De Rode Duivels - het Tedesco tijdperk

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik had Batshuayi toch meegenomen voor die laatste vrije plaats. Als derde spits weliswaar. Openda nog geen goal gemaakt en ook al is Batshuayi nutteloos in elke spelvorm, hij scoort wel makkelijk natuurlijk.

Waarom niet ipv Faes?

Ik vind Debast gewoon echt niet goed. Faes ook geen topper, maar die zijn mentaliteit op het veld staat me aan en heeft ook een zeer positief seizoen gedraaid. Maar ik kan me wel vinden dat het in deze ook een beetje op persoonlijke voorkeur neerkomt, want echte incontournables hebben we gewoonweg niet meer.

Toch wat gek dat je nu wel Witsel en De Cuyper meeneemt, maar bon, ik ga niet klagen. En ook gek dat je nu niet die extra speler meeneemt om aan 26 te komen. Koni De Winter niet meenemen defensief vind ik zeer bizar, zeker wanneer je weet dat er dus nog een plekje vrij is.

Dat Vanaken er in zijn huidige vorm niet bijzit tnv Vranckx of Vermeeren vind ik wel wat vreemd.
Voor de rest. Tja. Veel andere opties zijn er niet
Andere positie hé. Vranckx en Vermeeren concurreren met Mangala en Onana, Vanaken zou concurreren met KDB, Tielemans, Trossard, CDK, ...

Hij pakt Witsel enkel maar mee omdat hij 26 spelers kan meenemen en geen 23, en omdat hij multi-inzetbaar is. Hij ziet er ook nog altijd een 6 is, als doublure voor Onana.

Carrasco, bon, dat zal dan toch ook de allerlaatste keer zijn. Veel plezier aan gehad bij de nationale ploeg, dat wel, maar het vet is toch al even van de soep.

Batsman die niet mee gaat vind ik ook logisch, maar ik ben nooit bepaald een fan geweest natuurlijk.

De Cuyper ook tof, maar jammer dat die dan geen enkele keer in de voorbereiding heeft mogen mee doen.

Witsel hetzelfde: hoe ga je die nu in de ploeg inpassen? Of vindt die het prima om bankzitter te zijn?

Man man, ge krijgt 26 plaatsen. Dan vult ge die 26ste plaats toch ook op met iemand. Vanaken, Batshuayi. Ge vult die plaats toch in.

"Twee reservespelers zullen om het laatste overgebleven plekje knokken tijdens de voorbereiding."

Die ene non-match tegen Ierland waar Tedesco zelf verantwoordelijk was voor de belachelijke opstelling en invulling gaat hij nu gebruiken om bv De Winter te weren. Idioot eerste klas :woohoo:

Carrasco, bon, dat zal dan toch ook de allerlaatste keer zijn. Veel plezier aan gehad bij de nationale ploeg, dat wel, maar het vet is toch al even van de soep.

Batsman die niet mee gaat vind ik ook logisch, maar ik ben nooit bepaald een fan geweest natuurlijk.

De Cuyper ook tof, maar jammer dat die dan geen enkele keer in de voorbereiding heeft mogen mee doen.

Witsel hetzelfde: hoe ga je die nu in de ploeg inpassen? Of vindt die het prima om bankzitter te zijn?

"Twee reservespelers zullen om het laatste overgebleven plekje knokken tijdens de voorbereiding."
Wie zijn die 2 reservespelers?

Ik zou Vermeeren ook altijd hebben meegenomen. Dergelijk talent moet je koesteren en al mee laten ervaring opdoen.

Ik zou denk ik wel Vanaken boven Vranckx hebben gekozen.

Een selectie waar ik me wel in kan vinden.
Ik ben blij verrast dat Batsman en Mertens thuis mogen blijven maar een Vanaken in zijn huidige vorm had wel plaats in deze selectie. Al is het idd wel zo dat er op zijn positie wel te veel concurrentie is.

Ik ben benieuwd naar de opstelling want met deze spelers kan je heel toffe ploegen bouwen maar ook een gedrocht neerpoten waarmee je met moeite de poules overleeft.

Je kan nu toch gewoon 26 man meenemen naar het EK? Recent heeft men het aantal van 23 naar 26 gebracht dus geen reserves.

Vergeleken met mijn selectie (zoals ingevoerd op sporza) dus geen Batsman, Vanaken en Saele, wel MDC, Vranckx en onbekend.

Ok, daar kan ik (ook) mee leven.

Ik vind het echt een stoethaspel, echt niet te geloven. Die man die doet toch maar wat?

Idd, in plaats van te zeggen "ik neem Witsel mee omwille van zijn bakken ervaring" ofzo.

Want nu klinkt het alsof hij zegt: de jonge spelers waren niet goed genoeg (ouch), dus moeten we het maar doen met Witsel zeker (dubbel ouch).

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan