Ik heb elk seizoen op het einde toch altijd een wow gevoel! Altijd fantastisch mooie reveal (qua shot bedoel ik) en dan nog een weekje uitkijken naar de reünie aflevering, zalig. Vorig jaar was de reveal minder interessant maar als aanwezige in Paleis 12 was het dan weer wel een heel toffe ervaring vond ik zelf, al ben ik ook blij dat dat eenmalig was.

Ik heb de eerste twee afleveringen vaak nog zo een meh gevoel, wanneer ik de kandidaten nog niet ken en ze niet zo interessant vind als de groep van vorig jaar. Maar dat komt dan ook altijd weer snel goed.
 
Dat concept gaan ze niet meer riskeren denk ik.

Ik hoop gewoon op terug wat betere opdrachten, mindfucks, groepsverraad etc.

En minder (=geen) kandidaten die vrijwillig of door een ongeval het spel verlaten 😅
Dat was vorig jaar gewoon een fiasco.

Ik vrees ook wel weer een beetje voor dwaze (slapstick) opdrachten.

En een interessante bestemming... blijkbaar gaan ze echt in Arizona blijven? Daar is wel veel te beleven natuurlijk (een paar grote steden, de Grand Canyon, indianenreservaten, cowboy toestanden).
 
da's toch niet zo raar? Arizona is bijna even groot als Duitsland, dubbel zo groot als Griekenland. om nog maar te zwijgen van de Canarische eilanden...
 
da's toch niet zo raar? Arizona is bijna even groot als Duitsland, dubbel zo groot als Griekenland. om nog maar te zwijgen van de Canarische eilanden...
Arizona gaat zeker groot genoeg zijn om variatie te tonen. Ik hoop enkel dat het niet 10 weken lang "we staan hier in de woestijn" is.
 
Ik kan mij wel betere zaken inbeelden, maar het is zeker in Vlaanderen bij de aboslute top qua tv. Vorig jaar vond ik een zwak seizoen: minder interessante deelnemers, de mol perikelen, zwakkere opdrachten, Canarische eilanden die veel meer te bieden hebben dan wat we gezien hebben en meer. Toch is het uitkijken naar meer ieder jaar. Zeker geen meh gevoel na afloop.

Liveshow gaat zeker niet meer terugkomen vermoed ik, want ik had ergens gelezen dat ze zelfs verlies hadden gemaakt aan die show - wat niet de intentie was natuurlijk.
 
Ik kan mij wel betere zaken inbeelden, maar het is zeker in Vlaanderen bij de aboslute top qua tv. Vorig jaar vond ik een zwak seizoen: minder interessante deelnemers, de mol perikelen, zwakkere opdrachten, Canarische eilanden die veel meer te bieden hebben dan wat we gezien hebben en meer. Toch is het uitkijken naar meer ieder jaar. Zeker geen meh gevoel na afloop.

Liveshow gaat zeker niet meer terugkomen vermoed ik, want ik had ergens gelezen dat ze zelfs verlies hadden gemaakt aan die show - wat niet de intentie was natuurlijk.

Persoonlijk vind ik dat het de voorbije jaren vooral de technische productie is die het programma top maakt, puur inhoudelijk is het niet meer hetzelfde niveau als het al geweest is. Maarja dat ligt wellicht ook gewoon aan het feit dat we intussen al aan het elfde seizoen zitten en ze zichzelf op dat vlak natuurlijk ook niet kunnen blijven heruitvinden zonder in de val te trappen om met té vergezochte plottwist af te komen (waar sowieso ook kritiek op zou komen).
 
En minder (=geen) kandidaten die vrijwillig of door een ongeval het spel verlaten 😅
Dat was vorig jaar gewoon een fiasco.

Ik vrees ook wel weer een beetje voor dwaze (slapstick) opdrachten.

En een interessante bestemming... blijkbaar gaan ze echt in Arizona blijven? Daar is wel veel te beleven natuurlijk (een paar grote steden, de Grand Canyon, indianenreservaten, cowboy toestanden).
Waar heb je gelezen dat ze in Arizona gaan blijven? Dacht dat ze de route 66 gingen volgen. Rond de route 66, die hele cultuur en geschiedenis er rond, kun je best wel mooie opdrachten verzinnen.
 
Waar heb je gelezen dat ze in Arizona gaan blijven? Dacht dat ze de route 66 gingen volgen. Rond de route 66, die hele cultuur en geschiedenis er rond, kun je best wel mooie opdrachten verzinnen.

Dat is toch overal aangekondigd?
Het kan idd zijn dat ze enkel vertrekken in Arizona en dan verder reizen, maar dan hadden ze de locatie toch niet aangekondigd als 'Arizona'...

Op zich vind ik het wel logisch, zo 1 staat. Want er zijn nog wel enkele staten waar je gerust een heel seizoen kan opnemen in de toekomst.
 
Dat is toch overal aangekondigd?
Het kan idd zijn dat ze enkel vertrekken in Arizona en dan verder reizen, maar dan hadden ze de locatie toch niet aangekondigd als 'Arizona'...

Op zich vind ik het wel logisch, zo 1 staat. Want er zijn nog wel enkele staten waar je gerust een heel seizoen kan opnemen in de toekomst.
De verleiding is toch groot om vanuit Arizona eens naar Las Vegas te gaan :p
 
Hopelijk komen ze een tijdje in de buurt rond Sedona, want ik probeer mij vrouw warm te maken om snel eens naar daar te gaan.
 
Ik vraag me af welke opdracht ze gaan krijgen in de Grand Canyon, Sowieso wordt denk ik een groep beloond met een helikopter vlucht (naar boven of naar beneden) (de rest moet te voet naar boven :) )

Of als ze met wat geld willen gooien en een vrij unieke ervaring geven aan de deelnemers :)


Lake powell zullen ze sowieso wel bezoeken met een of andere wateropdracht
 
Ik vraag me af welke opdracht ze gaan krijgen in de Grand Canyon, Sowieso wordt denk ik een groep beloond met een helikopter vlucht (naar boven of naar beneden) (de rest moet te voet naar boven :) )

Of als ze met wat geld willen gooien en een vrij unieke ervaring geven aan de deelnemers :)


Lake powell zullen ze sowieso wel bezoeken met een of andere wateropdracht
Bungee jumpen gaan ze na vorig seizoen niet meer zo snel durven denk ik. :p
 
Terug
Bovenaan