Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Enig voordeel dat ik als Anderlechtsupporter zie is dat Fabio Silva opgeroepen zal worden (ah ja Anderlecht) en die dan misschien een boost krijgt.Wij Henry als coach en Martinez straks Europees kampioen met Portugal![]()
Nuja van Portugal moeten we niet meer veel verwachten de komende jarenEnig voordeel dat ik als Anderlechtsupporter zie is dat Fabio Silva opgeroepen zal worden (ah ja Anderlecht) en die dan misschien een boost krijgt.
wanneer de ene tactiek bekend is , gwn kwestie van daar op in te spelen .Ook net gezien. ZaligEerste selectie van Martinez!
Check vooral de jeugdige inbreng van de tweede middenvelder
![]()

Ok, Bobby het ligt dus aan u.Roberto Martínez bij voorstelling als Portugees bondscoach: “Ronaldo blijft belangrijke speler voor ons”

Comeback van ene Edinho Hazardão.
Eerste selectie van Martinez!
Check vooral de jeugdige inbreng van de tweede middenvelder
![]()

Bondsvoorzitter Fernando Gomes stipte "de uitstekende resultaten van België" onder Martinez aan. "Ons doel is nu om op ieder toernooi de halve finale te bereiken."
Wat had je anders verwacht?Ok, Bobby het ligt dus aan u.

Als we ons kunnen kwalificeren met HenryFinale volgend EK gegarandeerd Belgie v Portugal als Henry bij ons trainer wordt.
Inderdaad, die heeft ook echt zo een volwassen/oudere kop he. Onderschatte speler, die zich altijd 100% geeft, ik zie die ik nog wel een tijdje doorgaan. En dan te denken dat Löw die een kleine 4 jaar geleden al afserveerde bij die Mannschaft!Muller is zo één van die spelers die je altijd ouder dreigt te schatten, maar eigenlijk nog altijd maar 33