Soler
Active member
Ik dacht zelf tot je eigen eerste match.Heb je zo geen 2 medische wissels tot het tornooi begint?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik dacht zelf tot je eigen eerste match.Heb je zo geen 2 medische wissels tot het tornooi begint?
Spelers en doelmannen mogen alleen vervangen worden, in geval zowel de teamarts als de arts van de UEFA aangeven dat de blessure of ziekte dusdanig ernstig is, dat de speler niet meer kan deelnemen aan het toernooi. [1]Ik dacht zelf tot je eigen eerste match.
De Cuyper maakt m.i. aanspraak op een basisplaats. Speelt zeer matuur, direct en met veel voetbalintellect. Dan kan je fitte Theate centraal zetten naast Debast.Als je De Cuyper zo ziet spelen, is het toch helemaal absurd dat die nu pas is opgeroepen hé. OK, werd hier nu wel twee matchen defensief helemaal niet getest, maar offensief wel duidelijk een meerwaarde.
.Neen?Saelemaekers natuurlijk
Waarom niet? Bij Milan speelde die de hele flank.Neen?
Buiten die 3 keer dat hij effectief als vleugelverdediger bij Milan heeft gespeeld, speelde hij er als flankaanvaller met een effectieve back achter hem. En dit seizoen heeft hij elke match op de linksbuiten gestaan. Hij heeft een enorm loopvermogen, en een defensieve actie. Maar als je ook effectieve rechtsbacks kan oproepen, waarom zou je dan voor Saelemaekers gaan?Waarom niet? Bij Milan speelde die de hele flank.
Dit. Die jongen wordt zo hard steevast over het hoofd gezien. Hoewel ik meer fan ben van Alexis als speler op zich, heb ik op de rechtsback ook liever eentje die ook kan verdedigen want anders zijn we terug deels Bobby ball aan het spelen met aanvallende wingers op de wingback te posteren.Castro montes dan toch.