De Rode Duivels - het Tedesco tijdperk

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik denk dat we Carrasco en Tielemans mogen beginnen afschrijven. Carrasco gaat er alleen op achteruit gaan in de zandbak, en was nu al de nonchalantie zelve. Tielemans verdient echt zijn plaats niet meer in deze ploeg. Als die niet regelmatig aan spelen toekomt bij Villa en zijn niveau opkrikt moet die echt niet meer opgeroepen worden.

Een 26 jarige zou ik nu toch nog niet gaan afschrijven …
Voor het EK doet zijn leeftijd er niet toe, alleen dat hij nu al heel lang een schim van zichzelf is en dat hij ook dit seizoen geen enkel teken van verbetering toont. Integendeel, weer een draak van een match gespeeld.

Laatst bewerkt:
Aja, want hij heeft gescoord eh …

Riemer was coach of The Month in de jupkes league. Zulke stemmingen gaan echt nergens over.

Ja ik weet ook niet wie er vandaag 'man of the match' zou moeten zijn.
Misschien Theate: solide en de cruciale block bij de grote kans voor de Azeri's in het begin.

Carrasco heeft een rare chance goal gemaakt en voor de rest ergerlijk nonchalant staan voetballen.

Voor het EK doet zijn leeftijd er niet toe, alleen dat hij nu al heel lang een schim van zichzelf is en dat hij ook dit seizoen geen enkel teken van verbetering toont. Integendeel, weer een draak van een match gespeeld.

Als de rest fit is, en als spelers als Lavia wat rijper zijn, dan heeft deze Tielemans idd weinig te zoeken in de selectie.

Vooral een middenvelder met wat meer aanvallende impulsen zouden we echt kunnen gebruiken. (om KDB op termijn te vervangen) Vermeeren misschien, wie weet, maar die moet eerst nog een paar stappen zetten...

Dat is zowat het enige positieve aan vanavond: andere landen deden het ook slecht of slechter. Engeland middelmatig en gelijk tegen Oekraïne, Italië 1-1 tegen Noor Macedonië begot en Duitsland dat naar huis gespeeld wordt door Japan . We hebben ten minste 3 punten zij het met meer geluk dan kunde

En toch zo een 286 doelpunten gemaakt op een toch wel zeer hoog niveau. Wat moet dat niet geweest zijn als zijn “afwerkingsniveau” wel aan uw standaarden voldeed?
Geen idee waarom dat aantal doelpunten aangehaald moet worden. Het is niet omdat je eerder in uw carrière de ene na de andere binnenschoot, dat dat blijft gebeuren natuurlijk. Het is toch gewoon zo dat Lukaku, laat ons zeggen sinds de overstap naar Chelsea, toch gewoon minder presteert? Tijdens zijn eerste periode bij Inter scoorde hij aan de lopende band, dat is nu toch niet (meer) het geval.

Zoiets mag dus best benoemd worden mijn inziens.

Geen idee waarom dat aantal doelpunten aangehaald moet worden. Het is niet omdat je eerder in uw carrière de ene na de andere binnenschoot, dat dat blijft gebeuren natuurlijk. Het is toch gewoon zo dat Lukaku, laat ons zeggen sinds de overstap naar Chelsea, toch gewoon minder presteert? Tijdens zijn eerste periode bij Inter scoorde hij aan de lopende band, dat is nu toch niet (meer) het geval.

Zoiets mag dus best benoemd worden mijn inziens.
Zodra hij terug fit was bij Inter heeft hij ook doelpunt na doelpunt gescoord? Even veel goals als Vlahovic in de Serie A op de helft van de tijd.

Lukaku mist hier en daar een opzichtige kans, maar dan nog staat hij vaker paraat dan 90% van de andere spitsen op topniveau en hij buffelt ze ook wel erg vaak binnen…

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan