brandon
Well-known member
Frankrijk speelt momenteel tegen Luxemburg, Spanje speelt later vanavond tegen Andorra...Waarom kiest men ervoor om te oefenen tegen zo'n zwakke tegenstander? Wat leer je daaruit? Ik heb dat nooit begrepen.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Frankrijk speelt momenteel tegen Luxemburg, Spanje speelt later vanavond tegen Andorra...Waarom kiest men ervoor om te oefenen tegen zo'n zwakke tegenstander? Wat leer je daaruit? Ik heb dat nooit begrepen.
Ik zeg niet dat België alleen dat doet, gewoon in het algemeen. Zal dan zijn om alles wat warm te draaien zeker? Qua inzicht in speelkansen tegen een échte tegenstander levert het niet veel op me dunkt.Frankrijk speelt momenteel tegen Luxemburg, Spanje speelt later vanavond tegen Andorra...
Denk dat het ook te maken heeft met niet te veel prijsgeven tegen betere landen. En idd om met een goed gevoel in het tornooi te kunnen stappen.Ik zeg niet dat België alleen dat doet, gewoon in het algemeen. Zal dan zijn om alles wat warm te draaien zeker? Qua inzicht in speelkansen tegen een échte tegenstander levert het niet veel op me dunkt.
Ik heb ook mijn bedenkingen bij Faes, maar de Montenegrijnen zijn de eerste helft nauwelijks in de buurt van ons doel geweest, hoe haal je hier dan bevestiging uit over Faes?Denk dat het ook te maken heeft met niet te veel prijsgeven tegen betere landen. En idd om met een goed gevoel in het tornooi te kunnen stappen.
Zeer degelijke eerste helft tegen een zwakke tegenstander. Faes blijft toch bevestigen geen basisplaats waard te zijn he. Zonder Lukaku ook wel een pak moeilijker om eentje binnen te prikken, want dit moest al 3-0 staan (minstens). Openda moet dringend eens ene maken. Hopelijk bevrijdt hem dat. Hiervoor had ik dus wel Batshuayi als extra spits meegenomen. Daar heb je geen kloten aan in het samenspel, maar die maakt er altijd wel eentje.
Vraag ik me ook af. Kan gewoon niet mee tegen Montenegro. Alle begrip voor zijn talent, maar dit is echt niets. Die jongen had beter paar weken vakantie genomen en dan met fris hoofd beginnen aan nieuwe seizoen.Wat gaat vermeeren op dat toernooi doen...
Ja en Osmajic is Mbappe niet hèWitsel![]()

Door praktisch alles fout te doen wat hij kon doen. En dan bedoel ik vooral in balbezit.Ik heb ook mijn bedenkingen bij Faes, maar de Montenegrijnen zijn de eerste helft nauwelijks in de buurt van ons doel geweest, hoe haal je hier dan bevestiging uit over Faes?