Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
De man die klaar was om te gaan uitbollen op Bali is incontournable in onze RD kern… wie volgt nog…??Die Mertens wissel is echt het grootste voorbeeld van Martinez zijn loyaliteit naar de oude garde toe. Zeikvent.
Het is ook niet de eerste keer dat hij zo’n fouten maakt, reputatie tegen.Ik zou De Ketelaere ook vroeger hebben gebracht maar een rode kaart daarvoor geven is wel erg streng.
Onana sterker dan Tielemans noemen, of Trossard sterker dan Hazard, of Saelemaekers sterker dan Batshuayi, dat zijn toch allemaal subjectieve gedachtegangen die niet echt te staven valken met een overduidelijke status of zo. Eerder een “eens iets nieuws proberen, hopelijk is dat beter”. Dat mag en is valabel, maar dat die ontegensprekelijk sterker zouden zijn kan je toch niet zomaar beweren.En dan zie je PVDB op Sporza zeggen "De bondscoach heeft zijn sterkst mogelijke team opgesteld."
Ik zou geopteerd hebben voor Courtois - Castagne, Vertonghen, Alderweireld, Meunier - Witsel, De Bruyne, Onana - Carrasco/Trossard, De Ketelaere, Saelemaekers.
Of gezien hij toch weigert af te wijken van zijn 3-mans defensie: Courtois - Vertonghen, Theate, Alderweireld - Carrasco, Witsel, De Bruyne, Castagne - Trossard, De Ketelaere, Saelemakers
Dat vind ik niet eigenlijk. Hangt wat van de tegenstander af imoDe Bruyne moet altijd centraal in het middenveld staan.. als dat wil zeggen dat Tielemans op de bank zit dan moet dat maar.
Tielemans is niet in vorm, in een ploeg niet in vorm. Onana is een ander type speler, en we missen elke match duelkracht op het middenveld. Saelemaekers en Trossard zijn beiden in topvorm, Batshuayi speelt in Turkije en is vooral een afwerker. Goed als we domineren, maar verder heb je niets aan hem. Hazard, ik hou van de speler, en wanneer fit en in vorm uiteraard altijd een 10 keer betere speler dan Trossard. Maar dat is hij nu gewoon niet.Onana sterker dan Tielemans noemen, of Trossard sterker dan Hazard, of Saelemaekers sterker dan Batshuayi, dat zijn toch allemaal subjectieve gedachtegangen die niet echt te staven valken met een overduidelijke status of zo. Eerder een “eens iets nieuws proberen, hopelijk is dat beter”. Dat mag en is valabel, maar dat die ontegensprekelijk sterker zouden zijn kan je toch niet zomaar beweren.