De Rode Duivels | UEFA Nations League 2022-2023 (begin juni)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Batshuayi
Trossard - CDK - Saelemakers
Dendoncker - Tielemans
Theate - Vertonghen - Alderweireld - Castagne
Casteels​
Het systeem waar ik al maanden aan denk om uit te testen!

Eens de hele kern fit is kan je hier perfect nog een aantal wissels doorvoeren in het aanvallend compartiment en het zou, voor zover ik iets van voetbal ken uiteraard, nog steeds perfect moeten lopen. KDB komt dan in de plaats van CDK, Carrasco krijgt zijn kans op links en op rechts zet je eender wie uit het rijtje Trossard - CDK - T. Hazard - Saelemakers - Mertens - Januzaj,... die het beste presteert op training.
Ook achteraan heb je nog speling en kan je zien wat er het beste draait. Voor de sleutel op de deur heb je nog Onana lopen ook en eventueel Vanaken, die komt imo toch iets te kort om deftig de concurentie aan te gaan met al dat aanvallend geweld uit de PL, Primera en Serie A.

Lukaku uiteraard vooraan, liefst met zijn rug naar de goal om verdedigers aan de praat te houden en het balletje af te leggen voor u opkomend middenveld. Eens je voorstaat, en tegen sterke landen, kan je hem gebruiken in de diepte. Courtois hoeft zelfs niet vernoemd te worden als certitude.

E. Hazard zou ik brengen in de matchen dat het goed loopt zodat hij stillaan matchritme kan op doen, in de hoop dat zijn explosiviteit terugkomt. Indien die uit blijft loopt hij meer in de weg van KDB dan dat hij iets goed doet en mag hij van mijn part op de bank blijven.

Toevallig iemand met Bobby zijn telefoonnr zodat we hem eens kunnen bellen?

Voor de sleutel op de deur heb je nog Onana lopen ook en eventueel Vanaken, die komt imo toch iets te kort om deftig de concurentie aan te gaan met al dat aanvallend geweld uit de PL, Primera en Serie A.
Dat constante twijfelen aan Vanaken...(wat vooral te maken heeft met haat naar Brugge)
Het is geen Debruyne die op zijn eentje het niveau van de ganse ploeg kan opkkrikken.
Maar is al jaren top in onze competie, heeft (itt veel andere duivels) zich ook al laten opmerken in de Champions leaugue en pikt regelmatig zijn doelpuntje/assit mee bij de Rode Duivels.

Sommigen gaan er nogal snel van uit dat soms eens uitblinken bij pakweg de 8ste in één of andere competitie zoveel meer voorstelt.
We hebben de voorbije jaren intussen gezien hoe al die teruggekeerde "supervedetten" (Dufour, Chadli, Naigolian) het ervan afbrachten in onze competitie....

Dat constante twijfelen aan Vanaken...(wat vooral te maken heeft met haat naar Brugge)
Het is geen Debruyne die op zijn eentje het niveau van de ganse ploeg kan opkkrikken.
Maar is al jaren top in onze competie, heeft (itt veel andere duivels) zich ook al laten opmerken in de Champions leaugue en pikt regelmatig zijn doelpuntje/assit mee bij de Rode Duivels.

Sommigen gaan er nogal snel van uit dat soms eens uitblinken bij pakweg de 8ste in één of andere competitie zoveel meer voorstelt.
We hebben de voorbije jaren intussen gezien hoe al die teruggekeerde "supervedetten" (Dufour, Chadli, Naigolian) het ervan afbrachten in onze competitie....
die supervedetten staan dan ook niet in de plaats van Vanaken in de ploeg. We hebben nu eenmaal betere opties tegen de topploegen. Tegen kleinere ploegen kan je hem perfect opstellen

Het systeem waar ik al maanden aan denk om uit te testen!

Eens de hele kern fit is kan je hier perfect nog een aantal wissels doorvoeren in het aanvallend compartiment en het zou, voor zover ik iets van voetbal ken uiteraard, nog steeds perfect moeten lopen. KDB komt dan in de plaats van CDK, Carrasco krijgt zijn kans op links en op rechts zet je eender wie uit het rijtje Trossard - CDK - T. Hazard - Saelemakers - Mertens - Januzaj,... die het beste presteert op training.
Ook achteraan heb je nog speling en kan je zien wat er het beste draait. Voor de sleutel op de deur heb je nog Onana lopen ook en eventueel Vanaken, die komt imo toch iets te kort om deftig de concurentie aan te gaan met al dat aanvallend geweld uit de PL, Primera en Serie A.

Lukaku uiteraard vooraan, liefst met zijn rug naar de goal om verdedigers aan de praat te houden en het balletje af te leggen voor u opkomend middenveld. Eens je voorstaat, en tegen sterke landen, kan je hem gebruiken in de diepte. Courtois hoeft zelfs niet vernoemd te worden als certitude.

E. Hazard zou ik brengen in de matchen dat het goed loopt zodat hij stillaan matchritme kan op doen, in de hoop dat zijn explosiviteit terugkomt. Indien die uit blijft loopt hij meer in de weg van KDB dan dat hij iets goed doet en mag hij van mijn part op de bank blijven.

Toevallig iemand met Bobby zijn telefoonnr zodat we hem eens kunnen bellen?
Doku op links als die fit is ?
Of als supersub houden.

Even werd gedacht aan een plan B, dat naar de naam Vincent Kompany luisterde, maar die wordt eerstdaags officieel voorgesteld als de nieuwe T1 van Burnley.
Ik heb al veel geklaagd over Martinez, maar het is toch vooral naar onze voetbalbond dat we moeten kijken als grootste schuldige voor het verkwanselen van deze gouden generatie.

Ik heb sowieso al geen haat tov Brugge (waarom zou ik zelfs? Ik supporter voor een 1e provincialer en voor Man Utd dus ik zie al genoeg af zonder dat ik er nog "haat" voor een ploeg uit de pintjesliga moet bijnemen)

En de reden waarom ik hem uit de ploeg laat heb je net zelf opgenoemd: Het is geen De Bruyne... Maar hij speelt wel op Kevin zijn positie dus het zou toch een absolute no-brainer moeten zijn om hem niet op te stellen? Ik wil niks afdoen van zijn kwaliteiten (hij is terecht een van de best betaalde spelers in België) maar hij heeft gewoon de pech dat er op zijn natuurlijke positie een absolute wereldtopper staat. En we zijn hier net een hele discussie aan het voeren over het opstellen van spelers op hun natuurlijke positie :)
Daarom dat ik hem trouwens ook eerder als vervanger zou zien voor Tielemans, want op de 8 kan hij eventueel ook nog uit de voeten. Dat ik hem niet op de flank wil posteren is gewoon logisch, en absoluut geen "haat" naar Brugge, dat is gewoon wat jij ervan maakt.

Ik heb al veel geklaagd over Martinez, maar het is toch vooral naar onze voetbalbond dat we moeten kijken als grootste schuldige voor het verkwanselen van deze gouden generatie.
Volledig corect. Ik zie af en toe welke belangen meetellen met die beslissingen maar nog kan ik niet vatten hoe je een Leekens/Wilmots gaat halen. Martinez snap ik want dat was een upgrade. Maar als je kijkt naar de namen die in de media uitdrukten dat ze zin hadden om af te komen.

En ik geloof dat we na Dickie zelfs een extra zak geld hadden omdat Rusland hem had afgekocht.

Doku op links als die fit is ?
Of als supersub houden.
Die mag mee in het rijtje voor die 2 extra aanvallers.
Ik was hem door zijn blessure wat uit het oog verloren maar die zou idd ook nog een plaats hebben in deze opstelling. Momenteel eerder als supersub als zijn rechtstreekse tegenstander er al wat door zit maar als die beter wordt kan die perfect starten uiteindelijk. Je heb weelde genoeg op die posities uiteindelijk.

Vincent Kompany zou een belachelijke keuze zijn. Dat is nu typisch zo'n Thierry Henry, veel mooie woorden maar weinig trainersprestaties.

Toch weer een redelijk degoutant interview van ons tactisch genie.

Roberto Martínez komt terug op scherpe uithaal: “De VAR is een fantastisch instrument, maar het wordt niet correct gebruikt”

Goh, hij zegt dat hij de juiste foto's heeft dus daar ben ik toch wel benieuwd naar dan. En ik vind zijn kritiek op de slechte software eigenlijk wel terecht, het is belachelijk dat men die lijntjes zelf moet trekken. Dat zou natuurlijk makkelijk automatisch moeten kunnen.

Als Wales daadwerkelijk een onterechte goal heeft gescoord is dat een schande.

Martinez moet niet zo belachelijk doen over die tegengoal. Dat vind ik toch echt gewoon een flauw afleidingsmanoeuvre. Misschien dat je vanuit bepaalde hoeken en in bepaalde frames wel buitenspel kan zien, maar ik vind het persoonlijk niet eens zo erg dat het voordeel bij de aanvaller ligt. Naar die situaties waarbij men bij wijze van spreken leek te kijken naar de haren op de kin van aanvallers om te kijken of er toch geen drie pixels offside stonden zoals enige tijd terug in de Premier League, daar wil ik niet naartoe met VAR.

En dan nog, of het nu 1mm offside was of 1mm offside: feit blijft dat je tegen een ploeg als Wales helemaal niet zou moeten rekenen op millimeterwerk om een tegengoal afgefloten te krijgen omdat je anders punten verliest. Martinez zou beter stoppen met zich belachelijk te maken en zich concentreren op wat er toe doet: de ploeg weer iets of wat doen draaien en misschien eindelijk eens in de spiegel kijken.

Als Wales daadwerkelijk een onterechte goal heeft gescoord is dat een schande.
Ik vind het dwaas dat de VAR überhaupt gebruikt wordt voor zulk millimeterwerk. Als je het op het veld met het blote oog niet kon zien, volg je gewoon het oordeel van de ref en klaar. Een schande dat een goal valt omdat de spits mogelijk een halve mm buitenspel stond? Hoe meer kan je de ziel uit een sport zuigen?

Ik vind het dwaas dat de VAR überhaupt gebruikt wordt voor zulk millimeterwerk. Als je het op het veld met het blote oog niet kon zien, volg je gewoon het oordeel van de ref en klaar. Een schande dat een goal valt omdat de spits mogelijk een halve mm buitenspel stond? Hoe meer kan je de ziel uit een sport zuigen?
Ik sta daar wat meer zwart-wit in. Het is buitenspel of het is geen buitenspel en met moderne technologie moet dat inderdaad tot op de millimeter worden uitgezocht. Dat Martinez nu klaagt is wel wat subjectief want ik heb hem bij die goal van Vertonghen (halve meter buitenspel) tegen Korea in 2014 ook niet zien klagen.

Neemt niet weg dat ik het ook eens ben met @RidderBauknecht . Het feit dat je zo'n grote kans weggeeft, geeft al aan dat je verdediging niet goed staat. Dus daar mag ook de focus naartoe. Bij veel buitenspelgoals (die afgekeurd worden) kom je vaak wel degelijk goed weg.

Ik sta daar wat meer zwart-wit in. Het is buitenspel of het is geen buitenspel en met moderne technologie moet dat inderdaad tot op de millimeter worden uitgezocht. Dat Martinez nu klaagt is wel wat subjectief want ik heb hem bij die goal van Vertonghen (halve meter buitenspel) tegen Korea in 2014 ook niet zien klagen.

Neemt niet weg dat ik het ook eens ben met @RidderBauknecht . Het feit dat je zo'n grote kans weggeeft, geeft al aan dat je verdediging niet goed staat. Dus daar mag ook de focus naartoe. Bij veel buitenspelgoals (die afgekeurd worden) kom je vaak wel degelijk goed weg.
In 2014 was hij ook nog geen bondscoach :unsure:

Wilmots was toen coach ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan