De Rode Duivels - het Tedesco tijdperk

Akkoord. Blijft het punt staan dat zijn rendement gewoon te matig is geweest.

Één van de meest majestueuze spelers van België aller tijden die na zoveel moois (Vaak op het randje van wereldrecords.) er nu ineens mee stopt. Iets oprecht bedroevend... zit er dan hier één of andere Hollander al een paar pagina's te klagen over Eden zijn rendement en dat hij toch wel wat overroepen was.

Fuck nu toch maar helemaal compleet off.

Ik heb het nog wel voor u gehad maar uw gezeik op alles is nu echt wel een totale non-stop affaire geworden. Krediet = op.
 

Is achter een paywall. Samenvattend: het ‘kader’ (KDB, Lukaku en Courtois) is geconsulteerd en willen enige ambitie zoals met Martinez. Liefst een jongere, moderne trainer van enig niveau. Een Belg zien ze, op Kompany na, niet zitten. Dat beschouwen ze als een stap achteruit. Dus ook Hein, Clement of MPH. KDB en Lukaku laten er hun toekomst als Duivel van afhangen.

Aldus dat artikel.
 
Als gewone voetbalkijker die vooral geniet van landencompetities en de Rode Duivels, vind ik het spijtig. Was persoonlijk mijn favoriete speler, heb echt genoten van zijn spel. Zal denk ik een groot gemis zijn op en naast het veld bij de RD, wat zijn "rendement" de laatste tijd ook mag zijn.
 
  • Leuk
Waarderingen: asmo
Henry leur plairait :smurf:

Ja, dat krijg je dus als je een handvol spelers laat meebeslissen...

Nu goed, ik neem dat met een korreltje zout. Er gaat nu vanalles gezegd en gespeculeerd worden.
 
Henry lijkt me hoogstens een optie als tijdelijke figuur in de zoektocht. Zal dat wel nooit definitief worden.

Hoewel, Wilmots
 
Één van de meest majestueuze spelers van België aller tijden die na zoveel moois (Vaak op het randje van wereldrecords.) er nu ineens mee stopt. Iets oprecht bedroevend... zit er dan hier één of andere Hollander al een paar pagina's te klagen over Eden zijn rendement en dat hij toch wel wat overroepen was.

Fuck nu toch maar helemaal compleet off.

Ik heb het nog wel voor u gehad maar uw gezeik op alles is nu echt wel een totale non-stop affaire geworden. Krediet = op.
Ontspan je een beetje zeg. Feiten bevallen je blijkbaar niet maar dat maakt Hazard helaas nog geen absolute vedette.
 
diezelfde feiten die ondertussen al weerlegd zijn?
Hoofdpunt was gewoon dat ik Lukaku en De Bruyne veel grotere spelers vind en zijn statitistieken voor de Duivels niet zo indrukwekkend. Dat is echt geen hele bijzondere stelling, ik denk dat in het buitenland vrijwel iedereen er zo over zal oordelen.

Maar goed, blijkbaar heb ik op de ziel van veel Vlamingen getrapt die het als een persoonlijke aanval zien als hun held Hazard wat kritiek krijgt.
 
Hoofdpunt was gewoon dat ik Lukaku en De Bruyne veel grotere spelers vind en zijn statitistieken voor de Duivels niet zo indrukwekkend. Dat is echt geen hele bijzondere stelling, ik denk dat in het buitenland vrijwel iedereen er zo over zal oordelen.
Ah we gaan de discussie plots verleggen :).

Eerst waren er spelers uit de jaren 80-90 beter en was zijn rendement bij de RD niet van het niveau van bij zijn ploegen (dat was een geweldig rendement). En nu blijkt dat dit onzin is gaan we het over een andere boeg gooien :laugh:.


edit: uw beginpost er nog eens bijgepakt en geen sprake van uw "hoofdpunt over Lukaku en De Bruyne" wel over statistieken die tegenvallen bij de RD en een goed rendement bij zijn clubs voor jaren

Lijkt me een realistisch verhaal. Als clubspeler was Hazard jarenlang een geweldige klassespeler die enkele seizoenen dat ook nog wist te koppelen aan een goed rendement.

Als speler voor de nationale ploeg valt het qua statistieken gewoon erg tegen. Op de vraag 'wat is zijn belangrijkste goal voor België geweest?' moet denk ik iedereen het antwoord schuldig blijven. Op 5 tornooien: 2 goals tegen Tunesië waarvan 1 penalty, 1 goal tegen Hongarije en 1 tegen Engeland.

Dat was het. Meer niet. Goed, misschien nog een paar aardige assists maar dat zijn gewoon geen statistieken om echt bij de grote Belgische spelers te mogen horen. Ik vind spelers uit de jaren '80 als Scifo (als ik enkel naar de nationale ploeg kijk) dan toch indrukwekkender.

En om een goede prestatie (maar zonder enig rendement) tegen Brazilië nou te vergelijken met Ronaldinho in Bernabeu. Dat lijkt me wel heel gekleurd.
 
Één van de meest majestueuze spelers van België aller tijden die na zoveel moois (Vaak op het randje van wereldrecords.) er nu ineens mee stopt. Iets oprecht bedroevend... zit er dan hier één of andere Hollander al een paar pagina's te klagen over Eden zijn rendement en dat hij toch wel wat overroepen was.

Fuck nu toch maar helemaal compleet off.

Ik heb het nog wel voor u gehad maar uw gezeik op alles is nu echt wel een totale non-stop affaire geworden. Krediet = op.
Zoals?
 
Ah we gaan de discussie plots verleggen :).

Eerst waren er spelers uit de jaren 80-90 beter en was zijn rendement bij de RD niet van het niveau van bij zijn ploegen (dat was een geweldig rendement). En nu blijkt dat dit onzin is gaan we het over een andere boeg gooien :laugh:.
Quo_vadis, als jij jouw held wilt verdedigen is dat prima hoor.

Ik plaats, net als @Reverz wat kritische kanttekeningen bij zijn werkelijke prestaties en statistieken. Nu heb jij terecht weerlegd dat de prestaties van Scifo veel beter zijn, ik zou ze gelijkwaardig willen noemen. Maar dat maakt het natuurlijk nog geen echt indrukwekkende prestaties. In al die topduels de laatste 10 jaar heeft Hazard in efficiëntie niet geleverd, feit.
 
Grappig dat er wordt gewezen naar het rendement van Hazard in die wedstrijd tegen Brazilië, maar een bal zolang mogelijk bijhouden is ook gewoon een vorm van rendement. Als we hem daar niet hadden was de druk van de Brazilianen nog veel groter geweest en we hadden nu al alle moeite van de wereld om die voorsprong vast te houden, dus er was weldegelijk rendement van Hazard in die wedstrijd.

Rendement heeft niet alleen te maken met wat goaltjes en assistjes hoor.
 
Quo_vadis, als jij jouw held wilt verdedigen is dat prima hoor.

Ik plaats, net als @Reverz wat kritische kanttekeningen bij zijn werkelijke prestaties en statistieken. Nu heb jij terecht weerlegd dat de prestaties van Scifo veel beter zijn, ik zou ze gelijkwaardig willen noemen. Maar dat maakt het natuurlijk nog geen echt indrukwekkende prestaties. In al die topduels de laatste 10 jaar heeft Hazard in efficiëntie niet geleverd, feit.
er is een verschil tussen een hoop onwaarheden verkondigen en die als feiten presenteren zoals jij doet en een mening zoals van @Reverz.

Ik geef de feiten waarom Hazard meer heeft betekend dan Scifo op grote tornooien zowel in absolute cijfers (aantal goals en assits) als in relatief (hoe belangrijk ze waren in een match) en dan nog kom je af met gelijkwaardig. Dat is gewoon niet correct. Een wereldgoal maken die de 2-0 is in een match die je wint met 3-1 is minder belangrijk dan 2 assists geven die voor 2 zeges zorgen.
 
er is een verschil tussen een hoop onwaarheden verkondigen en die als feiten presenteren zoals jij doet en een mening zoals van @Reverz.

Ik geef de feiten waarom Hazard meer heeft betekend dan Scifo op grote tornooien zowel in absolute cijfers (aantal goals en assits) als in relatief (hoe belangrijk ze waren in een match) en dan nog kom je af met gelijkwaardig. Dat is gewoon niet correct. Een wereldgoal maken die de 2-0 is in een match die je wint met 3-1 is minder belangrijk dan 2 assists geven die voor 2 zeges zorgen.
Akkoord, jij je zin. Ik ben de discussie nu ook wel beu.

Wie is de favoriet om bondscoach te worden bij jullie? Want dat heb ik nog steeds niet begrepen.
 
Terug
Bovenaan