De Rode Duivels - het Tedesco tijdperk

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zwak verdedigd en zwak gekeeped (staat die daar iets anders opgesteld dan aan zijn paal dan plukt hij gewoon die voorzet uit de lucht)

Knappe pass van Tielemans, wereldklasse van Lukaku en proper afgewerkt van de Joeri.

Awel, als dieje ket zich mag concentreren op het aanvallende, is die zo slecht nog niet. Probleem is dat bij terugkeer van de Kevve, Joeri een rijtje achteruit gaat ipv naar de bank, waardoor er weer (terechte) kritiek zal volgen.

We staan toch echt niet slecht en steeds direct voetbal. Daar de Bruyne nog bij en we gaan het toch wat toplanden kunnen moeilijk maken ze!

Knappe pass van Tielemans, wereldklasse van Lukaku en proper afgewerkt van de Joeri.

Awel, als dieje ket zich mag concentreren op het aanvallende, is die zo slecht nog niet. Probleem is dat bij terugkeer van de Kevve, Joeri een rijtje achteruit gaat ipv naar de bank, waardoor er weer (terechte) kritiek zal volgen.
Tielemans moet dan plaats ruimen als je KDB op het middenveld wilt uitspelen want je hebt zeker 2 VM's nodig. Indien je KDB op plaats Trossard zet dan kan je hem gerust laten staan in die positie

Ik heb het hier al is gezegd en ik ga het nog is zeggen: wij gaan hopelijk het Frankrijk van het komende EK worden. Niks balbezit en dominantie, maar wel de matchen winnen op basis van hyperefficiëntie en snijdend countervoetbal.

Standbeeld voor Tedesco, nu al!

Ik hen het hier al is gezegd en ik ga het nog is zeggen: wij gaan hopelijk het Frankrijk van het komende EK worden. Niks balbezit en dominantie, maar wel de matchen winnen op basis van hyperefficiëntie en snijdend countervoetbal.

Standbeeld voor Tedesco, nu al!
Het probleem is dat Frankrijk een organisatie kon neerzetten, wij hebben daar niet meteen het materiaal voor vrees ik :D

Tielemans moet dan plaats ruimen als je KDB op het middenveld wilt uitspelen want je hebt zeker 2 VM's nodig. Indien je KDB op plaats Trossard zet dan kan je hem gerust laten staan in die positie

Maar dat is dan ook weer zonde van zowel De Bruyne als Trossard. En je ziet hier inderdaad dat je toch ook echt Onana én Mangala nodig hebt om een beetje te overleven tegen een middenveld als dat van Engeland.

Maar dat is dan ook weer zonde van zowel De Bruyne als Trossard. En je ziet hier inderdaad dat je toch ook echt Onana én Mangala nodig hebt om een beetje te overleven tegen een middenveld als dat van Engeland.
Je kan ook altijd Doku of andere flankspeler met een actie en snelheid eraf halen maar dan heb enkel Lukaku met de nodige snelheid vooraan. Dus het zal volgens mij er vooral vanaf hangen waar Tedesco KDB op het veld wil zien (dominante ploeg of eerder de underdog).

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan