JorisBlack
Well-known member
We doen ook nog een schietgebedje voor Romeo Lavia, dat die geen Musonda 2.0 wordt (eeuwige belofte wegens eindeloos geblesseerd).
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mja een goeie spelverdeler haalt ook op regelmatige basis de bal eens op tussen zijn centrale verdedigers.KDB was gewoon slachtoffer van Tedesco he. Die moest de bal gaan opvragen aan zijn baklijn. Wat verwacht je dan
Nee Doku is geen topper zoals sommige Neerpede boys er van maken maar terug ook slachtoffer van tactiek en van Lukaku die niet loopt.
Lukaku heeft er een zwak EK zie er ook echt niet fris uit en zou veel meer vervangen geworden. Maar Tedesco.
Carrasco sjah wie haalt deze er bij en zet hem op LWB.
Nee spelers hebben echt ook niet goed gespeeld maar de grootste oorzaak bleef Tedesco
En voor Butera en Duranville. Vooral die eerste zou in theorie centraal toch voor wat ademruimte moeten zorgen. Maar ondertussen ook al weer meer dan een jaar geen match gespeeld.We doen ook nog een schietgebedje voor Romeo Lavia, dat die geen Musonda 2.0 wordt (eeuwige belofte wegens eindeloos geblesseerd).
Ook een grap : Meunier die nog steeds niet fit was, wat ook voor niemand een verrassing was.Ik vraag me af of Witsel geen spijt heeft van zijn terugkeer. Eerst 2 behoorlijk matige oefenmatchen gespeeld, om vervolgens door blessure geen minuut te kunnen maken op het EK. Denk dat we nu toch definitief een streep door zijn naam mogen trekken.
Ik zou graag nog Zeno Van den Bosch aan dat lijstje toevoegen. 20 jaar, speler van het jaar bij Antwerp en eigenlijk de betere van Alderweireld na de winterstop. Grote kerel, goed positiespel, goeie lange bal. Enkel redelijk traag.Laat Debast/Faes/De Winter & Thaete vechten voor hun plek als CB en dat de beste dan maar speelt.
Ik zou graag nog Zeno Van den Bosch aan dat lijstje toevoegen. 20 jaar, speler van het jaar bij Antwerp en eigenlijk de betere van Alderweireld na de winterstop. Grote kerel, goed positiespel, goeie lange bal. Enkel redelijk traag.
Ik zou graag nog Zeno Van den Bosch aan dat lijstje toevoegen. 20 jaar, speler van het jaar bij Antwerp en eigenlijk de betere van Alderweireld na de winterstop. Grote kerel, goed positiespel, goeie lange bal. Enkel redelijk traag.
Waarom roept iedereen op een Hein? Dat zou toch een totale mismatch zijn, nooit met echte toppers gewerkt, veel te veel profilering en show.
BeschikbaarheidWaarom roept iedereen op een Hein? Dat zou toch een totale mismatch zijn, nooit met echte toppers gewerkt, veel te veel profilering en show.

Welke echte toppers zal hij nog in zijn selectie hebben?!Waarom roept iedereen op een Hein? Dat zou toch een totale mismatch zijn, nooit met echte toppers gewerkt, veel te veel profilering en show.
Inderdaad, zijn beste periode was met Gent en een bescheiden selectie. Dus perfecte match vanaf nuWelke echte toppers zal hij nog in zijn selectie hebben?!