De Rode Duivels | UEFA Nations League 2022-2023 (begin juni)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Toch ook behoorlijk schrijnend dat zo'n Saelemaekers amper minuten krijgt en Meunier keer op keer nog in de basis mag starten. Die is ondertussen in bijna alle aspecten voorbijgestoken door Alexis. :unsure: Mja, Bobby geen fan van Italiaans voetbal precies.
Maar wel van Neerpede-boys :unsure:

Rare reacties hier? België toch gewoon beter dan NL vandaag? Scoren gewoon niet uit 4/5 kansen en verdedigend NL scoort wel zonder enige kans eigenlijk. Kan beter nu wat tegenzitten dan op het WK.

Iedereen kan een duel verliezen van Vandijk natuurlijk.

Maar het lijkt me toch meer aangewezen daar een iets sluwere, meer ervaren verdediger te zetten.

Nu helaas, iedereen zit dan te kakken op DeBast, ideaal voor Martinez want dat is minder kritiek op hem en zijn "tacktiek"

Misschien al goed dat Debast dat nu voor heeft i.p.v. straks op het WK. Dan weten we dat het misschien nog wat te vroeg is :unsure:

Toch ook behoorlijk schrijnend dat zo'n Saelemaekers amper minuten krijgt en Meunier keer op keer nog in de basis mag starten. Die is ondertussen in bijna alle aspecten voorbijgestoken door Alexis. :unsure: Mja, Bobby geen fan van Italiaans voetbal precies.
Bwa Meunier zit bij zijn club ook wel in vorm hoor.

Ik krijg een halve deja vu naar onze match tegen Frankrijk op het WK. Een saaie match met weinig gevaar, Frankrijk dat 1 goal maakt, België volledig onmondig. (maar dan alles op lager niveau dan toen tegen Frankrijk, en zonder veel spanning)

El Hadj stond bij de corners ook tegen de grootste toen Kompany trainer van Anderlecht was. Ge moet duel niet winnen, ge moet gewoon voldoende hinderen!

Maar met Bobby is het toch sowieso een verloren zaak

Rare reacties hier? België toch gewoon beter dan NL vandaag? Scoren gewoon niet uit 4/5 kansen en verdedigend NL scoort wel zonder enige kans eigenlijk. Kan beter nu wat tegenzitten dan op het WK.

Dat is ook wel een feit natuurlijk...

Het is gewoon dat alle pijnpunten zo overduidelijk zijn soms.

edit: al zijn we hier op het einde weer (net als tegen Wales) volledig in elkaar aan het zakken. NL had er al 2 meer kunnen inprikken

Een match zonder goesting, meer is dit niet. Neem nu KDB wat heeft die deze match al gedaan? Volgend jaar ga ik die nations league gewoon laten voor wat het is... Waste of time

Wat ben je daarmee als de coach 3-4 erbarmelijke keuzes maakt die er voor zorgen dat wij niets er mee kunnen doen én het deksel op de neus krijgen?

Onana weg en kans na kans voor Oranje ook. Witsel strompelt als een zombie en Tielemans heeft al 2 domme fouten op zijn kap.

Een match zonder goesting, meer is dit niet. Neem nu KDB wat heeft die deze match al gedaan? Volgend jaar ga ik die nations league gewoon laten voor wat het is... Waste of time
Dat ge zonder goesting begint, OK. Maar eens die wedstrijd bezig is dan gaat ge er toch voor. Dit is meer dan alleen geen goesting.

Ik had helemaal niet het idee dag België geen goesting had. Spelen gewoon tegen een NL verdedigend blok. De kansenregen in het slot niet meegerekend, was er maar 1 ploeg die aanspraak kon maken op de zege.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan