De Rode Duivels - het Tedesco tijdperk

Feit, discussieren over het meenemen van mindere spelers die in vorm zijn, is een beetje nutteloos als er niet geweten is in welk systeem er gespeeld zal worden. Je hoeft Vanzeir niet mee te nemen als vervanger voor Lukaku. Een soort speler als Depoitre kan dan weer wel. Maar goed, dan moet zo iemand echt in vorm zijn en 20+ doelpunten op een seizoen maken.
Sommige spelers in vorm hebben sowieso te weinig basiskwaliteiten om bij de RD mee te spelen. Bvb Vanzeir zie ik het geen enkele meerwaarde om die ooit in de selectie op te nemen. Gelijk welke systeem je speelt. Een Depoitre in zijn prime was iemand die je wel kon gebruiken als breekijzer omdat hij wel kwaliteiten had die anderen niet hebben en die je kan gebruiken in bepaalde systemen
 
Ik snap de scepsis over Saintfiet en ik heb ook mijn twijfels. Het was de eerste naam die in mij op kwam als Belg, geen connectie met huidige spelers en heeft ervaring als bondscoach.

Als Depoitre in de vorm van zijn leven is en er net 20 heeft inliggen, dan neem ik die mee. Zo dicht mogelijk bij de goal van de tegenstander bedienen en hij werkt af. Beetje zoals Fullkrug, bal in de Carré krijgen en naar de goal vlammen. Geen tierlantijntjes.
Dat is nu exact Bats die ge beschrijft hé.. Een heel goeie spits in de box
Helaas speelde we onder Roberto zelden op die manier op toernooien
 
zo'n spits is Depoitre nooit geweest, neem dan ten minste Cuypers als voorbeeld, dat komt er al dichter tegen :unsure:
 
Is het als bondscoach niet beter om een flexibeler systeem te gebruiken? Zoals je zegt niet iedereen gaat in vorm zijn op dezelfde momenten.
Als je blijft vasthouden aan 1 systeem ga je gewoon proberen spelers in een vakje te duwen dat niet past.
Soms is het dan beter eventjes je systeem aan te passen en de spelers in vorm mee te nemen

Bv standaard 4-4-2 als iedereen in vorm is. Merk je dat je tweede spits niet goed is en vervanger ook niet dan mss beter 4-5-1 spelen. Idem als middenveld spelers in vorm mist.
 
Omdat? Is nogthans een spits die zijn goaltjes wel meepikt hoor, je moet hem alleen goed gebruiken.
Ik twijfel aan zijn beroepsernst. Hij is 29, heeft in Frankrijk, Duitsland en Engeland bij (sub)toppers gespeeld en gescoord en is nu al twee seizoenen aan het voetballen in de Superlig. Die jongen kan intrinsiek toch veel beter?
 
Omdat hij nergens meer aan de bak komt behalve in Turkije en de Belgische competitie hoeft helemaal niet onder te doen voor de Turkse competitie. Waarom kiezen voor supersubs uit Turkije als je ze evengoed uit Belgie kan halen? Ik bedoel, er wordt schamper gedaan over Cuypers en de Belgische competitie maar ik zie hier nergens een noot van kritiek over het feit dat we 2 spelers uit godbetert de Turkse competitie oproepen.
 
eau-de-sac.jpg

low is vrij :unsure:
 
Batsman is dodelijk in de 16, maar als het niet top draait is hij toch zo verdomd moeilijk om aan te spelen.

Zijn positiespel is ruk en zijn passing is afschuwelijk. Onze beste afwerker en altijd doelgericht, maar je kan er geen reet mee in de moeilijke matchen.
 
Ander vraagje? Wat vinden jullie ervan dat de Duivels na de uitschakeling niet als 1 groep terug naar Tubize zijn vertrokken?
Ik vind dat hoogst opmerkelijk. Samen uit samen thuis
 
Ander vraagje? Wat vinden jullie ervan dat de Duivels na de uitschakeling niet als 1 groep terug naar Tubize zijn vertrokken?
Ik vind dat hoogst opmerkelijk. Samen uit samen thuis
Als daar een akkoord voor is gegeven, geen probleem. Het seizoen is belachelijk zwaar en lang dankzij die idiote beslissing van de FIFA. Groot gelijk dat ze wat meer ervan "profiteren".
 
Is Bert Van Marwijk eigenlijk nog actief?

Al dichter tegen een wereldtitel geweest met Nederland dan Louis :p
 
Ander vraagje? Wat vinden jullie ervan dat de Duivels na de uitschakeling niet als 1 groep terug naar Tubize zijn vertrokken?
Ik vind dat hoogst opmerkelijk. Samen uit samen thuis
Dat gebeurt toch quasi altijd? Sommige spelers vertrekken direct door op vakantie of direct terug naar hun clubs bv., waarom zou je dan eerst naar Tubize vliegen als je rechtstreeks kan doorvliegen?
 
Dat gebeurt toch quasi altijd? Sommige spelers vertrekken direct door op vakantie of direct terug naar hun clubs bv., waarom zou je dan eerst naar Tubize vliegen als je rechtstreeks kan doorvliegen?
Sommige zijn dag vroeger teruggekeerd op eigen kost. Vind dat toch ook maar vreemd
 
Allez, het was een kwestie van tijd vooraleer het obligatoire "rode duivels op vakantie" artikel tevoorschijn kwam.

 
Terug
Bovenaan