De Rode Duivels - het Tedesco tijdperk

Status
Niet open voor verdere reacties.
Aster Vranckx toch nog opgeroepen :rolleyes:
Wauw, iemand die de laatste 3 seizoenen nauwelijks iets heeft gespeeld kiezen boven iemand die sinds november alles heeft gespeeld bij de landskampioen, bekerwinnaar en Supercupwinnaar en daar absolute sterkhouder is. Vermeeren heeft dit seizoen al meer dan dubbel zoveel (717 vs 325 minuten) gespeeld dan Vranckx vorig seizoen. Dit seizoen heeft hij toch al 29 minuten mogen invallen op 4 mogelijke wedstrijden!

We hebben straks een ongelofelijke poule aan degelijke centrale en defensieve middenvelders waar we kunnen in vissen. Dan is het inderdaad toch gek dat er wordt gekozen voor een (weliswaar talentvolle) speler die (bij weliswaar betere ploegen) vaak zelfs de bank niet haalt bij zijn ploeg. Dan zou ik toch ook eerder voor Vermeeren kiezen (en je hebt nog opties, zoals Matazo, Keita, ...).

Het wederom ontbreken van Maxim De Cuyper vind ik echter nog veel meer onbegrijpelijk. Talentvol, moet uiteraard nog veel boterhammekes eten (maar dat is zo voor de helft van de huidige selectie), maar vooral: we hebben gewoon niemand in de selectie wiens natuurlijke positie die van de linksback is. Van Vranckx kan je nog zeggen dat het in principe niet als basisspeler is dat hij er wordt bijgehaald, gezien er al betere alternatieven in de selectie zitten, maar bij De Cuyper ligt dat toch wel anders.

Ik zou eerlijk gezegd ook altijd Cuypers meepakken, zoals die nu speelt, in de plek van Batshuayi dan.

Ben wel benieuwd hoe we gaan spelen, zo zonder De Bruyne.

Vermeeren is opgeroepen voor de U-21 aanstaande maandag, maar De Cuyper is daar niet meer bij. Had inderdaad toch ook een selectie gemogen. Net zoals Hugo Cuypers.

Volgens mij kan Tedesco die namen niet uitspreken en selecteert hij ze daarom niet.

Ideaal moment om spelers in vorm (Vermeeren, De Cuyper, Cuypers, ...) eens mee te pakken, tis tegen 2 ploegen waar je altijd moet van winnen in feite. Altijd voor dat vaste kliekje aan spelers.
Dat je in belangrijke matchen voor standvastigheid kiest, dat begrijp ik wel, maar voor dit ...

Ideaal moment om spelers in vorm (Vermeeren, De Cuyper, Cuypers, ...) eens mee te pakken, tis tegen 2 ploegen waar je altijd moet van winnen in feite. Altijd voor dat vaste kliekje aan spelers.
Dat je in belangrijke matchen voor standvastigheid kiest, dat begrijp ik wel, maar voor dit ...
Inderdaad, dit was het het moment om die jonge gasten die in form zijn eens kansen te geven. Ik kies sowieso eerder de kant van beloftevolle spelers die effectief veel spelen dan 'oudere' die ergens de bank warm houden.

Het is gewoon terug een Martinez selectie. Ik zie het momrnteel echt niet Tedesco en dan nog die farce met beurt systeem voor vice kapitein. Ik ben wss 1 van de,enigste maar echt niet onder de indruk van hem

Ik denk dat nog niemand onder de indruk is. Heeft ook niet echt charisma/presence voorlopig imo.

De Cuyper, Vermeeren en Cuypers snubben is ook gewoon dom. Je moet De Cuyper nu in die groep gooien en laten wennen aan het systeem. Het is onze enige echte linksback. Het valt amper te begrijpen imo, zeker als je tegen van die kutploegen speelt. Nu kan ie invallen bij een voorsprong, volgend jaar kan ie dan starten tegen die mindere ploegen.

Je dreigt nu weer op de vooravond van het tornooi 3-4 spelers te moeten integreren omdat je een hele campagne hebt gezien dat het niet lukte met de anderen.

Het is gewoon terug een Martinez selectie. Ik zie het momrnteel echt niet Tedesco en dan nog die farce met beurt systeem voor vice kapitein. Ik ben wss 1 van de,enigste maar echt niet onder de indruk van hem
Of hij de juiste man op de juiste plaats is, valt nog te bezien. Wat mij betreft kunnen we pas oordelen na een volledige campagne (na het EK). Maar dit is toch in de verste verte geen Martinez selectie?

Ik denk dat nog niemand onder de indruk is. Heeft ook niet echt charisma/presence voorlopig imo.

De Cuyper, Vermeeren en Cuypers snubben is ook gewoon dom. Je moet De Cuyper nu in die groep gooien en laten wennen aan het systeem. Het is onze enige echte linksback. Het valt amper te begrijpen imo, zeker als je tegen van die kutploegen speelt. Nu kan ie invallen bij een voorsprong, volgend jaar kan ie dan starten tegen die mindere ploegen.

Je dreigt nu weer op de vooravond van het tornooi 3-4 spelers te moeten integreren omdat je een hele campagne hebt gezien dat het niet lukte met de anderen.

Akkoord, maar Theate deed het tot nu toe erg goed op linksback.
Neemt idd niet weg dat De Cuyper er wel eens bij zou mogen - stel dat Theate niet fit is voor het EK, wie heb je dan anders nog...

Begrijp ik echt niet. De Cuyper heeft twee dikke matchen tegen Osasuna gespeeld dus kan echt wel mee op dat niveau.
In elke selectie ga je wel een paar vreemde eenden hebben, maar bon al bij al toch een evenwichtige selectie en beter dan Bobby sowieso die bleef vasthouden aan oude gloriën.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan