De Rode Duivels - het Tedesco tijdperk

In Marca hebben ze een enquête gelanceerd met de vraag wie Luis Enrique moet vervangen bij Spanje. De man met de meeste stemmen: Roberto Martinez :unsure: Zo zie je maar dat het in ieder land hetzelfde eraan toegaat, qua slechte ideeën.

Op nummer 2 stond trouwens Marcelino, die ik eerder voorstelde voor bij de Rode Duivels.
 
Één van de meest majestueuze spelers van België aller tijden die na zoveel moois (Vaak op het randje van wereldrecords.) er nu ineens mee stopt. Iets oprecht bedroevend... zit er dan hier één of andere Hollander al een paar pagina's te klagen over Eden zijn rendement en dat hij toch wel wat overroepen was.

Fuck nu toch maar helemaal compleet off.

Ik heb het nog wel voor u gehad maar uw gezeik op alles is nu echt wel een totale non-stop affaire geworden. Krediet = op.
Dit is er toch ook wat over...welke wereldrecords zou Hazard ooit bijna gebroken hebben?
Ik ga 'm hier nu de grond niet in boren maar dat er opmerkingen zijn over zijn efficiëntie dat begrijp ik ergens wel. Van iemand die zo hard bejubeld wordt/werd zou ik eerlijk gezegd ook iets meer verwachten. Hij is hoop en al 7-8 jaar echt top geweest, en heeft misschien 1 seizoen geflirt met de de titel 'beste voetballer na Messi en Ronaldo', zijn laatste seizoen bij Chelsea. Maar als je dan uiteindelijk zijn statistieken bekijkt zie je dat die vergelijkbaar zijn met een Mahrez of Alexis Sanchez...goeie voetballers, daar niet van, maar absolute wereldtop is dat toch niet. Hazard had er waarschijnlijk het ruwe talent wel voor maar heeft er bijlange na niet alles uitgehaald, en dat neem ik ook mee als 'k naar een voetballer z'n carrière kijk.
 
Niet vergeten dat Scifo op het WK 98 ook voor wat heibel heeft gezorgd omdat hij absoluut een basisplaats wou hebben. Toen was hij ook nog maar 32.
 
Ik heb ook wel altijd van Hazard kunnen genieten als hij op niveau speelde

Maar voor mij Nilis > Hazard
Je kan 2 tijdperken niet met elkaar vergelijken, maar qua klasse, talent en kwaliteiten plaats ik Nilis er nog boven
 
Gaan we er hier nu echt een G.O.A.T discussie van maken omdat een Hollander is komen trollen?

Je kan idd geen tijdperken vergelijken met elkaar en Hazard had idd niet altijd de juiste mentaliteit. Maar dat hij een topspeler was en gewoon een mooie voetballer om naar te kijken (in zijn hoogdagen) staat toch buiten kijf zeker?
 
Ik heb ook wel altijd van Hazard kunnen genieten als hij op niveau speelde

Maar voor mij Nilis > Hazard
Je kan 2 tijdperken niet met elkaar vergelijken, maar qua klasse, talent en kwaliteiten plaats ik Nilis er nog boven
1000 X yes. Van kindsbeen af was ik fan van Nilis en nog steeds. Wat een speler en mooie mens die met demonen heeft gevochten. Doet nu zijn best als hoofdtrainer in 2de amateur.
 
Gaan we er hier nu echt een G.O.A.T discussie van maken omdat een Hollander is komen trollen?

Je kan idd geen tijdperken vergelijken met elkaar en Hazard had idd niet altijd de juiste mentaliteit. Maar dat hij een topspeler was en gewoon een mooie voetballer om naar te kijken (in zijn hoogdagen) staat toch buiten kijf zeker?
Zeg, doe nu niet flauw over trollen hè. Ik ben de discussie niet eens begonnen, dat was @Reverz . Die overigens prima argumenten aanvoerde.
 

Is achter een paywall. Samenvattend: het ‘kader’ (KDB, Lukaku en Courtois) is geconsulteerd en willen enige ambitie zoals met Martinez. Liefst een jongere, moderne trainer van enig niveau. Een Belg zien ze, op Kompany na, niet zitten. Dat beschouwen ze als een stap achteruit. Dus ook Hein, Clement of MPH. KDB en Lukaku laten er hun toekomst als Duivel van afhangen.
Als dit klopt betrokken spelers gewoon niet meer oproepen.
Wie zijn zij feitelijk om te oordelen over een MPH, Hugo Broos, Clement of welke Belgische trainer dan ook ?

Opnieuw opbouwen met spelers die écht willen spelen voor de nationale ploeg en die niet neerkijken op een Belgische trainer voor de nationale ploeg.
 
Probleem is dat je momenteel zonder KDB en Lukaku effectief wel strijdt om 2e plaats in de kwalificatiegroep. Zijn toch de 2 pilaren die ons de komende 2 jaar overeind dienen te houden terwijl jongere spelers ingepast worden in het team.
 
Als dit klopt betrokken spelers gewoon niet meer oproepen.
Wie zijn zij feitelijk om te oordelen over een MPH, Hugo Broos, Clement of welke Belgische trainer dan ook ?

Opnieuw opbouwen met spelers die écht willen spelen voor de nationale ploeg en die niet neerkijken op een Belgische trainer voor de nationale ploeg.
Ik zou die uitspraken toch wel met een korrel zout nemen..
 
Als dit klopt betrokken spelers gewoon niet meer oproepen.
Wie zijn zij feitelijk om te oordelen over een MPH, Hugo Broos, Clement of welke Belgische trainer dan ook ?

Opnieuw opbouwen met spelers die écht willen spelen voor de nationale ploeg en die niet neerkijken op een Belgische trainer voor de nationale ploeg.
Toch niet meer dan logisch dat deze spelers, die wel wat van het hedendaagse voetbal kennen lijkt mij, opperen voor een jongere modernere trainer, ipv af te komen met een oubollige trainer die de voeling met het hedendaagse voetbal mist. Iets wat met het halen van Preudhomme of Broos wel het geval zou zijn.

Wie zijn zij? Spelers die op het hoogst mogelijke niveau spelen, absoluut geen domme kloten zijn, en ook nog eens de 3 pilaren voor de komende 2 jaar. Maar idd, laten we ze niet meer oproepen omdat ze niet staan springen om onder Hugo Broos te spelen. :D
 
zolang het Henry maar niet wordt :unsure:

We zouden dan wel eens kunnen kijken naar welke coaches KDB, Lukaku en Courtois al gehad hebben in hun carrière. Dan heb je een lijstje met potentiële namen die zei misschien genoemd hebben
 
Dat dwepen met Kompany bij de Rode Duivels is er toch ook echt wel over. Laat die gast eens rustig aan zijn carrière timmeren.
Die kan als hij 60 is nog komen uitbollen bij de nationale ploeg.
En waarom is dat erover?
Ik zie het ook liever niet gebeuren hoor. Maar is wel het profiel dat ik veel liever bondscoach zie worden dan de zoveelste uitbollende trainer.
 
En waarom is dat erover?
Ik zie het ook liever niet gebeuren hoor. Maar is wel het profiel dat ik veel liever bondscoach zie worden dan de zoveelste uitbollende trainer.
Omdat die nu ook in de verste verten niet geïnteresseerd is het coachen van een nationale ploeg..
 
Nilis is mijn favoriete Belgische speler aller tijden, maar laten we niet lullen : Hazard was veel beter in de interlands. Ik was te plat om te weten waar het aan lag indertijd, maar ik heb die misschien 4-5x goed zien spelen voor België.
 
Terug
Bovenaan