Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
In 1998 naar Schalke lees ik. Borkelmans stond blijkbaar linksachter tegen NL op dat WKWas Van Kerckhove op dat moment niet al speler van. Schalke?
En een pre pre pre pre pre pre pre pre pre pre assist van het 9 jarig Chinese jongetje die de bal heeft gemaakt!(pre pre assist Debast ze )
Het is niet omdat hij mogelijk meer potentieel heeft, dat hij op dit moment al hetzelfde niveau heeft.Ik begrijp dat. Faes en Theate gaan nooit wereldtoppers worden, Debast wss wel![]()
Ok vergelijk cdk met verscharen dan, die werd toch ook zeer gemakkelijk opgeroepen/opgesteld en wel zelfde positie?CdK speelt nu eenmaal op een positie waar we beter voorzien zijn.
allee der trapt er toch ene inEn een pre pre pre pre pre pre pre pre pre pre assist van het 9 jarig Chinese jongetje die de bal heeft gemaakt!
Ik weet niet wie de meeste minuten heeft gemaakt van de 2.Ok vergelijk cdk met verscharen dan, die werd toch ook zeer gemakkelijk opgeroepen/opgesteld en wel zelfde positie?
Er word hier al zoveel gezaagd over een basisplaats tegen ocharme fucking Wales in de Fucking nations League .... Zijt blij dat er opkomend talent is .Het is niet omdat hij mogelijk meer potentieel heeft, dat hij op dit moment al hetzelfde niveau heeft.
Er is ook nog een groot verschil tussen eens een jonge beloftevolle aanvallende speler laten meedoen, en een 18-jarige met amper 16 wedstrijden op het hoogste niveau in de benen in het hart van uw defensie droppen. Je hebt op dit moment gewoon alternatieven die beter zijn en meer ervaring hebben.
Mooi goaltje van KDB, werd wel volledig vrij gelaten. Is ook totaal niet als rechtsbuiten aan het spelen, eigenlijk.
Tielemans weer niet overtuigend, helaas. Bats buiten zijn assist ook niet. Hopelijk Onana en CDK in hun plaats straks.
Als die onzin mijn stelling bevestigd, hoe kan die van mij dan ook onzin zijn? Dat bevestigd gewoon wat ik heb gezegd. Dat het voor sommigen hier zeker wel uitmaakt in welke ploeg hij speelt.Nee, het is niet omdat het ene onzin is dat het van u niet ook onzin kan zijn.
Hetgene waar Wilcao op reageert (waar jij dan met u stelling aankomt) is helemaal geen kritiek op neerpede of op Martinez en zijn zogezegde vooringenomenheid over alles wat met Neerpede te maken heeft, wel een genuanceerde opmerking gestaafd met feiten. Om dan af te komen met mimimi boeit alleen als ze voor anderlecht spelen mimimi is dus effectief onzin want op dat moment heeft niemand die stelling ingenomen.
Het enigst wat gezegd is buiten spooky zijn opmerking is dat het opmerkelijk/belachelijk/raar/... is dat Debast nu mag debuteren terwijl er normaal gezien andere spelers hoger in de pikorde zouden moeten staan.
En laat me wel wezen, ik ben ook niet akkoord met spooky zijn opmerking hoor. Zoals aangegeven is de Debast/CDK vergelijking niet te maken.
Ik denk dat iedereen hoopt dat die jongen het goed doet, maar het mag toch gezegd worden dat Martinez enkele bijzondere keuzes weer heeft gemaakt en dan gaat het niet enkel over Debast.
.158' voor Verschaeren, 250' voor CDK.Ik weet niet wie de meeste minuten heeft gemaakt van de 2.
. Hopelijk gaan we de beste De Bruyne zien op het WK want zonder hem zou mijn hoop op een goed WK zwaar zakken.Ik vind die shirts live nog wel meevallenZonder die vlammen, vielen de shirts nog mee![]()
Die vlammen zijn toch echt fout.Ik vind die shirts live nog wel meevallen
Idd hopelijk stampen ze hem niet van het veld zoals die vuil Portugezen!Los van alles hierboven. De Bruyne. Hopelijk gaan we de beste De Bruyne zien op het WK want zonder hem zou mijn hoop op een goed WK zwaar zakken.
Voorlaatste match voor het WK en we hebben nog altijd geen vaste defensie. We gaan naar Qatar vertrekken met een defensie die maximaal 2 matchen na elkaar samen heeft gespeeld. Lijkt jou het serieus een goed idee om met Debast te starten op het WK? Los van zijn potentieel, dat écht wel nog bevestigd moet worden, is dat toch gewoon idioot? Als je dat niet inziet, dan verdien je het gewoon om weggezet als iemand die niet verder kan kijken dan zijn club.Er word hier al zoveel gezaagd over een basisplaats tegen ocharme fucking Wales in de Fucking nations League .... Zijt blij dat er opkomend talent is .
Ja ge hebt eigenlijk gelijk hoor, sommige kan idd ook over 1 persoon gaan, maar had niet de indruk dat ge het effectief maar op 1 persoon bedoeldeAls die onzin mijn stelling bevestigd, hoe kan die van mij dan ook onzin zijn? Dat bevestigd gewoon wat ik heb gezegd. Dat het voor sommigen hier zeker wel uitmaakt in welke ploeg hij speelt.
2 Posts erboven had Spooky al een sarcastische opmerking gemaakt over "spelers selecteren van een ploeg in vorm". Dus die insteek was wel reeds ingenomen. En mimimi, komaan..
vandaar de "onzin". Maar dit is eigenlijk ook een onzin discussie 
Er zijn nog 2 matchen na deze; Nederland en EgypteVoorlaatste match voor het WK en we hebben nog altijd geen vaste defensie. We gaan naar Qatar vertrekken met een defensie die maximaal 2 matchen na elkaar samen heeft gespeeld. Lijkt jou het serieus een goed idee om met Debast te starten op het WK? Los van zijn potentieel, dat écht wel nog bevestigd moet worden, is dat toch gewoon idioot? Als je dat niet inziet, dan verdien je het gewoon om weggezet als iemand die niet verder kan kijken dan zijn club.
De Bruyne, heerlijke speler. Maar hopen op een goed WK ... alleen De Bruyne gaat het niet doen tegen Spanje of Duitsland. En 1 van die 2 komen we normaal al tegen na de groepsfase.