Dr. Sheldon Cooper
Well-known member
Openda die een hele match suckt en dan dwaas gaat doen voor een penalty
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Die wil gewoon die ban doorbreken van een goal te hebben.Openda die een hele match suckt en dan dwaas gaat doen voor een penalty
Wat? Michy anders een pak goals gemaakt voor de Belgen.Openda is mitchy2.0
Heeft toch al goals gemaakt voor de Rode Duivels? Alsof zo’n dwaze penalty scoren wil zeggen dat hij nadien op het veld beter gaat doen. Thiago bij Club dacht dat ook te doen en heeft dan ook gemist.Die wil gewoon die ban doorbreken van een goal te hebben.
Maar afspraken zijn afspraken. Als Trossard in de penalty lineup voor Openda staat en dat is door de coach zo voorzien om de druk van Openda zijn schouders te houden (beeld u in dat hij die mist...) dan moet je dat accepteren.
Al kan ik begrip opbrengen voor het emotionele aspect.
Het wordt een moeilijk EK denk ik?
Enorm belangrijk voor de kleedkamer, een geboren leider.Niet dat ik iemand op 1 match wil beoordelen, maar ik mag hopen dat Witsel beter kan dan dit. Anders was de discussie over het al dan niet selecteren van Witsel compleet onnodig.
Dan zou ik hem ook gewoon daar laten zitten of meepakken als mascotteEnorm belangrijk voor de kleedkamer, een geboren leider.

Ik ga ervanuit dat je sarcastisch zijtEnorm belangrijk voor de kleedkamer, een geboren leider.
, maar daar hebben we met Lukaku en Vertonghen veel betere leiders voor.Vanaf de 8e finale's beginnen de wedstrijden niet vóor 18u, dus vloeit perfect in mekaar.Op tijd naar huis zodat we naar de TdF kunnen kijken!
Heel benieuwd of Tedesco dit beter snapt dan Bobby want je hebt hier overschot van gelijk.Een paar conclusies voor zover dat mogelijk is bij dit soort wedstrijden:
- Als je dan toch met Openda speelt, dan moet je hem ook in stelling brengen. Dan moet de aanvallende organisatie anders. Nu blijf je met een ander type spits op exact dezelfde manier spelen, wat net ook de grote zwakte van Martinez was.
- Wie we ook in de CV zetten, het is duidelijk niet voldoende. En nu is het te laat om naar een driemansverdediging om te schakelen. De sleutel ligt zoals ook al onder Martinez echt op het middenveld. Om defensief de meubels te redden zijn we verplicht om met twee verdedigende middenvelders te spelen. Je moet die verdediging maximaal ontlasten, want als je het middenveldspel verliest is het game over met deze verdediging.
Wat? Lukaku belangrijker dan De Bruyne. Tegen die kleine ploegjes, maar tegen de grote zeker niet.Een paar conclusies voor zover dat mogelijk is bij dit soort wedstrijden:
- Lukaku is wat mij betreft echt de belangrijkste speler voor deze ploeg. Belangrijker nog dan De Bruyne. Tedesco heeft hetzelfde probleem als Martinez, zijn aanvallend systeem vereist een spits als Lukaku. Een spits die weegt op een defensie, die goed kan kaatsen en die de vleugelaanvallers en aanvallende middenvelders in stelling kan brengen. En die zelf ook makkelijk scoort. Zonder hem lopen onze wingers zich vast.
- Als je dan toch met Openda speelt, dan moet je hem ook in stelling brengen. Dan moet de aanvallende organisatie anders. Nu blijf je met een ander type spits op exact dezelfde manier spelen, wat net ook de grote zwakte van Martinez was.
- Ik zeg wel dat Lukaku de belangrijkste is, maar met of zonder De Bruyne is echt wel een wereld van verschil. Wat een speler. Met hem heb je een ploeg die ieder land pijn kan doen.
- Onana blijft een beest, maar ik vond hem hier in tegenstelling tot de vorige keer ik hem bezig zag weer veel minder matuur. Toch weer een paar keer zeer nonchalant en zette op een bepaald moment een volstrekt onnodige tackle in die met wat pech hem gewoon van het veld had kunnen sturen. Moet echt beter op het EK, want we hebben echt dat slot op de deur op het middenveld nodig.
- Vermeeren kan zijn gebrek aan ritme niet verbergen. Heel jammer, maar is echt niet klaar voor het EK op deze manier. Had het in de eerste helft als 8 al niet onder de markt tegen godbetert Montenegro, na de rust werd hij op de 6 gezet waar hij helemaal door de mand viel.
- Ik zou Vermeeren ook op de 8 hebben laten staan na de rust, en Mangala op de 6 gezet. Geen fan van Mangala op de 8. Hield de bal veel te lang bij, en deed er vervolgens weinig goeds mee. Je bent niet de nieuwe Dembele, Orel.
- De Cuyper duidelijk een offensieve meerwaarde, werd defensief niet op de proef gesteld maar op het EK heeft elke tegenstander wel een veel betere aanval dan de Montenegrijnen.
- Wie we ook in de CV zetten, het is duidelijk niet voldoende. En nu is het te laat om naar een driemansverdediging om te schakelen. De sleutel ligt zoals ook al onder Martinez echt op het middenveld. Om defensief de meubels te redden zijn we verplicht om met twee verdedigende middenvelders te spelen. Je moet die verdediging maximaal ontlasten, want als je het middenveldspel verliest is het game over met deze verdediging.
Voor het systeem dat wij spelen wel ja. Ook De Bruyne rendeert in het aanvallend spel van de Duivels beter met Lukaku dan met spitsen als Openda of Batshuayi.Wat? Lukaku belangrijker dan De Bruyne. Tegen die kleine ploegjes, maar tegen de grote zeker niet.
Ik denk dat het sowieso Onana en Mangala wordt, wat op dit moment ook de beste optie is imo.Heel benieuwd of Tedesco dit beter snapt dan Bobby want je hebt hier overschot van gelijk.
U 6/8 en u spits gaan van levensbelang zijn. Als hij daar Tielemans of deze Vermeeren zet en Lukaku kan een match niet mee mag je er een kruis over maken.
Mede omdat we vaak te lang met de bal aan de voet blijven op het middenveld, ook bij mogelijke counters. Maar goed, het was een onuitgegeven ploeg gisteren en dan is dat meer begrijpelijk. Al is dit echt wel een historisch probleem met Witsel, Tielemans en enkele anderen. Deels door de speler aan de bal, maar even goed door het afwezig zijn van enige dynamiek van de spelers zonder bal. Dat was een van de grootste problemen onder Martinez.Met Bakayoko, Lukebakio en Doku hebben we wel 3 heel gelijkaardige spelers. Dribbel, dribbel, dribbel, maar toch te weinig eindresultaat.