De Rode Duivels - het Tedesco tijdperk

Status
Niet open voor verdere reacties.
Daar zullen de fans toch ook serieus vloeken. De lamme vervangt de blinde. Maar ik ga niet te vroeg er mee lachen want straks hebben wij misschien gewoon Henry als trainer.

Eerste selectie van Martinez!

Check vooral de jeugdige inbreng van de tweede middenvelder :D

p58cjuf.jpg

Bah. Hoe is het mogelijk. Portugal is na België mijn favoriet land en dan komt Martinez daar naar toe. :sarcastic: Dan had je even goed Fernando Santos kunnen houden.

Ok, Bobby het ligt dus aan u.
Wat had je anders verwacht? :p

Anderzijds zou elke andere trainer dat waarschijnlijk wel gezegd hebben. Ongetwijfeld de 1ste vraag die journalisten op hem hebben afgevuurd.

Een icoon als Ronaldo kan je dan als nieuwbakken trainer dan niet meteen schofferen door te zeggen dat het einde verhaal is voor hem. Ik weet niet of het slim is om Ronaldo meteen de eerstvolgende wedstrijd thuis te laten...

Het eenvoudigste voor Martinez zou zijn als Ronaldo de eer aan zichzelf houdt, maar dat zal niet gebeuren. Anderzijds, moeten we hem misschien toch ook niet helemaal afschrijven...

EDIT: in het artikel van Sporza staat het ook al wat anders geformuleerd:

"Cristiano verdient respect na 19 jaar bij de nationale ploeg. Ik zal beginnen met de 26 jongens die erbij waren op het WK te leren kennen. Cristiano is er daar dus een van."

Nu ook een jongere speler die pleit voor Henry.

“Ik ben voor de komst van Thierry Henry als nieuwe bondscoach bij België, ja”, zei Openda. “Zoals sommigen het eerder al gezegd hebben: hij kent de ploeg. Hij heeft ook de juiste instelling en ervaring, dat heeft onze groep nodig.”

“Ik had de voorbije keren bij de nationale ploeg al een goed contact met hem. Ik leerde enorm veel bij. Hij was in het verleden een grote aanvaller en ik kreeg heel wat tips van hem. Als Thierry trainer zou worden, dan zou dat natuurlijk niet veranderen.”

https://www.hln.be/rode-duivels/na-...zou-hem-graag-als-bondscoach-hebben~af1291fb/

Muller is zo één van die spelers die je altijd ouder dreigt te schatten, maar eigenlijk nog altijd maar 33

Muller is zo één van die spelers die je altijd ouder dreigt te schatten, maar eigenlijk nog altijd maar 33
Inderdaad, die heeft ook echt zo een volwassen/oudere kop he. Onderschatte speler, die zich altijd 100% geeft, ik zie die ik nog wel een tijdje doorgaan. En dan te denken dat Löw die een kleine 4 jaar geleden al afserveerde bij die Mannschaft! :sarcastic:
Dat was toen een beetje het tegenovergestelde doen van Martinez. :laugh:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan