De Rode Duivels - het Tedesco tijdperk

Status
Niet open voor verdere reacties.
Logische keuze natuurlijk. Voor hetzelfde geld had hij het EK niet eens gehaald met zijn blessure. Wat gaat het fysiek de komende 2 jaar geven?

Laatste 2 toernooien waren geen succes. Uitgefloten door het publiek en nu veel kritiek aan het adres van de ploeg/coach... dan is de beslissing snel gemaakt denk ik. Wel een beetje een einde in mineur, maar ach.

Mooie carrière. Het type 'klootzakske' dat we misschien nog wel gaan missen de komende jaren. Zal nog héél lang bovenaan blijven prijken als record-international (Tenzij we toch nog een langdurige terugkeer vanuit Madrid krijgen :unsure: ).

De finale is nog niet gespeeld en die vieren al feest.
Nja, dat vind ik nu wel echt onnozele kritiek. Tot het volgende toernooi moeten ze allemaal rouwkleuren dragen en zich terugtrekken in een klooster om vergiffenis te vragen ofzo? :unsure:

De finale is nog niet gespeeld en die vieren al feest.
Lijkt me nogal logisch dat ze niet wachten tot het einde vh toernooi om op congé te gaan.
Aangezien de kalender zo overvol gestoken is worden die hoogstwaarschijnlijk rond de 20e-25e al terug verwacht op hun club. Als je dan op spreekwoordelijk strafkamp gaat tot zondagavond heb je 1 week verlof gehad.

Ik vraag mij nu wel af wat het rapport gaat zijn van Tedesco bij de bond. Die kunnen toch niet tegen hem zeggen dat het goed geweest is? Ergens hoop ik ook, alhoewel ik het heel jammer zou vinden, dat zowel De Bruyne als Lukaku zeggen dat ze stoppen met de RD. Zodat Tedesco toch eens zijn thinking cap zal moeten boven halen en kijken hoe hij de RD zal laten spelen.

Helaas lijkt het er op dat onze bond wederom geen ballen heeft en niet de juiste conclusie getrokken heeft na het miserabele EK, en dat we dus zullen moeten blijven verder posten in 'het Tedesco tijdperk' :(

Jammer maar was natuurlijk wel te verwachten, België heeft het geld niet om Tedesco te ontslagen (jammer genoeg). Achja it is what it is... Ik hoop gewoon dat ze lessen trekken bij de bond en niet weer dezelfde fouten maken als hiervoor door te blijven vast klampen aan oude waarden of spelers die gewoon bewezen hebben het niveau niet aan te kunnen (Lukaku, Mangala, Faes, ...) . Ik weiger ook te geloven dat België een slecht team heeft, je hebt écht wel serieus wat talent klaar staan ze. Speel met 2 spitsen zoals Openda & CDK dat gewoon zijn, dan heb je nog spelers als Doku & Bakayoko. Een middenveld met KDB, Lavia & Onana en in de verdediging zet je Theate eindelijk op zijn plaats en speel je met De Cuyper, Thaete, Debast & Castange voor de komende 2 jaar voor het WK zodat je toch iets of wat constante krijgt. En zet je fucking ego aan de kant en ga sorry zeggen tegen Courtois ookal meen je het niet.

Jammer maar was natuurlijk wel te verwachten, België heeft het geld niet om Tedesco te ontslagen (jammer genoeg). Achja it is what it is... Ik hoop gewoon dat ze lessen trekken bij de bond en niet weer dezelfde fouten maken als hiervoor door te blijven vast klampen aan oude waarden of spelers die gewoon bewezen hebben het niveau niet aan te kunnen (Lukaku, Mangala, Faes, ...) . Ik weiger ook te geloven dat België een slecht team heeft, je hebt écht wel serieus wat talent klaar staan ze. Speel met 2 spitsen zoals Openda & CDK dat gewoon zijn, dan heb je nog spelers als Doku & Bakayoko. Een middenveld met KDB, Lavia & Onana en in de verdediging zet je Theate eindelijk op zijn plaats en speel je met De Cuyper, Thaete, Debast & Castange voor de komende 2 jaar voor het WK zodat je toch iets of wat constante krijgt. En zet je fucking ego aan de kant en ga sorry zeggen tegen Courtois ookal meen je het niet.
Lukaku heeft bewezen het niveau niet aan te kunnen? :unsure:

Het is trouwens de bond niet die bepaalt wie wel of niet wordt opgeroepen he.

Lukaku heeft bewezen het niveau niet aan te kunnen? :unsure:

Het is trouwens de bond niet die bepaalt wie wel of niet wordt opgeroepen he.

Nee spelers die het niveau niet halen (en ik ook niet zie beter worden) zijn voor mij Mangala & Faes. Voor mij valt Lukaku onder het lijste van spelers die heel veel betekent hebben, maar jammer genoeg hun oude niveau niet meer halen en waar je je dus vragen bij mag beginnen stellen net zoals Meunier & Carrasco.

Nee spelers die het niveau niet halen (en ik ook niet zie beter worden) zijn voor mij Mangala & Faes. Voor mij valt Lukaku onder het lijste van spelers die heel veel betekent hebben, maar jammer genoeg hun oude niveau niet meer halen en waar je je dus vragen bij mag beginnen stellen net zoals Meunier & Carrasco.
Oké, akkoord, maar als Lukaku onder Conte gaat voetballen, zou ik hem nog niet afschrijven. Het tornooi is pas over 2 jaar he. Kan nog heel veel gebeuren en onder Conte zie ik Lukaku nog wel zijn niveau halen (misschien niet zijn absolute top, maar toch een pak beter dan nu).

Mangala kan ook nog wel in de kern zitten imo. Afhankelijk van zijn ontwikkeling. Die speelde wel sterk tegen Frankrijk bijvoorbeeld. Uiteraard gaat Lavia die uit de ploeg houden, maar dat is nog maar de vraag of die nog fit kan blijven.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan