JorisBlack
Well-known member
Het is vooral die witte streep op de broek hé
Akkoord. Ik vind de kleurcombinatie wel tof, maar die witte streep had beter niet doorgelopen naar de broek.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het is vooral die witte streep op de broek hé
True, maar ik kan van dat defensieve spel ook wel genieten. Hoe Griezmann op het WK (kon ook EK zijn) als verdedigende middenvelder zat te heersen, ik vond dat redelijk geweldig. Dat gekoppeld aan een Mbappe die, love it or hate it, een geniale speler is. Het heeft hen alleszins al veel eremetaal opgeleverd, dus het is nog maar de vraag of aanvallender voetbal hen evenveel resultaten had bezorgd.Maar bij Frankrijk is dat een bewuste keuze, niet omdat ze niet beter kunnen. Deschamps heeft een ploeg waarmee hij iedereen offensief de vernieling kan inrijden, maar wil defensief geen enkel risico nemen, dus doet hij dat niet. Ik zou die Franse ploeg zo graag eens onder een meer offensieve trainer zien, maar je kan natuurlijk niet naast de resultaten kijken.
Idd, ik vind de combo wel leuk maar die witte streep stoort enorm.Het is vooral die witte streep op de broek hé
Laat Messi zo'n assist geven en de kranten staan vol (verschil is dat we dat van hem gewoon zijn)Die assist van Lukaku, man man, dat is iets dat ge zou verwachten van KDB. Klasse!
Ik vind het echt knap, en heel cool concept.Spuuglelijke outfit.
Langs achter lijkt het zo alsof ze een pofbroek dragen.Idd, ik vind de combo wel leuk maar die witte streep stoort enorm.
Geile voetballer , dikke fanOnana, gij beest!

Robbedoes en Luky Luke ookBruin is op zich gewoon al een spuuglelijke kleur. Het is niet omdat het wel werkt voor een stripfiguur dat het werkt in het echt. En als we toch stripfiguren als inspiratie gaan nemen, Marsipulami is ook een Belgisch stripfiguur.
![]()
Wel zo ene die wat overbodige fouten en gele kaarten zal pakken.Geile voetballer , dikke fan
Hoe die in korte tijd een van de eerste voetballers op het wedstrijdblad van de Rode Duivels is geworden, is crazy.Geile voetballer , dikke fan
Wel zo ene die wat overbodige fouten en gele kaarten zal pakken.
Vol risico