De Rode Duivels - het Tedesco tijdperk

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wat ook logisch is natuurlijk, want je wilt natuurlijk ook nog kunnen verrassen tegen dat soort landen.
Nee idd, en dan zou je het al buiten Europa moeten gaan zoeken, wat ook niet evident is. Vele landen gaan die verplaatsing niet naar hier willen maken.

Ik zie dat Brazilië bv. nog 2 oefenwedstrijden speelt tegen Mexico en de VS. Argentinië speelt tegen Guatemala en Ecuador. En daarna begint hun Copa America.

Engeland wel. Duitsland is al wel van vorig jaar in maart geleden, niet?

Nu ja, ik denk dat de meeste andere grote landen nu ook niet zo'n straffe affiches spelen in de aanloop naar het EK.

Gewoon wat match ritme opdoen, en een paar dingen nog uitproberen misschien.

Dat zijn ook niet direct wedstrijden waar ik naar ga kijken, want iedereen houdt zich in uit schrik voor blessures.

ik zie ons wel tot in de kwartfinale geraken.
Indien minder, hebben ze toch gefaald. Dat zal zonder twijfel de (terechte) perceptie zijn.

Groepswinnaar moet zeker kunnen en dan kom je tegen een 3e uit van een andere groep (dit is normaal gezien geen grote ploeg, al weet je nooit natuurlijk).

En dan in de kwartfinale krijg je normaal een topper (in mijn simulatie was dit Frankrijk na in de 8e finale Servië te hebben uitgeschakeld).

Kwartfinale is echt wel het absolute minimum toch? We zitten in een zeer haalbare groep en in de 16de finale mogen we bij groepswinst tegen een derde spelen.

Indien minder, hebben ze toch gefaald. Dat zal zonder twijfel de (terechte) perceptie zijn.

Groepswinnaar moet zeker kunnen en dan kom je tegen een 3e uit van een andere groep (dit is normaal gezien geen grote ploeg, al weet je nooit natuurlijk).

En dan in de kwartfinale krijg je normaal een topper (in mijn simulatie was dit Frankrijk na in de 8e finale Servië te hebben uitgeschakeld).
Het pad nr FR ligt jammer genoeg wijd uit als zowel BE als FR hun groep winnen. Dus dat zal idd het eindstation zijn.

Door onze aanvallende weelde kunnen we in een goede dag (en als alles eens goed valt) van iedereen winnen. Daar ben ik van overtuigd.

De kans is alleen minder groot dan pakweg rond de periode wk 2018. Vooral omdat we defensief instabieler zijn.

De Rode Duivels moeten zich melden op het oefencomplex in Tubeke voor een eerste tiendaags trainingskamp. Omdat Michy Batshuayi er niet bij is, moet Amadou Onana wellicht extra goed nadenken over zijn speciale outfit. De spelers moeten ook nadenken wie hen gaat afzetten in Tubeke en in welke fancy auto: een vriend, een ouder of hun geliefde…
Nieuwsblad pls …

Hij heeft zelf afgezegd hee of niet?
Witsel toch ook?

Maar toch heeft Tedesco (gelukkig) ingezien dat je de beste Belgische CV bij een topploeg in Europa mss wel eens zou kunnen gebruiken.

Kan best zijn dat Tedesco dat ook dacht over Courtois en hem toch achter de schermen heeft gevraagd of heeft getracht hem te overtuigen, maar iets zegt me dat daar toch niet zoveel moeite in is gestoken.

Witsel toch ook?

Maar toch heeft Tedesco (gelukkig) ingezien dat je de beste Belgische CV bij een topploeg in Europa mss wel eens zou kunnen gebruiken.

Kan best zijn dat Tedesco dat ook dacht over Courtois en hem toch achter de schermen heeft gevraagd of heeft getracht hem te overtuigen, maar iets zegt me dat daar toch niet zoveel moeite in is gestoken.
Gisteren stond op HLN dat papa Courtois heeft gezegd dat keeperstrainer, Tedesco en Technisch directeur met hem zijn gaan praten in Madrid.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan