Neef Jo
Well-known member
Ik ben altijd grote fan geweest van Courtois zijn keeperskwaliteiten, ben zelf ook keeper geweest dus een beetje biased. Hij is sowieso de beste keeper ter wereld, maar een zelfs de beste keeper ter wereld is niet onvervangbaar, itt bv De Bruyne.
Als dit allemaal klopt, dan mag Courtois wegblijven, met Casteels hebben we een topvervanger, die ook heel erg professioneel is. En hopelijk Vandevoordt die zich nog sterk kan ontwikkelen.
Als dit allemaal klopt, dan mag Courtois wegblijven, met Casteels hebben we een topvervanger, die ook heel erg professioneel is. En hopelijk Vandevoordt die zich nog sterk kan ontwikkelen.

).
"De verhaaltjes van de pers", dat ben ik (niet alleen in het voetbal) al jaren zo beu als kou pap. Het is die mensen hun job van info zo neutraal mogelijk proberen te brengen naar hun lezers dus ik geloof toch nog steeds liever hen dan een individu dat standaard subjectief is. Akkoord dat daar enkele schimmige figuren tussen zitten, maar dat is in elke sector. Want als mensen plots door nieuws van journalisten hun mening bevestigd zien, hoor je hen nooit over de pers klagen.