Allé vooruit, nen RV die daar nog nooit gespeeld heeft en een LV die eigenlijk een LM is. Goed bezig Tedesco... 

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

't was beter dan niets wrs danHoe hebben we die corona maanden overleefd![]()

Kunt idd beter kijken naar verf die droogt
Heeft hem er in het begin van de match wel mooi ingelegd, en toont ook wel de juiste intensiteit, maar de snedigheid en precisie van zijn dribbels zijn niet meer op maat.Carrasco toch weer bij de slechtere. Die moet ook stilletjes aan uit die basis.
Tedesco roemt hem als leider etc, maar nu die is gaan uitbollen in de woestijn gaat die niet op niveau blijven. Doku is ook gewoon beter (ander type natuurlijk) dus die gaat meestal als invaller spelen denk ik. Ek nog meedoen in de selectie en dan stoppen als international is zijn plan gok ik.Heeft hem er in het begin van de match wel mooi ingelegd, en toont ook wel de juiste intensiteit, maar de snedigheid en precisie van zijn dribbels zijn niet meer op maat.
Die goal is ook praktisch het enige goede deze match van hem.Heeft hem er in het begin van de match wel mooi ingelegd, en toont ook wel de juiste intensiteit, maar de snedigheid en precisie van zijn dribbels zijn niet meer op maat.
Met Doku en Trossard heb je op die positie inderdaad 2 spelers die gewoon sterker zijn.Tedesco roemt hem als leider etc, maar nu die is gaan uitbollen in de woestijn gaat die niet op niveau blijven. Doku is ook gewoon beter (ander type natuurlijk) dus die gaat meestal als invaller spelen denk ik. Ek nog meedoen in de selectie en dan stoppen als international is zijn plan gok ik.