Het systeem waar ik al maanden aan denk om uit te testen!Batshuayi
Trossard - CDK - Saelemakers
Dendoncker - Tielemans
Theate - Vertonghen - Alderweireld - Castagne
Casteels
Eens de hele kern fit is kan je hier perfect nog een aantal wissels doorvoeren in het aanvallend compartiment en het zou, voor zover ik iets van voetbal ken uiteraard, nog steeds perfect moeten lopen. KDB komt dan in de plaats van CDK, Carrasco krijgt zijn kans op links en op rechts zet je eender wie uit het rijtje Trossard - CDK - T. Hazard - Saelemakers - Mertens - Januzaj,... die het beste presteert op training.
Ook achteraan heb je nog speling en kan je zien wat er het beste draait. Voor de sleutel op de deur heb je nog Onana lopen ook en eventueel Vanaken, die komt imo toch iets te kort om deftig de concurentie aan te gaan met al dat aanvallend geweld uit de PL, Primera en Serie A.
Lukaku uiteraard vooraan, liefst met zijn rug naar de goal om verdedigers aan de praat te houden en het balletje af te leggen voor u opkomend middenveld. Eens je voorstaat, en tegen sterke landen, kan je hem gebruiken in de diepte. Courtois hoeft zelfs niet vernoemd te worden als certitude.
E. Hazard zou ik brengen in de matchen dat het goed loopt zodat hij stillaan matchritme kan op doen, in de hoop dat zijn explosiviteit terugkomt. Indien die uit blijft loopt hij meer in de weg van KDB dan dat hij iets goed doet en mag hij van mijn part op de bank blijven.
Toevallig iemand met Bobby zijn telefoonnr zodat we hem eens kunnen bellen?