Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
.Ik vind die hoge scores niet altijd een parameter. Ok dat bewijst dat je veel weet maar dat toont ook meestal aan dat de andere kandidaten veel, en soms evidente, seconden laten liggen (die je wel nog altijd moet kunnen aanvullen).Daphne verdient het om te winnen gelet op haar parcours maar Aster gaat het haar wel moeilijk kunnen maken, die eindigde dikwijls met 500 seconden of meer.
Gisteren nog maar eens gebleken dat het niveau van de quiz jaar na jaar achteruit gaat.
"Spanje" als trefwoord bij Koning Boudewijn z'n dood. Geen Motril of zelfs Villa Astrida. En dat in de halve finale van de hele reeks. Sja.
De discussie is hier al vaker aan bod gekomen dat het niveau daalt. Maar imo daalt dit zowel qua kennis als amusementswaarde.Ge moogt al blij zijn dat de helft weet dat het in Spanje is gebeurd, laat staan de naam van zijn vakantiewoning of de plaats waar het gebeurd is.
Vrij zeker dat 90% van die hier op't forum zitten dat ook niet weten.
Ja dat is dus het ding he. In de halve finale moogt ge toch verwachten dat niet alle 5 de trefwoorden bij een filmpje én binnen de 10" geraden worden én zo voor de hand liggend zijn?! Enig niveau is op z'n plaats, imo.Ge moogt al blij zijn dat de helft weet dat het in Spanje is gebeurd, laat staan de naam van zijn vakantiewoning of de plaats waar het gebeurd is.
Vrij zeker dat 90% van die hier op't forum zitten dat ook niet weten.
Helemaal mee eens. Imo mag het algemene niveau ook naar boven.Ja dat is dus het ding he. In de halve finale moogt ge toch verwachten dat niet alle 5 de trefwoorden bij een filmpje én binnen de 10" geraden worden én zo voor de hand liggend zijn?! Enig niveau is op z'n plaats, imo.
Ik wel, in de filmpjesronde een keer, was een film van Ridley Scott denk ik, ben wel niet meer 100% zeker. Maar ik weet nog dat ik niet op de naam van de regisseur kon komen en toen Erik het antwoord gaf dacht "ach ja, natuurlijk".Helemaal mee eens. Imo mag het algemene niveau ook naar boven.
Bv bij de filmpjes ronde waar het over een film gaat: vroeger was de regisseur standaard één van de antwoorden die gezocht werd. Maar nu, ik kan me van de films die dit seizoen gepasseerd zijn, geen enkele keer herinneren waar ze naar de regisseur zochten?

Daar zal men wel voor zorgen?Daphne moet winnen trouwens ^^

Welk voordeel zou Play4 hier nu uithalen door iemand te laten winnen?Daar zal men wel voor zorgen?
Grootste reden waarom ik hier niet meer kan naar kijken. Zo makkelijk te beïnvloeden deze "Quiz".
Woestijnvis.Welk voordeel zou Play4 hier nu uithalen door iemand te laten winnen?

Ah bon, waar is Guga? Danira? Geert?Woestijnvis.
Zou mij niet verwonderen dat Daphne in menig woestijnvis productie zal opduiken. Die wil je als winnaar van 1 van je meest prestigieuze programma’s he.
Deze week nog een artikel gelezen waar Alain Grootaerts dit gewoon letterlijk revealde dat ze hem liever niet als winnaar wouden, en dan maar wat vragen gaven waarvan ze dachten dat hij er weinig van kende. Wat echter mislukte.![]()
Ik heb lang genoeg naar deze “quiz” gekeken om zelf te kunnen concluderen dat dit heel makkelijk te sturen is als men dat zou willen.Ah bon, waar is Guga? Danira? Geert?
Nergens.
Dus gij denkt dat zij da letterlijk tegen hem hebben gezegd? "Ey Alain, wij willen niet dat je wint dus wij geven u moeilijke vragen."
De boekjes niet geloven hé