Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Waarom niet ipv Faes?Oh en zelf had ik ook Koni De Winter gekozen boven Debast.
Waarom niet ipv Faes?
Andere positie hé. Vranckx en Vermeeren concurreren met Mangala en Onana, Vanaken zou concurreren met KDB, Tielemans, Trossard, CDK, ...Dat Vanaken er in zijn huidige vorm niet bijzit tnv Vranckx of Vermeeren vind ik wel wat vreemd.
Voor de rest. Tja. Veel andere opties zijn er niet
Man man, ge krijgt 26 plaatsen. Dan vult ge die 26ste plaats toch ook op met iemand. Vanaken, Batshuayi. Ge vult die plaats toch in.
AKA ik ga toch hopen/proberen met Courtois"Twee reservespelers zullen om het laatste overgebleven plekje knokken tijdens de voorbereiding."
Tedesco: "De keuze voor Witsel was ook omdat ik gewoon niet tevreden was van de jonge spelers"
Wie zijn die 2 reservespelers?Carrasco, bon, dat zal dan toch ook de allerlaatste keer zijn. Veel plezier aan gehad bij de nationale ploeg, dat wel, maar het vet is toch al even van de soep.
Batsman die niet mee gaat vind ik ook logisch, maar ik ben nooit bepaald een fan geweest natuurlijk.
De Cuyper ook tof, maar jammer dat die dan geen enkele keer in de voorbereiding heeft mogen mee doen.
Witsel hetzelfde: hoe ga je die nu in de ploeg inpassen? Of vindt die het prima om bankzitter te zijn?
"Twee reservespelers zullen om het laatste overgebleven plekje knokken tijdens de voorbereiding."
Nog niet bekend.Wie zijn die 2 reservespelers?
Vermeeren is toekomst .Batshuayi niet.
En geen Vanaken. Toch spijtig als je dan wel Vermeeren meepakt.
Op Sporza staat toch dat 1 van deze 2 de 26ste plek zal innemen.Nog niet bekend.
Maar gaat hij aanvullen tot 26 of zijn het puur 2 reserves voor de huidige 25 namen? Ik kreeg de indruk dat het het laatste was.
Ik vind het echt een stoethaspel, echt niet te geloven. Die man die doet toch maar wat?Oei oei
Op vlak van uitspraken is het toch niet altijd de slimste bondscoach. Zowel voor Witsel als voor de jonge verdedigers is dit niet motiverend.
Ik vind het echt een stoethaspel, echt niet te geloven. Die man die doet toch maar wat?