Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
).
Nja, dat vind ik nu wel echt onnozele kritiek. Tot het volgende toernooi moeten ze allemaal rouwkleuren dragen en zich terugtrekken in een klooster om vergiffenis te vragen ofzo?![]()
IN BEELD: Rode Duivels verzamelen in openluchtclub op Ibiza, waar Courtois taart in publiek mag gooien | sporza
De riem mag er helemaal af bij de Rode Duivels na het EK, toch lijken sommige spelers elkaar niet te kunnen missen. Zo doken Koen Casteels, Arthur Theate, Leandro Trossard, Aster Vranckx en Zeno Debast samen op in Ushuaïa, een openluchtclub op Ibiza. Wie daar ook was? Thibaut Courtois en zijn...sporza.be
De finale is nog niet gespeeld en die vieren al feest.

Op hun blote knieën naar Compostella trekken vernondepotverdekke.Nja, dat vind ik nu wel echt onnozele kritiek. Tot het volgende toernooi moeten ze allemaal rouwkleuren dragen en zich terugtrekken in een klooster om vergiffenis te vragen ofzo?![]()
Lijkt me nogal logisch dat ze niet wachten tot het einde vh toernooi om op congé te gaan.![]()
IN BEELD: Rode Duivels verzamelen in openluchtclub op Ibiza, waar Courtois taart in publiek mag gooien | sporza
De riem mag er helemaal af bij de Rode Duivels na het EK, toch lijken sommige spelers elkaar niet te kunnen missen. Zo doken Koen Casteels, Arthur Theate, Leandro Trossard, Aster Vranckx en Zeno Debast samen op in Ushuaïa, een openluchtclub op Ibiza. Wie daar ook was? Thibaut Courtois en zijn...sporza.be
De finale is nog niet gespeeld en die vieren al feest.

Lukaku heeft bewezen het niveau niet aan te kunnen?Jammer maar was natuurlijk wel te verwachten, België heeft het geld niet om Tedesco te ontslagen (jammer genoeg). Achja it is what it is... Ik hoop gewoon dat ze lessen trekken bij de bond en niet weer dezelfde fouten maken als hiervoor door te blijven vast klampen aan oude waarden of spelers die gewoon bewezen hebben het niveau niet aan te kunnen (Lukaku, Mangala, Faes, ...) . Ik weiger ook te geloven dat België een slecht team heeft, je hebt écht wel serieus wat talent klaar staan ze. Speel met 2 spitsen zoals Openda & CDK dat gewoon zijn, dan heb je nog spelers als Doku & Bakayoko. Een middenveld met KDB, Lavia & Onana en in de verdediging zet je Theate eindelijk op zijn plaats en speel je met De Cuyper, Thaete, Debast & Castange voor de komende 2 jaar voor het WK zodat je toch iets of wat constante krijgt. En zet je fucking ego aan de kant en ga sorry zeggen tegen Courtois ookal meen je het niet.
Lukaku heeft bewezen het niveau niet aan te kunnen?
Het is trouwens de bond niet die bepaalt wie wel of niet wordt opgeroepen he.
Oké, akkoord, maar als Lukaku onder Conte gaat voetballen, zou ik hem nog niet afschrijven. Het tornooi is pas over 2 jaar he. Kan nog heel veel gebeuren en onder Conte zie ik Lukaku nog wel zijn niveau halen (misschien niet zijn absolute top, maar toch een pak beter dan nu).Nee spelers die het niveau niet halen (en ik ook niet zie beter worden) zijn voor mij Mangala & Faes. Voor mij valt Lukaku onder het lijste van spelers die heel veel betekent hebben, maar jammer genoeg hun oude niveau niet meer halen en waar je je dus vragen bij mag beginnen stellen net zoals Meunier & Carrasco.