Het is een speciale groep en ik heb er ook zo wat men twijfels over.
Maar ja, dat kan veranderen na de 1ste afl.
 
Ik werk in een heel internationale omgeving, dus ik zie best wel veel (voor mij) vreemde namen passeren.
Comfort lijkt me typisch voor mensen van Afrikaanse origine (ook namen als Hope, Faith, Dieumerci enz.), dus dat is gewoon een cultuurverschil. Net als Samya. Maar Lancelot, Toos en Leïla zijn toch speciallekes hoor :p

De enige echt excentrieke naam is toch wel Lancelot. Zijn broers en zus heten blijkbaar Oberon, Lohengrin en Iphigenia :unsure:

Da's toch echt uw kinderen iets aan doen als ouder.
Uit die 4 zou ik toch ook kiezen voor Lancelot :unsure: Zoals gisteren gezegd: roepnaam Lance, opgelost.

Ik heb ooit iemand gekend die 3 kinderen had, en die had die met opzet namen gegeven die begonnen met X, Y en Z. Als verwijzing naar een Cartesisch assenstelsel :unsure: (namen zelf ben ik vergeten, maar bon, Xander, Zoë, Yannick ofzo... er zijn wel 'normale' opties)
 
De obligatoire semi-racistische posts blijven ook een must? Hou die shit eens voor jullie zelf.

Ja dat wordt hier weer de jaarlijkse sport van kandidaten hard aan te pakken zonder ze persoonlijk te kennen :unsure:

Trouwens, na het filmpje van Samya zei 1 van die dames aan de bar: ja die vind ik direct verdacht. Ik zat in de zetel al te gniffelen, want je zag iedereen verstijven van 'pas op subiet ist racistisch' :biglaugh:

Je kan nu nog niks zeggen natuurlijk - de enige in die groep die ik NIET de mol zou laten zijn is Toos. Dat ziet er de Jens uit van dit seizoen.
Kandidaat X --> dit is iets dat ze "nog nooit gedaan hebben". Een kandidaat laten terugkomen, dat hebben ze al eens gedaan. Misschien is het een BV, of misschien is het een Nederlander. In ieder geval een mannelijke kandidaat (kandidaten zijn altijd 50/50 man/vrouw).
Ofwel laten ze een ex-mol terugkomen: Philippe. Dat zou ook uniek zijn, maar ook een beetje dom want die gaat nooit ofte nimmer nog eens de mol zijn.
 
Leila is nu toch ook een naam die al lang meegaat zeker. Dat is helemaal niet zo vreemd. Uiteindelijk zijn het ook maar dat he, namen die gegeven zijn door ouders aan hun kinderen.
 
Kandidaat X zat in een nagemaakte “red room” van Twin Peaks. Daar zal wel een reden voor zijn zeker?
 
Ik vind Leïla ook heel mooi. Ja, Comfort begrijp ik nu ook beter doordat mensen het hier een beetje hebben uitgelegd. In die zin is het ook heel normaal (het is gewoon omdat ik al de associatie met een ander woord/term). Ik heb verder nog de kandidaten bekeken ofzo, maar ik zal ze wel leren kennen en ik ben benieuwd.
 
Hier kan je de jonge Lancelot zien (vanaf sec 42):

Tenzij er nog een gezin in Vlaanderen zou zijn met die combinatie aan voornamen.

En er is nog een kandidate bij die al in Man Bijt Hond en 20 jaar later heeft gezeten blijkbaar :thinking:
kind op 1:20 dat de grond op gaat, show must go on.
Zalig :rofl:
 
Voor mij sluit het wel goed aan op de afspraak van zondag die nu gedaan is: het verhaal v. Vlaanderen. Veel tv kijk ik anders buiten sport niet. Ik zal het wel weer volgen, al hoop ik toch wel dat het niveau hoger ligt dan vorig jaar (een seizoen waarvan ik de laatste twee afleveringen geskipt heb, en nooit heb uitgekeken). Al lag dat vooral nog aan die idiote bungeejumpinstructeur waar ik nog steeds pissed op ben.
Hoe? Had jij niet gezegd dat je nooit meer ging kijken?
 
Kandidaat X zat in een nagemaakte “red room” van Twin Peaks. Daar zal wel een reden voor zijn zeker?
Doppelganger? Dus een tweede mol? Of een tweeling? Maar dat zou niet eerlijk zijn tegenover andere kandidaten.

En wtf wa voor een vage serie is die Twin Peaks eigenlijk. :unsure:
 
Hoe? Had jij niet gezegd dat je nooit meer ging kijken?

Wanneer de emoties hoog oplopen, zeg je al eens snel dingen die lichtjes overdreven zijn he :wink:
 
Ik ga hier ook eens een post van mezelf van vorig jaar quoten, i.v.m. de kandidaten
Het begint ook erg duidelijk te worden hoe de casting er ongeveer moet uitzien.

Yens moest de Davey (Zuid-Afrika) zijn van dit seizoen, m.a.w. de 'coole gast' incl. kleurrijke kledij.
Jens de Joeri. (fysiek, sterke inzet, niet teveel tactiek)
Toon de jonge student (Lloyd, Bouba enz.)
Sven de berekende slimmerik (bv. Axel van Vietnam, advocaat Bart)
Gretel en Nele de 'middle-aged' mama-types.
Manu de grappige limburger (bv. die ene Channy, weet niet meer welk seizoen)
Bert de 'speciale maar sympathieke' (bv. Philip vorig jaar)
Anke de 'sterke intelligente vrouw' (bv. Elisabet)

Ge kunt met wat meer werk al bijna een profilering doen om te weten of ge kans maakt om mee te mogen :unsure:
Pluspunten als ge enige diversiteit inbrengt omdat ge tot een minderheidsgroep behoort.

Conny is alvast het middle-aged mama-type.
Toos is de Jens.
Ruben is 'de jonge student' (al is het een patissier, maar ik bedoel: de jonge snaak voor wie de dames in zwijm vallen).
Leïla en Samya de sterke intelligent vrouwen
Thomas de 'speciale maar sympathieke'
Lancelot (misschien) de berekende slimmerik
Lieselot en Comfort weet ik nog niet goed.

Kandidaat X moet dus een sympathieke Limburger zijn :unsure:
regi-penxten-14.jpg
 
Hoe? Had jij niet gezegd dat je nooit meer ging kijken?
Ik heb dat seizoen niet uitgekeken, daar heb ik me aan mijn woord gehouden.


Wanneer de emoties hoog oplopen, zeg je al eens snel dingen die lichtjes overdreven zijn he :wink:
Dat van de mol dat eruit ging, was overdreven. Ergere dingen in het leven. Maar die met die elleboogbreuk - wat niet de fout van de productie was - is door die idiote instructeur. Ofwel was het slecht gemonteerd en weggelaten. Maar als je zoiets moet doen, leg dat dan toch uit... Daarvan zijn de gevolgen voor die persoon toch langer dan die paar weken hoor. Achteraf gezien had de productie daar moeten stoppen. Op zo een cruciaal moment, na al de tegenslag van daarvoor was de pret er daar uit voor mij, en was het over & out voor het spel.

Volgende keer beter dus.
 
Een tweeling zou leuk zijn als extra challenge. Ik hoop dat de 10e geen BV is, stel je voor dat het Julie Vermeire is oid...
 
Een tweeling zou leuk zijn als extra challenge. Ik hoop dat de 10e geen BV is, stel je voor dat het Julie Vermeire is oid...

Familielid lijkt idd het meest voor de hand liggende...
Als 1 van de 9 gekende kandidaten een tweelingbroer of -zus heeft, zou het dat idd wel eens kunnen zijn.
 
Terug
Bovenaan