Ja raar nochtans stond het deze morgen nog zo in de app van FPL.Heeft vandaag toch gespeeld tegen Chelsea?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja raar nochtans stond het deze morgen nog zo in de app van FPL.Heeft vandaag toch gespeeld tegen Chelsea?
In wie zijn plaats?Aster Vranckx toch nog opgeroepen![]()
Niet in de plaats, als extra. Mangala zal nog onzeker zijn, allicht.In wie zijn plaats?
Ook niet goed dat Vranckx nog bij Wolfsburg zit.Niet in de plaats, als extra. Mangala zal nog onzeker zijn, allicht.
Wauw, iemand die de laatste 3 seizoenen nauwelijks iets heeft gespeeld kiezen boven iemand die sinds november alles heeft gespeeld bij de landskampioen, bekerwinnaar en Supercupwinnaar en daar absolute sterkhouder is. Vermeeren heeft dit seizoen al meer dan dubbel zoveel (717 vs 325 minuten) gespeeld dan Vranckx vorig seizoen. Dit seizoen heeft hij toch al 29 minuten mogen invallen op 4 mogelijke wedstrijden!Aster Vranckx toch nog opgeroepen![]()
Vranckx is normaal kapitein van de U21.Vermeeren is opgeroepen voor de U-21 aanstaande maandag, maar De Cuyper is daar niet meer bij. Had inderdaad toch ook een selectie gemogen. Net zoals Hugo Cuypers.
Volgens mij kan Tedesco die namen niet uitspreken en selecteert hij ze daarom niet.
Vranckx ookVermeeren is opgeroepen voor de U-21 aanstaande maandag

Inderdaad, dit was het het moment om die jonge gasten die in form zijn eens kansen te geven. Ik kies sowieso eerder de kant van beloftevolle spelers die effectief veel spelen dan 'oudere' die ergens de bank warm houden.Ideaal moment om spelers in vorm (Vermeeren, De Cuyper, Cuypers, ...) eens mee te pakken, tis tegen 2 ploegen waar je altijd moet van winnen in feite. Altijd voor dat vaste kliekje aan spelers.
Dat je in belangrijke matchen voor standvastigheid kiest, dat begrijp ik wel, maar voor dit ...
Zit de cuyper zelf niet bij de min o21 ?Vermeeren is opgeroepen voor de U-21 aanstaande maandag, maar De Cuyper is daar niet meer bij. Had inderdaad toch ook een selectie gemogen. Net zoals Hugo Cuypers.
Volgens mij kan Tedesco die namen niet uitspreken en selecteert hij ze daarom niet.
Is 22 jaar dus mag niet meer beginnen aan een nieuwe campagne denk ik. Balikwisha ook niet.Zit de cuyper zelf niet bij de min o21 ?
Of hij de juiste man op de juiste plaats is, valt nog te bezien. Wat mij betreft kunnen we pas oordelen na een volledige campagne (na het EK). Maar dit is toch in de verste verte geen Martinez selectie?Het is gewoon terug een Martinez selectie. Ik zie het momrnteel echt niet Tedesco en dan nog die farce met beurt systeem voor vice kapitein. Ik ben wss 1 van de,enigste maar echt niet onder de indruk van hem
Ik denk dat nog niemand onder de indruk is. Heeft ook niet echt charisma/presence voorlopig imo.
De Cuyper, Vermeeren en Cuypers snubben is ook gewoon dom. Je moet De Cuyper nu in die groep gooien en laten wennen aan het systeem. Het is onze enige echte linksback. Het valt amper te begrijpen imo, zeker als je tegen van die kutploegen speelt. Nu kan ie invallen bij een voorsprong, volgend jaar kan ie dan starten tegen die mindere ploegen.
Je dreigt nu weer op de vooravond van het tornooi 3-4 spelers te moeten integreren omdat je een hele campagne hebt gezien dat het niet lukte met de anderen.