De Rode Duivels - het Tedesco tijdperk

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wordt de omkadering bij Sporza opnieuw verzorgd door Karl - Courtois zou die bal wel gepakt hebben - Vannieuwkerke?

De camera's staan al klaar voor zijn spontane vreugdeuitbarstingen.
Briefpapier en pen liggen ook al klaar voor tientallen cringe-briefjes naar alles en iedereen.

Ik moet hem niet, voor het geval het nog niet duidelijk is :biglaugh:

Vanavond alvast geen Theate, Vertonghen, Tielemans en allicht ook geen Vranckx. Zijn allemaal niet fit. We zullen dus sowieso De Cuyper en Witsel in actie zien straks.

Mooi elftal, alleen liever Doku ipv Carrasco gezien maar bon, zullen er genoeg hun kans wel krijgen de komende 2 wedstrijden.

Misschien dat hij nog tijdens de match switcht. Bvb Carrasco eraf voor Witsel en met 5 achterin gaan spelen.

Misschien dat hij nog tijdens de match switcht. Bvb Carrasco eraf voor Witsel en met 5 achterin gaan spelen.
Dat kan idd wel, in de tweede helft, maar was toch perfect geweest om te kijken of Witsel wel kan redeneren in een ander systeem en wanneer hij moet aansturen.

Volgend mij gaat ie Doku toch ook als supersub gebruiken in de poule om dan mss vanaf de volgende fase te knallen.

Er is nog een oefenmatch he
Idem, deze oefenmatch voor de jonkies in de verdediging (als contra voor dat hij niet tevreden was van de jonkies) en Carrasco. En voor De Bruyne om als patron zich in te werken. Waarbij Doku voor een oefenmatch nog niet moet knallen of zijn acties moet gaan doen (waarbij hij eventueel onderuit getrapt wordt)
En de andere oefenmatch dan voor Witsel en de aansturing. Of desnoods bij de eerste vervanging.

Elke keer ik Openda bij de Rode Duivels zie is dat exact dezelfde klungelige speler die bij Club Brugge vertrokken is. Echt opmerkelijk dat die bij zijn clubs zoveel scoort.

De Cuyper zit wel goed in de match :love: Kan zich natuurlijk aanvallend uitleven

Elke keer ik Openda bij de Rode Duivels zie is dat exact dezelfde klungelige speler die bij Club Brugge vertrokken is. Echt opmerkelijk dat die bij zijn clubs zoveel scoort.

De Cuyper zit wel goed in de match :love: Kan zich natuurlijk aanvallend uitleven
Vind ik ook wel over Openda. De Cuyper inderdaad goed begonnen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan