JorisBlack
Well-known member
KDB het laatste kwartier zelfs ronduit dramatisch slecht
Gewoon de bal vooruit spelen op goed geluk, elke keer kwijt
Gewoon de bal vooruit spelen op goed geluk, elke keer kwijt
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Inderdaad, maar daar kan Onuachou nie meer dan over struikelen eigenlijk. En laat ons eerlijk zijn, kopt die 2 corners binnen ist ook belachelijk natuurlijk.El Hadj stond bij de corners ook tegen de grootste toen Kompany trainer van Anderlecht was. Ge moet duel niet winnen, ge moet gewoon voldoende hinderen!
Maar met Bobby is het toch sowieso een verloren zaak
Want De Bruyne kan geen slechte matchen spelen ?Sorry maar als je een speler zoals De Bruyne vandaag ziet spelen kan je toch alleen maar concluderen dat het aan de goesting ligt?
Huh? @_@ ik heb denkik echt naar een andere wedstrijd zitten kijken...KDB had zeer veel goesting. Vaak storen in de eerste helft en bijna alle gevaar weer via hem. Laatste 20min waren erbarmelijk.
Die omhaal op de paal typeert de match wel van België. Het zit gewoon wat tegen.
Resultaat boeit verder niet echt, al zal het wel in de hoofden kruipen.
Dit dus. Altijd dat overanalyseren. Soms heeft een speler ook een offday. Alsof hij tegen Wales met veel goesting stond te spelen en vandaag eens dacht van "mwa, heb niet zoveel zin".Want De Bruyne kan geen slechte matchen spelen ?
Laat ons hopen... Frankrijk haalt in zijn Nations League poule zelfs maar 5 puntjes, maar die zullen er ook wel staan op het WK zeker?Op het wk zal het wel beter zijn, dan zijn het wedstrijden met inzet.
Een paar jaar geleden kon je nog gewoon zeggen “die met de hoogste score in Fifa, die stelt hij op”. Maar zelfs die vlieger gaat ondertussen niet meer op.Ik word hier droevig van. Rare opstellingen, onlogische wissels en na zoveel jaren weet ik nog steeds niet wat het idee is achter ons 'spelsysteem'.
En dat kan toch. Alle, hoe onlogisch zou het zijn als hij meer zin had in de 10de keer tegen Wales, maar niet in deze derby, ja notabene vernederd te zijn geweest. Hij had gewoon een offday, spannender gaat het niet worden vrees ik.Tegen Wales speelde hij tenminste als een patron, dat was vandaag echt niet het geval. En ja Wilcao, uiteraard kan dat, het is het gebrek aan initiatief nemen, gebrek aan wilskracht dat me zo opviel bij hem vandaag.
Zo speelt die al jaren en jaren hoorEn Witsel geen basis meer, haalt de snelheid eruit.