De Rode Duivels - het Tedesco tijdperk

En dat Lukaku met amper wedstrijdritme plots het vaderland moet redden en ook gewoon ongeluk had bij kansen die niet zo simpel waren als dat ze leken. Alleen die volley kan je hem beetje verwijten.
Kom, die kansen moesten gewoon binnen.
 
Afrekenen? Waar heb ik dat gedaan? Again, een puntje kritiek is niet afrekenen of 'haat reactie'.

Het vel van sommige hier is wel echt flinterdun als het op hun chouchous of favoriete clubke aankomt.

Ik denk dat het minder te maken heeft met chouchous of favoriete clubkes maar meer met complete randoms die hier 1 keer om de x maanden eens wat komen kakken op een van onze beste spelers om daarna weer met de noorderzon te verdwijnen voor meerdere maanden. Zeker als dan blijkt dat ze zijn geniale acties compleet negeren of minimaliseren en enkel focussen op complete non-events.

Hoe je na de match tegen Engeland kan kakken op Lukaku wegens zijn zogezegde foute inschattingen van doeluittrappen, maar zijn geniale assist op Tielemans doodzwijgt, ontgaat me.
 
Ik denk dat het minder te maken heeft met chouchous of favoriete clubkes maar meer met complete randoms die hier 1 keer om de x maanden eens wat komen kakken op een van onze beste spelers om daarna weer met de noorderzon te verdwijnen voor meerdere maanden. Zeker als dan blijkt dat ze zijn geniale acties compleet negeren of minimaliseren en enkel focussen op complete non-events.

Hoe je na de match tegen Engeland kan kakken op Lukaku wegens zijn zogezegde foute inschattingen van doeluittrappen, maar zijn geniale assist op Tielemans doodzwijgt, ontgaat me.

Oei behoor ik niet toch het elite voetbal groepje van beyondgaming? Weet niet of ik moet lachen of wenen.

Natuurlijk was zijn voorzet super, moet dat elke post vermeld worden dan om iets van kritiek te mogen geven? Je geeft zelfs toe dat wat ik zei juist is.

Is dat hier echt zo een snowflake conventie. Ik lach er alvast eens goed mee. Toedels tot mijn volgende post hier binnen 2 maanden!:oi22:
 
Oei behoor ik niet toch het elite voetbal groepje van beyondgaming? Weet niet of ik moet lachen of wenen.

Natuurlijk was zijn voorzet super, moet dat elke post vermeld worden dan om iets van kritiek te mogen geven? Je geeft zelfs toe dat wat ik zei juist is.

Is dat hier echt zo een snowflake conventie. Ik lach er alvast eens goed mee. Toedels tot mijn volgende post hier binnen 2 maanden!:oi22:

1) Er is hier geen elite voetbalgroepje. Jij bent gewoon iemand die hier om de x maanden eens langskomt om te kakken op Lukaku, that's it.
2) Dat moet niet elke post vermeld worden, maar misschien wel in de enige post die je maakt over de gehele wedstrijd, zeker als de rest van je post betreffende Lukaku enkel uit kritiek bestaat.
3) Ik heb letterlijk "zogezegd" gebruikt, ben je de taal zo onmachtig dat je niet weet wat dat wil zeggen?
4) Je hoeft geen twee maanden te wachten en je bent gerust welkom om elke dag hier te posten, maar misschien met iets meer nuance en objectiviteit.

Ik kan alvast niet wachten tot je volgende kakpost over Lukaku binnen 2 maanden. Tot dan.
 
Ik had misschien meer verwacht komende van iemand die zijn nickname van rap legend Kendrick Lamar heeft afgekeken, waarin de teksten bol staan van kritiek op zwarte medemensen en de discriminatie hieromtrent.

Het is misschien een beetje flauw van mij om de racisme-kaart te trekken, maar wat Lukaku al sinds dag 1 te slikken heeft moeten krijgen van een best groot deel van de Rode Duivels-supporters tart alle verbeelding. Ik zou het los begrepen hebben als hij enkele jaren geleden niet meer international wilde zijn voor de Rode Duivels, want ik ken niemand die meer onterechte kritiek moet slikken van zijn eigen fans dan Romelu. Ik weet ook dat het geen wereldspits is, maar voor de Rode Duivels is hij geniaal en ik verwacht niet snel iemand die in zijn voetsporen kan treden.

Dat gecombineerd met het gevoel dat ik heb dat je stiekem van de reactie op jouw post geniet. Dit heeft niets met snowflakes (belachelijke term om je argument mee te onderstaven trouwens) te maken, je opmerking slaat gewoon kant noch wal want je bent niet bereid om ook de positieve kanten van zijn spel te belichten.
 
Moet ik nu echt reageren op die post? Racisme zelfs?? Man man, het zit diep precies. Omdat ik fan ben van wat zwarte rappers mag ik geen commentaar geven op een zwart persoon? Je hebt teveel Amerikaanse invloeden binnen gekregen vant internet vrees ik.

Ik geniet er idd van dat mensen met zo een dun velletje meteen op hun paard zitten. Sorry voor deze micro agressie.

"Lukaku doet het niet goed op hoge ballen van de keeper"

Uitkakken, uitschijten, haten , racisme!!!!
 
Laatst bewerkt:
Als het slecht reageren op uittrappen van de keeper het enige is dat je kan vinden komt het bij mij toch echt over dat je op zoek bent gegaan naar kritiek.

En dat kan veel redenen hebben natuurlijk... Misschien omdat je persoon Lukaku niet kan scheiden van de voetballer Lukaku en daarom elke match wel iets slechts over hem wil zeggen. Misschien ben je wel vurige Lazio supporter en kan je niks goed zeggen over iemand die nu bij AS Roma speelt, of iets dergelijk bij 1 van zijn vorige ploegen.

Maar misschien ben je gewoon iemand die geniet van polemiek op het internet. Mag ik je daar X voor aanbevelen? Daar zit het vol mensen die niet liever doen. Bij het merendeel mag je degelijke argumentatie achterwege laten en kan je gerust snowflake gebruiken als het antwoord u niet aanstaat.
 
Toch ook een absolute dooddoener die nooit zal gebruikt worden over spelers waar je wel fan van bent.
Nee, helemaal niet. Ik ben nog altijd fan van de Lukaku bij de Rode Duivels, maar minstens een van die kansen moest binnen.
 
Ik zit hier threads uit mijn duim te zuigen over Courtois maar welke polls en rad van fortuinen moeten die Engelsen allemaal niet lopen hebben op hun fora met Pickfordosaurus Rex lmao

Vraag me eigenlijk af waarom die Engelsen Ramsdale niet de nummer 1 maken.
 
Het is ook wel jammer vind ik dat Dendoncker zijn carrière maar niet uit het slop lijkt te krijgen. Zit nu op de bank bij Porto blijkbaar (ik had zelfs gemist dat hij naar daar uitgeleend was).
Als die in vorm zat zou het een optie zijn i.p.v. Mangala op dat middenveld.


Gert Verheyen stelt me in deze toch zwaar teleur.

Op basis van prestaties in 1 match Tielemans in de ploeg zetten, in een andere rol dan waarin hij die goede match speelde.
Ik ben ook niet akkoord :unsure:

De andere namen in die basiself zijn toch vrij logisch? (alleen de keeper evt., Casteels kan ook perfect)
 
Het is ook wel jammer vind ik dat Dendoncker zijn carrière maar niet uit het slop lijkt te krijgen. Zit nu op de bank bij Porto blijkbaar (ik had zelfs gemist dat hij naar daar uitgeleend was).
Als die in vorm zat zou het een optie zijn i.p.v. Mangala op dat middenveld.



Op basis van prestaties in 1 match Tielemans in de ploeg zetten, in een andere rol dan waarin hij die goede match speelde.
Ik ben ook niet akkoord :unsure:

De andere namen in die basiself zijn toch vrij logisch? (alleen de keeper evt., Casteels kan ook perfect)
Dendoncker zit toch bij Napoli?
 
Op basis van prestaties in 1 match Tielemans in de ploeg zetten, in een andere rol dan waarin hij die goede match speelde.
Ik ben ook niet akkoord :unsure:
Ik had toch ook iets meer verwacht van Verheyen dan wat gazettenklap.
Lijkt me meestal de enige in de studio die effectief weet waar hij over spreekt...
 
Ik snap niet waarom hij Trossard op rechts zet, dat is toch totaal zijn beste positie niet? Ik zou dan eerder Doku op rechts zetten van die twee.
 
Terug
Bovenaan