De Rode Duivels | UEFA Nations League 2022-2023 (begin juni)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Sorry maar als je een speler zoals De Bruyne vandaag ziet spelen kan je toch alleen maar concluderen dat het aan de goesting ligt? En ja Holland was zwak maar zeggen dat we hier moesten winnen met het geleverde spel? Nah, echt ni

Ik word hier droevig van. Rare opstellingen, onlogische wissels en na zoveel jaren weet ik nog steeds niet wat het idee is achter ons 'spelsysteem'.

KDB had zeer veel goesting. Vaak storen in de eerste helft en bijna alle gevaar weer via hem. Laatste 20min waren erbarmelijk.

Die omhaal op de paal typeert de match wel van België. Het zit gewoon wat tegen.

Resultaat boeit verder niet echt, al zal het wel in de hoofden kruipen.

El Hadj stond bij de corners ook tegen de grootste toen Kompany trainer van Anderlecht was. Ge moet duel niet winnen, ge moet gewoon voldoende hinderen!

Maar met Bobby is het toch sowieso een verloren zaak
Inderdaad, maar daar kan Onuachou nie meer dan over struikelen eigenlijk. En laat ons eerlijk zijn, kopt die 2 corners binnen ist ook belachelijk natuurlijk.

Dit was gewoon weggezet in het duel, alhoewel serieuze por/duw ook wel eigenlijk.
Misschien dat een sluwere verdediger zich laat vallen of zich nie zo easy laat wegzetten, maar daar zijn we ook nie zeker van uiteindelijk

Zonder Lukaku is het aanvallend toch ook huilen met de pet op. Heb Charel ondanks z'n inzet niets klaar zien krijgen. Batsmanneke, tja die kan vooral goed buitenspel staan.

En Witsel geen basis meer, haalt de snelheid eruit.

KDB had zeer veel goesting. Vaak storen in de eerste helft en bijna alle gevaar weer via hem. Laatste 20min waren erbarmelijk.

Die omhaal op de paal typeert de match wel van België. Het zit gewoon wat tegen.

Resultaat boeit verder niet echt, al zal het wel in de hoofden kruipen.
Huh? @_@ ik heb denkik echt naar een andere wedstrijd zitten kijken...

Ik word hier droevig van. Rare opstellingen, onlogische wissels en na zoveel jaren weet ik nog steeds niet wat het idee is achter ons 'spelsysteem'.
Een paar jaar geleden kon je nog gewoon zeggen “die met de hoogste score in Fifa, die stelt hij op”. Maar zelfs die vlieger gaat ondertussen niet meer op.

Ik snap niet echt waar de kritiek op KDB vandaan komt? Was constant aan het storen en druk zetten? Kwam regelmatig tot in de latere minuten verdedigend werk opknappen. Maar Batshuayi kan geen aanval dragen, Hazard is echt rotslecht en statisch, Onana is geen offensieve speler en Witsel is ook helemaal dood.

Dus hij kon die bal bijna nergens kwijt. Het was niet voor niets zijn diepe bal op Onana die onze enige kans was. Pas toen CDK er op kwam kon hij even iemand vinden die op hem was afgestemd. Maar dan halen ze Onana er uit en mocht Kevin, de beste spelverdeler ter wereld, telkens weer gaten dichtlopen terwijl alle balans weer uit de ploeg was.

Waanzinnig ondankbaar om voor dit België te moeten spelen.

Tegen Wales speelde hij tenminste als een patron, dat was vandaag echt niet het geval. En ja Wilcao, uiteraard kan dat, het is het gebrek aan initiatief nemen, gebrek aan wilskracht dat me zo opviel bij hem vandaag.

@Marsu is gewoon een vaststelling voor de wedstrijd van vandaag hé, ze stonden imo. gewoon zonder goesting opt veld en bij een speler met de klasse van KDB viel me dat net meer op. De rest was uiteraard ook rotslecht op Onana en Courtois na

Tegen Wales speelde hij tenminste als een patron, dat was vandaag echt niet het geval. En ja Wilcao, uiteraard kan dat, het is het gebrek aan initiatief nemen, gebrek aan wilskracht dat me zo opviel bij hem vandaag.
En dat kan toch. Alle, hoe onlogisch zou het zijn als hij meer zin had in de 10de keer tegen Wales, maar niet in deze derby, ja notabene vernederd te zijn geweest. Hij had gewoon een offday, spannender gaat het niet worden vrees ik.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan