De Rode Duivels - het Tedesco tijdperk

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dat Maxim De Cuyper niet eens bij de selectie zit is voor mij ronduit onbegrijpelijk. Die moet daar áltijd inzitten, want het is zowat de enige deftige linksback die er momenteel rondloopt. Je moet hem daarvoor nog niet direct voor de leeuwen komen aan de hand van een basisplaats, hoewel dat zeker wel kan tegen de tegenstanders die we momenteel gaan treffen, maar die moet echt op z'n minst al worden opgeroepen. Je kan hem dan tenminste al wat minuten gunnen zodat die gewend raakt aan de nationale ploeg.

Over andere posities kan je nog wat discussiëren, maar wat MDC betreft zijn er wat mij betreft absoluut geen discussie.

Akkoord, maar Theate deed het tot nu toe erg goed op linksback.
Neemt idd niet weg dat De Cuyper er wel eens bij zou mogen - stel dat Theate niet fit is voor het EK, wie heb je dan anders nog...
Erg goed is veel gezegd. Niet slecht… Maar hij heeft niet de kwaliteiten om daar uit te blinken. Matige voorzet, geen dribbel, niet uitzonderlijk snel, speelt er haast nooit dus geen automatismen offensief, noch defensief. En dat kan je hem niet verwijten natuurlijk. Maar een linksback die enkel defensief degelijk is heb je niets aan als je geen geweldenaar aan de andere kant hebt. En aangezien Cancelo geen Belg is hebben we links dus iemand nodig die echt dynamiek kan brengen. Dan kan Theate zich ook verder vestigen als onze beste cb…

ik kan mij niet inbeelden dat er in Baku geen betere stadions te vinden zijn... die stad heeft zo veel miljarden geinvesteerd in infrastructuur etc, en dan spelen ze in deze vod?

Dat zijn van die kwalificatie wedstrijden om snel te vergeten.
Gelukkig dat we niet op achterstand zijn gekomen. Nu op een diefje 1-0 voor, dus geduldig blijven en prikken.

Veel te weinig dreiging van Carrasco en Trossard de eerste helft. Lukaku wel vrij degelijk maar je ziet dat hij nog ritme mist.
Ik zou Doku wel eens laten dollen met die verdedigers :)

Hoop toch, nu Carrasco zich gaat begraven in de zandbak, dat dit 1 van zijn laatste matchen als titularis is. Zeker met al het talent en kwaliteiten die we lopen hebben op de flanken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan