Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Tiens, hier is het 30 graden en volle bak zon.Man man zo slecht weer…
Eindigden die niet meestal op 0-0 toen?Deze match doet me denken aan de goede oude tijden 15-20 jaar geleden.

0-1. de periode dat we binnen de eerste 10 minuten telkens een domme goal tegen kregen, dat de tegenstander dubbele muur parkeerde en de Rode Duivels niks hadden om daar door te breken.Eindigden die niet meestal op 0-0 toen?
Aja, want hij heeft gescoord eh …
Voor het EK doet zijn leeftijd er niet toe, alleen dat hij nu al heel lang een schim van zichzelf is en dat hij ook dit seizoen geen enkel teken van verbetering toont. Integendeel, weer een draak van een match gespeeld.Een 26 jarige zou ik nu toch nog niet gaan afschrijven …
Aja, want hij heeft gescoord eh …
Riemer was coach of The Month in de jupkes league. Zulke stemmingen gaan echt nergens over.
Voor het EK doet zijn leeftijd er niet toe, alleen dat hij nu al heel lang een schim van zichzelf is en dat hij ook dit seizoen geen enkel teken van verbetering toont. Integendeel, weer een draak van een match gespeeld.
Yep bij mij wel. Selectie vooral. Dinsdag moet dat toch echt wel veeeel beter of hij gaat de wind van voren krijgenEn is het overdreven enthousiasme over Tedesco van de eerste 2 wedstrijden in maart al gaan liggen hier?![]()
En toch zo een 286 doelpunten gemaakt op een toch wel zeer hoog niveau. Wat moet dat niet geweest zijn als zijn “afwerkingsniveau” wel aan uw standaarden voldeed?Ik heb wel enkel de laatste 5 min van de eerste helft gezien. Zijn afwerkingsniveau werd nog maar eens pijnlijk in de verf gezet daar.
Geen idee waarom dat aantal doelpunten aangehaald moet worden. Het is niet omdat je eerder in uw carrière de ene na de andere binnenschoot, dat dat blijft gebeuren natuurlijk. Het is toch gewoon zo dat Lukaku, laat ons zeggen sinds de overstap naar Chelsea, toch gewoon minder presteert? Tijdens zijn eerste periode bij Inter scoorde hij aan de lopende band, dat is nu toch niet (meer) het geval.En toch zo een 286 doelpunten gemaakt op een toch wel zeer hoog niveau. Wat moet dat niet geweest zijn als zijn “afwerkingsniveau” wel aan uw standaarden voldeed?
Zodra hij terug fit was bij Inter heeft hij ook doelpunt na doelpunt gescoord? Even veel goals als Vlahovic in de Serie A op de helft van de tijd.Geen idee waarom dat aantal doelpunten aangehaald moet worden. Het is niet omdat je eerder in uw carrière de ene na de andere binnenschoot, dat dat blijft gebeuren natuurlijk. Het is toch gewoon zo dat Lukaku, laat ons zeggen sinds de overstap naar Chelsea, toch gewoon minder presteert? Tijdens zijn eerste periode bij Inter scoorde hij aan de lopende band, dat is nu toch niet (meer) het geval.
Zoiets mag dus best benoemd worden mijn inziens.