De Rode Duivels | UEFA Nations League 2022-2023 (begin juni)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik begrijp dat. Faes en Theate gaan nooit wereldtoppers worden, Debast wss wel :)
Het is niet omdat hij mogelijk meer potentieel heeft, dat hij op dit moment al hetzelfde niveau heeft.

Er is ook nog een groot verschil tussen eens een jonge beloftevolle aanvallende speler laten meedoen, en een 18-jarige met amper 16 wedstrijden op het hoogste niveau in de benen in het hart van uw defensie droppen. Je hebt op dit moment gewoon alternatieven die beter zijn en meer ervaring hebben.

Mooi goaltje van KDB, werd wel volledig vrij gelaten. Is ook totaal niet als rechtsbuiten aan het spelen, eigenlijk.

Tielemans weer niet overtuigend, helaas. Bats buiten zijn assist ook niet. Hopelijk Onana en CDK in hun plaats straks.

Het is niet omdat hij mogelijk meer potentieel heeft, dat hij op dit moment al hetzelfde niveau heeft.

Er is ook nog een groot verschil tussen eens een jonge beloftevolle aanvallende speler laten meedoen, en een 18-jarige met amper 16 wedstrijden op het hoogste niveau in de benen in het hart van uw defensie droppen. Je hebt op dit moment gewoon alternatieven die beter zijn en meer ervaring hebben.

Mooi goaltje van KDB, werd wel volledig vrij gelaten. Is ook totaal niet als rechtsbuiten aan het spelen, eigenlijk.

Tielemans weer niet overtuigend, helaas. Bats buiten zijn assist ook niet. Hopelijk Onana en CDK in hun plaats straks.
Er word hier al zoveel gezaagd over een basisplaats tegen ocharme fucking Wales in de Fucking nations League .... Zijt blij dat er opkomend talent is .
Het gaat nog zover komen dat als hij een fout maakt er een paar schuimbekkend klaar staan om te zeggen : Ziedet , Ziedet !!
Ik ben gewoon blij voor die jongen en ook als CDK bij de RD scoort .

Nee, het is niet omdat het ene onzin is dat het van u niet ook onzin kan zijn.

Hetgene waar Wilcao op reageert (waar jij dan met u stelling aankomt) is helemaal geen kritiek op neerpede of op Martinez en zijn zogezegde vooringenomenheid over alles wat met Neerpede te maken heeft, wel een genuanceerde opmerking gestaafd met feiten. Om dan af te komen met mimimi boeit alleen als ze voor anderlecht spelen mimimi is dus effectief onzin want op dat moment heeft niemand die stelling ingenomen.

Het enigst wat gezegd is buiten spooky zijn opmerking is dat het opmerkelijk/belachelijk/raar/... is dat Debast nu mag debuteren terwijl er normaal gezien andere spelers hoger in de pikorde zouden moeten staan.
En laat me wel wezen, ik ben ook niet akkoord met spooky zijn opmerking hoor. Zoals aangegeven is de Debast/CDK vergelijking niet te maken.

Ik denk dat iedereen hoopt dat die jongen het goed doet, maar het mag toch gezegd worden dat Martinez enkele bijzondere keuzes weer heeft gemaakt en dan gaat het niet enkel over Debast.
Als die onzin mijn stelling bevestigd, hoe kan die van mij dan ook onzin zijn? Dat bevestigd gewoon wat ik heb gezegd. Dat het voor sommigen hier zeker wel uitmaakt in welke ploeg hij speelt.

2 Posts erboven had Spooky al een sarcastische opmerking gemaakt over "spelers selecteren van een ploeg in vorm". Dus die insteek was wel reeds ingenomen. En mimimi, komaan. :unsure:.
Ik weet niet wie de meeste minuten heeft gemaakt van de 2.
158' voor Verschaeren, 250' voor CDK.

Los van alles hierboven. De Bruyne :love2:. Hopelijk gaan we de beste De Bruyne zien op het WK want zonder hem zou mijn hoop op een goed WK zwaar zakken.

Los van alles hierboven. De Bruyne :love2:. Hopelijk gaan we de beste De Bruyne zien op het WK want zonder hem zou mijn hoop op een goed WK zwaar zakken.
Idd hopelijk stampen ze hem niet van het veld zoals die vuil Portugezen!

Ik vind Eden toch tegenvallen. Weinig of geen succesvolle acties en het spel altijd vertragen. Dat vertragen heeft hij altijd al gehad maar vroeger kwam er dan een zieke actie achter. Nu is het gewoon zand in de machine.. dan liever een Trossard die vlamt

Er word hier al zoveel gezaagd over een basisplaats tegen ocharme fucking Wales in de Fucking nations League .... Zijt blij dat er opkomend talent is .
Voorlaatste match voor het WK en we hebben nog altijd geen vaste defensie. We gaan naar Qatar vertrekken met een defensie die maximaal 2 matchen na elkaar samen heeft gespeeld. Lijkt jou het serieus een goed idee om met Debast te starten op het WK? Los van zijn potentieel, dat écht wel nog bevestigd moet worden, is dat toch gewoon idioot? Als je dat niet inziet, dan verdien je het gewoon om weggezet als iemand die niet verder kan kijken dan zijn club.

De Bruyne, heerlijke speler. Maar hopen op een goed WK ... alleen De Bruyne gaat het niet doen tegen Spanje of Duitsland. En 1 van die 2 komen we normaal al tegen na de groepsfase.

Als die onzin mijn stelling bevestigd, hoe kan die van mij dan ook onzin zijn? Dat bevestigd gewoon wat ik heb gezegd. Dat het voor sommigen hier zeker wel uitmaakt in welke ploeg hij speelt.

2 Posts erboven had Spooky al een sarcastische opmerking gemaakt over "spelers selecteren van een ploeg in vorm". Dus die insteek was wel reeds ingenomen. En mimimi, komaan. :unsure:.
Ja ge hebt eigenlijk gelijk hoor, sommige kan idd ook over 1 persoon gaan, maar had niet de indruk dat ge het effectief maar op 1 persoon bedoelde ;) vandaar de "onzin". Maar dit is eigenlijk ook een onzin discussie 😅

Voorlaatste match voor het WK en we hebben nog altijd geen vaste defensie. We gaan naar Qatar vertrekken met een defensie die maximaal 2 matchen na elkaar samen heeft gespeeld. Lijkt jou het serieus een goed idee om met Debast te starten op het WK? Los van zijn potentieel, dat écht wel nog bevestigd moet worden, is dat toch gewoon idioot? Als je dat niet inziet, dan verdien je het gewoon om weggezet als iemand die niet verder kan kijken dan zijn club.

De Bruyne, heerlijke speler. Maar hopen op een goed WK ... alleen De Bruyne gaat het niet doen tegen Spanje of Duitsland. En 1 van die 2 komen we normaal al tegen na de groepsfase.
Er zijn nog 2 matchen na deze; Nederland en Egypte

• FC De Bruyne
  • Debast heeft een verrassend goede baltoets, doet het goed, maar wordt ook totaal niet op de proef gesteld door dit Wales.
  • Hazard is echt 'willen maar niet kunnen' (al zie ik hem nog een goaltje meepikken vandaag). Blijft wel nuttig (enorm balvast, goeie passing) maar de dreiging is ver weg (geen versnelling meer)
  • Die vlammen op de truitjes trekken op niks
Misschien dat we bv. een Trossard wel in de basis zien tegen Nederland? Enfin ja, als ik als Bobby zijnde donderdag tegen Wales moet en zondag tegen NL, dan zou ik ook vooral zien dat tegen NL mijn sterkste ploeg begint.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan