Cattadelic
Banned
Ik vind dat fake DJ gedoe maar redelijk cringe. Maar goed, vraag en aanbod zeker?Hij verdient gewoon op een faire manier zijn eigen geld
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik vind dat fake DJ gedoe maar redelijk cringe. Maar goed, vraag en aanbod zeker?Hij verdient gewoon op een faire manier zijn eigen geld
Ik heb soms ook het gevoel dat daar een "vibe" isIk kan mis zijn, maar die Ellen zit precies toch vaak schaamteloos op Vic te geilen
Fietsen kunnen er hier een pak beter dan hem hoorNiemand op dit forum heeft een fysiek die zelf maar in de buurt komt van viktor.
Die is op en top fit.
Ondanks zijn vele fouten weet ik nu al zeker dat 95% van denmensheid fysiek voor hem moet onderdoen.
Echt impressioniant.
Tamtam is zonder hem te zien ofwel veel dikker of veel magerder en zwakker.
Statistiek wijst dat gwn uit.
En lelijker
DJ? Sorry, dat is voor mij geen DJ maar een publieksopwarmer.Ik vind dat fake DJ gedoe maar redelijk cringe. Maar goed, vraag en aanbod zeker?
Over het niveau van hun mix skills spreek ik me niet uit omdat ik ze nog niet gehoord heb.
Spijtig , want zo hollen ze de edele kunst van het goed mixen helemaal uit natuurlijk...De hele set wordt op voorhand in elkaar gemixt in een professionele studio door een echte DJ... Dat zegt genoeg over het niveau van hun eigen skills lijkt me. Verder dan op play/stop drukken en wat met faders en effecten spelen komen ze niet.
Het ergste is nog dat ze zich er niet voor schamen ook niet. Het laten mixen door een andere DJ werd gewoon getoond in een vorig seizoen.
De hele set wordt op voorhand in elkaar gemixt in een professionele studio door een echte DJ... Dat zegt genoeg over het niveau van hun eigen skills lijkt me. Verder dan op play/stop drukken en wat met faders en effecten spelen komen ze niet.
Het ergste is nog dat ze zich er niet voor schamen ook niet. Het laten mixen door een andere DJ werd gewoon getoond in een vorig seizoen.
Vraag en aanbod. Als ze 2.000 man komt is de prijs rechtvaardig. Ge kunt beter met het dom volk lachen dat daar naar komt zien.Dure entertainment wel... als je online es opzoekt wat ze kunnen vragen voor een uurke plezier![]()
Amai nu zie ik het ook. Damn! Het is natuurlijk sowieso een g**l milfje die praat zoals Wendy van WantenIk heb soms ook het gevoel dat daar een "vibe" is
Ik vond het grappigIk ben nu niet bepaald lichtgeraakt als het over 'straffe' uitspraken enal gaat, maar ging de volledige scène in dat Italiaans restaurant, inclusief het 'nagesprek' over the dark side er nu niet gigantisch over?
Vraag en aanbod. Als ze 2.000 man komt is de prijs rechtvaardig. Ge kunt beter met het dom volk lachen dat daar naar komt zien.
Viktor zat daar zelf ook heel cringe te kijken.Ik ben nu niet bepaald lichtgeraakt als het over 'straffe' uitspraken enal gaat, maar ging de volledige scène in dat Italiaans restaurant, inclusief het 'nagesprek' over the dark side er nu niet gigantisch over?
Victor zen ogen stonden op half zeven. Volgens mij had hij vooral te diep in het glas gekeken.Viktor zat daar zelf ook heel cringe te kijken.