De Rode Duivels - het Tedesco tijdperk

Status
Niet open voor verdere reacties.
Theate naar Saudi-Arabië volgens Fabrizio Romano.

Als zelfs de volgende generatie zich al gaat begraven in Saudi-Arabië.
Mja Witsel ging zich begraven in Rusland en China. Hoe is dat dan echt anders ? Net zoals Carrasco zich is gaan begraven (2 keer).
En hij heeft mogelijks deftig met hen kunnen babbelen.

Mja Witsel ging zich begraven in Rusland en China. Hoe is dat dan echt anders ? Net zoals Carrasco zich is gaan begraven (2 keer).
En hij heeft mogelijks deftig met hen kunnen babbelen.
Die twee hadden sportief ook gewoon verder kunnen staan en meer bereikt hebben hadden ze die transfers niet gedaan. Zeker Witsel.

Doodzonde want ik zag in hem de vervanger van Vertongen. Centraal kan die imo zeker mee ma bon.

Als je Kanté ziet heersen op dit EK hoeft het ook geen drama te zijn. Maar die is echt wel in ongeloofelijke shape natuurlijk.

Maar een goeie evolutie is het niet als jongere spelers al richting die oorden gaat.

Als je Kanté ziet heersen op dit EK hoeft het ook geen drama te zijn. Maar die is echt wel in ongeloofelijke shape natuurlijk.

Maar een goeie evolutie is het niet als jongere spelers al richting die oorden gaat.

Ik vind wel dat er een verschil is tussen je prime in England op het allerhoogste niveau te voetballen en daar tonnen ervaring op te doen en voordat je prime nog moet beginnen al naar SA trekken en die ervaring nooit te zullen meemaken. Ik heb geen probleem met voetballers die uitbollen in de woestijn en nog effe enkele miljoenen willen verdienen. Het grote verschil is dat Theate nog niks bewezen heeft en we waarschijnlijk over 10 jaar bezig zijn met "wat als..." zoals bij bijvoorbeeld Witsel.

Ik vind wel dat er een verschil is tussen je prime in England op het allerhoogste niveau te voetballen en daar tonnen ervaring op te doen en voordat je prime nog moet beginnen al naar SA trekken en die ervaring nooit te zullen meemaken. Ik heb geen probleem met voetballers die uitbollen in de woestijn en nog effe enkele miljoenen willen verdienen. Het grote verschil is dat Theate nog niks bewezen heeft en we waarschijnlijk over 10 jaar bezig zijn met "wat als..." zoals bij bijvoorbeeld Witsel.
Sluit ik me bij aan ;-)

Was al geweten natuurlijk.

Toch onbegrijpelijk. Geeft al voor een stuk aan wat er allemaal misloopt bij de voetbalbond. Rare manier van beleid voeren.

Ook wel een gemis, denk ik. Ik zie in Sonck geen T1, maar die lijkt me echt goed als jeugdcoach.

Blijkbaar staat er zelfs een Brit aan het hoofd van de jeugdopleiding. Ben er nog niet goed uit, of ik dat nu een goede zaak vind. Kadert ook wat in de discussie hier van wél of géén buitenlandse bondscoach.

Toch onbegrijpelijk. Geeft al voor een stuk aan wat er allemaal misloopt bij de voetbalbond. Rare manier van beleid voeren.

Ook wel een gemis, denk ik. Ik zie in Sonck geen T1, maar die lijkt me echt goed als jeugdcoach.

Blijkbaar staat er zelfs een Brit aan het hoofd van de jeugdopleiding. Ben er nog niet goed uit, of ik dat nu een goede zaak vind. Kadert ook wat in de discussie hier van wél of géén buitenlandse bondscoach.

Van part-time naar full-time EN exclusiviteitscontract, beiden zonder loonsverhoging. Goed gelachen.

Allé vooruit.

KDB naar de zandbak.
Lukaku wellicht naar de zandbak.
Carrasco zit daar al.
Theate naar de zandbak.

En Tedesco die ze allemaal blijft oproepen. Dat wordt smullen... :thumb:

klinkt toch eerder dat ze van hem afwilden, anders doe je zo een voorstel niet

Allé vooruit.

KDB naar de zandbak.
Lukaku wellicht naar de zandbak.
Carrasco zit daar al.
Theate naar de zandbak.

En Tedesco die ze allemaal blijft oproepen. Dat wordt smullen... :thumb:
Als KDB nog steeds de beste is op die positie, moet die toch ook gewoon mee? Kante heerst ook nog steeds bij de Fransen. Ik vind dat altijd een raar argument om iemand niet op te roepen.

Kan. Maar misschien hebben de andere jeugdcoaches dezelfde aanbieding gekregen, dat weten we niet. Of die andere coaches waren misschien al exclusief in de praktijk.

Denk vooral de nieuwe wind van Tedesco die zich overal wilt laten voelen. Je kan zeggen over Martinez wat je wilt maar die heeft echt positieve energie, organisation en structuur gebracht die nu beetje voor beetje afbrokkelt onder onze Italiaan met Napoleon complex.

Denk vooral de nieuwe wind van Tedesco die zich overal wilt laten voelen. Je kan zeggen over Martinez wat je wilt maar die heeft echt positieve energie, organisation en structuur gebracht die nu beetje voor beetje afbrokkelt onder onze Italiaan met Napoleon complex.
Dat is dan toch eerder de factor Vercauteren vermoed ik?

Dat is dan toch eerder de factor Vercauteren vermoed ik?

Niet echt. Ze werken op de Engelse manier dus in principe is Tedesco en team verantwoordelijk voor alle nationale ploegen. Vercauteren is eigenlijk de ogen van de bond om ervoor te zorgen dat de manager en zijn team eigenlijk neutraal kunnen beoordeelt worden. Onder impuls van Bart Verhaeghe was Martinez zijn eigen beoordelaar. Kon ook dus zijn eigen bonussen geven want er was niemand om hem te beoordelen.

Hopelijk met de de nieuwe CEO en Frank terug wat meer professionaliteit op gebied van structuur en contracten en de Bart terug naar Club

En het is niet dat Tedesco laten zien heeft zo goed met echte toppers te kunnen omgaan. De helft van onze echte toppers zit thuis uit onvrede met de coach...
als dat een argument is, moet je Hein zeker niet nemen.
hoeveel spelers heeft die op de bank geparkeerd omdat hij er niet mee overeen kwam?
als ge niet in zijn kraam past, speelt ge niet. of ge nu nen euro gekost hebt, of 20 miljoen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan