Victor zijn beroep is dus DJ en Marie haar beroep is "Samson en marie spelen". Zouden zij eigenlijk veel moeten werken?
Ik denk dat Victor boeken niet zo goedkoop is. Bekende kop, populair ... die kan wel wat volk trekken naar een club. Dat is ook de reden waarom deelnemers van Temptation Island een schone zakcent verdienen met actes de présence in bepaalde clubs. €500 om twee uur met uw gat te staan schudden en cocktails van het huis drinken vind ik niet slecht verdiend.
 
Ik denk dat Victor boeken niet zo goedkoop is. Bekende kop, populair ... die kan wel wat volk trekken naar een club. Dat is ook de reden waarom deelnemers van Temptation Island een schone zakcent verdienen met actes de présence in bepaalde clubs. €500 om twee uur met uw gat te staan schudden en cocktails van het huis drinken vind ik niet slecht verdiend.
Was eens curieus wat die vragen:
Ilsen en Verhulst: 5.000 EUR voor 60 min.
Samson en Marie: 4.500 EUR voor 30 min. - 5.000 EUR voor 45 min. (enkel meet & greet: 4.300 EUR voor 90 min.)
Prijzen excl. 6% btw.
 
Lijkt mij normaal gangbaar tarief en nog niet zo overdreven.
De vraag is nog wat ze er zelf aan overhouden, zal wel nog fee links en rechts zijn.
Maar slecht is het zeker niet he.
 
Lijkt mij normaal gangbaar tarief en nog niet zo overdreven.
De vraag is nog wat ze er zelf aan overhouden, zal wel nog fee links en rechts zijn.
Maar slecht is het zeker niet he.
Zolang er mensen zijn die die tarieven willen betalen, is dat inderdaar gangbaar en normaal. Zal wellicht ook marktconform zijn. Ze zijn ook bekend, dat is een grote meerwaarde en dat "rechtvaardigt" een duur tarief.
 
Ik denk dat Victor boeken niet zo goedkoop is. Bekende kop, populair ... die kan wel wat volk trekken naar een club. Dat is ook de reden waarom deelnemers van Temptation Island een schone zakcent verdienen met actes de présence in bepaalde clubs. €500 om twee uur met uw gat te staan schudden en cocktails van het huis drinken vind ik niet slecht verdiend.
Dat kan ook nog veel meer zijn hoor
 
Was eens curieus wat die vragen:
Ilsen en Verhulst: 5.000 EUR voor 60 min.
Samson en Marie: 4.500 EUR voor 30 min. - 5.000 EUR voor 45 min. (enkel meet & greet: 4.300 EUR voor 90 min.)
Prijzen excl. 6% btw.

6% BTW???

En wij betalen nogsteeds 21% op den eletriek, maar samson mag komen aan 6%? WAT

Ben meer in shock door dat btw percentage dan door de prijs zeg
 
Terug
Bovenaan