Toekomst die sinds zijn transfer nog geen 5 volledige matchen gespeeld heeft. Je selecteert nu spelers die op dit EK moeten renderen, niet op het volgende.Vermeeren is toekomst .
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Toekomst die sinds zijn transfer nog geen 5 volledige matchen gespeeld heeft. Je selecteert nu spelers die op dit EK moeten renderen, niet op het volgende.Vermeeren is toekomst .
Lijkt me ook..Zou Courtois niet gewoon de 26ste op de lijst zijn in geval dat het nog zou goedkomen?
Ik zie er eigenlijk geen probleem mee? Waarom continu alles willen verbloemen. Het gaat hier trouwens niet over de duiveltjes bij de lokale ploeg maar over professionals. Daar zou je toch zonder te verbloemen gewoon moeten tegen kunnen zeggen "Sorry man, momenteel ben je gewoon nog niet goed genoeg.".Oei oei
Tedesco: "De keuze voor Witsel was ook omdat ik gewoon niet tevreden was van de jonge spelers"
Op vlak van uitspraken is het toch niet altijd de slimste bondscoach. Zowel voor Witsel als voor de jonge verdedigers is dit niet motiverend.
Tedesco verduidelijkt zijn keuze voor Witsel nog eens. "Hij gaat natuurlijk mee om te spelen, maar ook als hij niet speelt is hij ontzettend belangrijk. Zijn rol voor de jeugd en in de kleedkamer is niet te onderschatten. In de verdediging was ik niet tevreden van de jongere spelers, extra ervaring is welkom achterin."Idd, in plaats van te zeggen "ik neem Witsel mee omwille van zijn bakken ervaring" ofzo.
Want nu klinkt het alsof hij zegt: de jonge spelers waren niet goed genoeg (ouch), dus moeten we het maar doen met Witsel zeker (dubbel ouch).
Het EK is binnen dik 2 weken.Vermeeren is toekomst .
bedankt voor de info .Het EK is binnen dik 2 weken.
Bij zo een brede selectie kan je wel een gokje wagen met iemand als Vermeeren met gigantisch veel talent zonder matchritme. Is in ieder geval nog heel fris. Bij 25/26 man vind ik Vermeeren wel een logische optie.Toekomst die sinds zijn transfer nog geen 5 volledige matchen gespeeld heeft. Je stelt nu spelers op die dit EK moeten renderen, niet op het volgende.
Inderdaad, geen Saelemaekers! Nochtans knap seizoen bij Bologna.Vergeleken met mijn selectie (zoals ingevoerd op sporza) dus geen Batsman, Vanaken en Saele, wel MDC, Vranckx en onbekend.
Ok, daar kan ik (ook) mee leven.
Ruim één jaar later, wat een zwarte dinsdagGeen Witsel opgeroepen, deze dag behoort tot de schoonste van mijn leven.
.
Die gaan mee en 1 daarvan wordt speler 26Hoe zit het precies met die 2 extra spelers? Gaan die gewoon mee op oefenkamp "voor het geval dat"?
Ik mag hopen dat hij als vervanger van De Bruyne nu vooral Tielemans ziet.Bij zo een brede selectie kan je wel een gokje wagen met iemand als Vermeeren met gigantisch veel talent zonder matchritme. Is in ieder geval nog heel fris. Bij 25/26 man vind ik Vermeeren wel een logische optie.
Zou wel Vanaken genomen hebben ipv Vranckx door hoogvorm/matchritme/potentieel misschien wel de beste vervanger van KDB.
Tedesco verduidelijkt zijn keuze voor Witsel nog eens. "Hij gaat natuurlijk mee om te spelen, maar ook als hij niet speelt is hij ontzettend belangrijk. Zijn rol voor de jeugd en in de kleedkamer is niet te onderschatten. In de verdediging was ik niet tevreden van de jongere spelers, extra ervaring is welkom achterin."
Daar komt het toch op neer? Ik was niet tevreden over de jonkies en daarom is Witsel zijn ervaring nodig. Toch niet echt een pijnlijke uitspraak naar Witsel toe?

Excuseer, Captain Courtois25 om zo nog 1 plaatsje over te houden voor King Thibeau?
Vranckx ook al een tijd uit.Koni niet 100% fit blijkbaar.
Maar volgens Tedesco niet de enige reden voor niet-selectie.Koni niet 100% fit blijkbaar.