Niemand op dit forum heeft een fysiek die zelf maar in de buurt komt van viktor.

Die is op en top fit.

Ondanks zijn vele fouten weet ik nu al zeker dat 95% van denmensheid fysiek voor hem moet onderdoen.

Echt impressioniant.

Tamtam is zonder hem te zien ofwel veel dikker of veel magerder en zwakker.
Statistiek wijst dat gwn uit.
En lelijker
Fietsen kunnen er hier een pak beter dan hem hoor
 
Ik vind dat fake DJ gedoe maar redelijk cringe. Maar goed, vraag en aanbod zeker?
DJ? Sorry, dat is voor mij geen DJ maar een publieksopwarmer.

Als de helft van de tijd je muziek stiller moet omdat je de nood hebt om door de micro te liggen brallen ben je geen DJ.
Over het niveau van hun mix skills spreek ik me niet uit omdat ik ze nog niet gehoord heb. Maar men vriendin is het tijdens de studio 100 toestanden in sportpaleis afgetrapt met haar vriendinnen omdat ze er krankjorum van werden.

Op het strand in Koksijde stond ook twee man en ne paardekop. Hoe ze zoveel volk bij elkaar hebben gekregen in Gent is me een raadsel.
 
Over het niveau van hun mix skills spreek ik me niet uit omdat ik ze nog niet gehoord heb.

De hele set wordt op voorhand in elkaar gemixt in een professionele studio door een echte DJ... Dat zegt genoeg over het niveau van hun eigen skills lijkt me. Verder dan op play/stop drukken en wat met faders en effecten spelen komen ze niet.
Het ergste is nog dat ze zich er niet voor schamen ook niet. Het laten mixen door een andere DJ werd gewoon getoond in een vorig seizoen.
 
De hele set wordt op voorhand in elkaar gemixt in een professionele studio door een echte DJ... Dat zegt genoeg over het niveau van hun eigen skills lijkt me. Verder dan op play/stop drukken en wat met faders en effecten spelen komen ze niet.
Het ergste is nog dat ze zich er niet voor schamen ook niet. Het laten mixen door een andere DJ werd gewoon getoond in een vorig seizoen.
Spijtig , want zo hollen ze de edele kunst van het goed mixen helemaal uit natuurlijk...

Ik dacht dat die man in het vorig seizoen enkel wat custom remixes maakte voor hen. Niet dat die volledige sets in elkaar vijst?
 
De hele set wordt op voorhand in elkaar gemixt in een professionele studio door een echte DJ... Dat zegt genoeg over het niveau van hun eigen skills lijkt me. Verder dan op play/stop drukken en wat met faders en effecten spelen komen ze niet.
Het ergste is nog dat ze zich er niet voor schamen ook niet. Het laten mixen door een andere DJ werd gewoon getoond in een vorig seizoen.

Maar in interviews hebben ze zelf ook al wel aangegeven dat ze zichzelf dan ook niet als DJ beschouwen, meer als het publiek entertainen en sfeer brengen, is het voor henzelf ook niet.
 
Een bekende naam staat natuurlijk ook goed op een affiche van de pensenkermis...
Dat ze niet echt "DJ'en" maakt de organisatie totaal niets uit.
 
Ik ben nu niet bepaald lichtgeraakt als het over 'straffe' uitspraken enal gaat, maar ging de volledige scène in dat Italiaans restaurant, inclusief het 'nagesprek' over the dark side er nu niet gigantisch over?
 
Vraag en aanbod. Als ze 2.000 man komt is de prijs rechtvaardig. Ge kunt beter met het dom volk lachen dat daar naar komt zien.

In de aflevering van Het Huis gisteren met Regi, liet hij toevallig weten dat zijn prijs blijkbaar 8000 euro is. In vergelijking met wat Regi vraagt, lijkt die 7500 euro voor Verhulst & Ilsen natuurlijk wel weer hoog. Regi zelf zei er nu ook wel bij dat collega's hem vaak voor zot verklaren om niet minstens 10.000 euro te vragen, maar in Vlaanderen wil hij gewoon "schappelijke" prijzen blijven hanteren.

Als buitenstaander lijkt dat een gigantisch bedrag maar het is inderdaad een investering die vlug opbrengt als organisator als ge namen boekt die veel volk lokken. Dat zijn dus nu eenmaal de gangbare prijzen, voor een live-on-tape optreden van 30-45min van de gemiddelde Vlaamse artiest zijt ge ook al vlug een paar duizend euro kwijt.
 
Ik ben nu niet bepaald lichtgeraakt als het over 'straffe' uitspraken enal gaat, maar ging de volledige scène in dat Italiaans restaurant, inclusief het 'nagesprek' over the dark side er nu niet gigantisch over?
Viktor zat daar zelf ook heel cringe te kijken.
 
Inderdaad, geef toe dat ze die jongen toch wel veel uitlachen. Alsof hij niet kan reageren omdat hij dan zijn miljoenen kwijt is.
 
Terug
Bovenaan