Misterblort
Well-known member
Om di daar de vorige 2 matchen heeft gespeeld?Waarom zou hij daar Dendoncker moeten zetten?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Om di daar de vorige 2 matchen heeft gespeeld?Waarom zou hij daar Dendoncker moeten zetten?
Misschien moeten we Roberto niet aanmoedigen om spelers uit positie te spelen wanneer je daar (betere) spelers hebt die er op hun natuurlijke positie spelen.Om di daar de vorige 2 matchen heeft gespeeld?
Ik volg gewoon u logica dat ge verdediging moet vastklikken en die 3 zijn diegenen die het meest hebben samengespeeld..Misschien moeten we Roberto niet aanmoedigen om spelers uit positie te spelen wanneer je daar (betere) spelers hebt die er op hun natuurlijke positie spelen.
Ik geef opIk volg gewoon u logica dat ge verdediging moet vastklikken en die 3 zijn diegenen die het meest hebben samengespeeld..

Misschien kan hij nog snel een transfer naar Anderlecht regelen voor het WK!Moest ik CDK zijn zou ik gewoon zeggen Martinez kust ze, ik focus me wel op Milan en ik zal m'n kansen wel pakken bij de volgende coach. Man man man
Gij zijt gewoon ne FM playerIk geef op![]()

Zucht , ge hebt ne RD gekocht , hij speelt zijt blij lolMisschien kan hij nog snel een transfer naar Anderlecht regelen voor het WK!
Dan is hij gegarandeerd basisspeler tot 2030!Misschien kan hij nog snel een transfer naar Anderlecht regelen voor het WK!