De Rode Duivels - het Tedesco tijdperk

Ik heb het hier al is gezegd en ik ga het nog is zeggen: wij gaan hopelijk het Frankrijk van het komende EK worden. Niks balbezit en dominantie, maar wel de matchen winnen op basis van hyperefficiëntie en snijdend countervoetbal.

Standbeeld voor Tedesco, nu al!

Maar bij Frankrijk is dat een bewuste keuze, niet omdat ze niet beter kunnen. Deschamps heeft een ploeg waarmee hij iedereen offensief de vernieling kan inrijden, maar wil defensief geen enkel risico nemen, dus doet hij dat niet. Ik zou die Franse ploeg zo graag eens onder een meer offensieve trainer zien, maar je kan natuurlijk niet naast de resultaten kijken.
 
Maar bij Frankrijk is dat een bewuste keuze, niet omdat ze niet beter kunnen. Deschamps heeft een ploeg waarmee hij iedereen offensief de vernieling kan inrijden, maar wil defensief geen enkel risico nemen, dus doet hij dat niet. Ik zou die Franse ploeg zo graag eens onder een meer offensieve trainer zien, maar je kan natuurlijk niet naast de resultaten kijken.
Goh. Eerlijk gezegd ben ik daar niet zo zeker van. Frankrijk mist namelijk toch echt wel een middenvelder die het spel kan verdelen. Als die ploegen in hun eigen zestien gaan drukken denk ik dat die minder doelgevaar gaan creëren dan op de manier dat ze nu spelen.
 
Je kan ook altijd Doku of andere flankspeler met een actie en snelheid eraf halen maar dan heb enkel Lukaku met de nodige snelheid vooraan. Dus het zal volgens mij er vooral vanaf hangen waar Tedesco KDB op het veld wil zien (dominante ploeg of eerder de underdog).

Of spelen zoals City hé: 3-2-4-1. Sels - Theate, Vertonghen, Castagne - Onana, Mangala - Doku, De Bruyne, Tielemans, Trossard - Lukaku

Qua verdediging voelt dat ook wel niet helemaal goed natuurlijk, maar hey.
 
Of spelen zoals City hé: 3-2-4-1. Sels - Theate, Vertonghen, Castagne - Onana, Mangala - Doku, De Bruyne, Tielemans, Trossard - Lukaku

Qua verdediging voelt dat ook wel niet helemaal goed natuurlijk, maar hey.
En zo kunnen we mssn eens polsen of Witsel Vertonghen komt vervangen :oi22:


maar ik denk niet dat Tedesco nog gaat overstappen naar een systeem met 3 CV's. Nog geen enkele keer zo gespeeld met België voor zover ik weet
 
Die assist van Lukaku, man man, dat is iets dat ge zou verwachten van KDB. Klasse!

Kobbie Mainoo is echt wel een toptalent. Valt niet uit de toon naast Bellingham.

En de Engelsen snijden toch wel heel gemakkelijk erdoor wanneer ze versnellen. Veel breien en dan ineens in 2 tijden verticaal en telkens zeer gevaarlijk.
 
Geloof mij dan niet hè. Maar kom mij hier dan ook niet de les lezen. Die Kaminski post heeft u precies geen deugd gedaan. Mijn oprechte excuses als je daar nog altijd zo van u melk van zijt.

Overdreven positieve reacties zelfs. :D Omdat ik inging tegen een post waar werd gesteld dat hij de zwakste middenvelder was tegen Ierland en nooit naar voor speelt.

En nogmaals, grote fan van Hazard en Debruyne. En geen fan van pakweg Dendoncker. Ondanks zijn verleden, en uw universum waar ik hem dan ook moet verdedigen, storend als ik ben.

Ik wil u helemaal niet de les lezen hoor, dat heb je toch wel misbegrepen, ik laat u alleen maar weten dat ik u postgedrag als het over bepaalde rode duivels gaat storend vind, en ge beseft maar al te goed dat ge dat doet, en die Kaminski post is daar gewoon een heel goed voorbeeld van. Leuk voor u dat ge "toevallig" fan zijt van veel spelers die een anderlecht verleden hebben. Maar ge hoeft het er voor mij niet altijd zo vingerdik op te leggen.

En nu weer terug vriendjes tous ensemble enzo. 🥰
 
Terug
Bovenaan