Kijk er naar uit. Wel benieuwd wanneer dit is opgenomen. Heb hier een collega die sinds vandaag terug is na 4 weken ‘west coast USA’ en daar zelfs een week onbetaald verlof voor heeft aangevraagd (alsof 3 weken niet voldoende is). En vandaag toch heel vreemd deed toen we haar wat veel vragen stelde over haar reis. Kan ook puur toeval zijn uiteraard.
En?
 
Café De Mol ga ik alvast ook skippen dit jaar. Ik vind die presentator creepy, en die 2 dames aan tafel vandaag waren ronduit irritant.
Dat programma voelt gewoon extreem ongemakkelijk aan. Terwijl ik daar vroeger toch nog eens af en toe naar keek, was toen ook met die ex-mol Gilles als presentator...

Kandidaten: precies iets excentrieker dan andere jaren, ofwel is dat maar een gedacht o.w.v. al die vreemde namen (Comfort, Samya, Lancelot, Toos, Leïla... dat is een fantasy novel ofzo :unsure:)
 
Voor mij sluit het wel goed aan op de afspraak van zondag die nu gedaan is: het verhaal v. Vlaanderen. Veel tv kijk ik anders buiten sport niet. Ik zal het wel weer volgen, al hoop ik toch wel dat het niveau hoger ligt dan vorig jaar (een seizoen waarvan ik de laatste twee afleveringen geskipt heb, en nooit heb uitgekeken). Al lag dat vooral nog aan die idiote bungeejumpinstructeur waar ik nog steeds pissed op ben.
 
Hou de oneliners met bepaalde insinuaties maar voor jezelf.
Kandidaten: precies iets excentrieker dan andere jaren, ofwel is dat maar een gedacht o.w.v. al die vreemde namen (Comfort, Samya, Lancelot, Toos, Leïla... dat is een fantasy novel ofzo :unsure:)
+ er is een kandidaat bij met een hoofddoek. :wtf:
 
Kandidaten: precies iets excentrieker dan andere jaren, ofwel is dat maar een gedacht o.w.v. al die vreemde namen (Comfort, Samya, Lancelot, Toos, Leïla... dat is een fantasy novel ofzo :unsure:)
De samenleving verandert. Keuze voor voornamen vandaag ook. Ge moet maar eens de lijst nemen van kinderen in de basisschool, landelijk of stedelijk, aparte namen zullen er bij zijn.
 
Café De Mol ga ik alvast ook skippen dit jaar. Ik vind die presentator creepy, en die 2 dames aan tafel vandaag waren ronduit irritant.
Dat programma voelt gewoon extreem ongemakkelijk aan. Terwijl ik daar vroeger toch nog eens af en toe naar keek, was toen ook met die ex-mol Gilles als presentator...

Kandidaten: precies iets excentrieker dan andere jaren, ofwel is dat maar een gedacht o.w.v. al die vreemde namen (Comfort, Samya, Lancelot, Toos, Leïla... dat is een fantasy novel ofzo :unsure:)
De enige echt excentrieke naam is toch wel Lancelot. Zijn broers en zus heten blijkbaar Oberon, Lohengrin en Iphigenia :unsure:

Da's toch echt uw kinderen iets aan doen als ouder.
 
Benieuwd hoe het zit met de 10de kandidaat. Wie weet is het een ex-kandidaat dat terug mee doet.
 
De enige echt excentrieke naam is toch wel Lancelot. Zijn broers en zus heten blijkbaar Oberon, Lohengrin en Iphigenia :unsure:

Da's toch echt uw kinderen iets aan doen als ouder.
Er zijn de afgelopen 10 jaar nochtans 13 jongens met de naam Lancelot geboren in Vlaanderen. Meisjes met de naam Comfort? 2. En jongens genaamd Toos: geen. :unsure:

(bron: K&G)
 
De enige echt excentrieke naam is toch wel Lancelot. Zijn broers en zus heten blijkbaar Oberon, Lohengrin en Iphigenia :unsure:

Da's toch echt uw kinderen iets aan doen als ouder.
Die is nog de minst vreemde van de vier. Maar op zich heb ik wel ergere namen zien passeren. Lancelot is wellicht een verwijzing naar Sir. Lancelot. Niet eens zo anders dan jouw gebruikersnaam.

Er zijn de afgelopen 10 jaar nochtans 13 jongens met de naam Lancelot geboren in Vlaanderen. Meisjes met de naam Comfort? 2. En jongens genaamd Toos: geen. :unsure:

(bron: K&G)
Comfort vind ik ook raarder dan Lancelot.

Och ja, altijd maar dezelfde namen is ook niet leuk. Als je dan in de klas en er zijn twee Sarah's (en dan moet je altijd hun familienaam vermelden), het beste is om de balans te vinden tussen iets unieks en iets dat wel past in de samenleving. Maar goed, iedereen heeft daar zijn eigen kijk op. Daar gaat het programma niet over. We leren de mensen achter de naam binnenkort toch wel wat kennen.
 
Die is nog de minst vreemde van de vier. Maar op zich heb ik wel ergere namen zien passeren. Lancelot is wellicht een verwijzing naar Sir. Lancelot. Niet eens zo anders dan jouw gebruikersnaam.
Wellicht een verwijzing naar Sir. Lancelot? Laki, never change.

En mijn gebruikersnaam is een nickname gekozen door een toenmalig 11-jarige fan van Robot Wars. Hoe ga je dat nu vergelijken met de effectieve naam van een kind? :laugh:
Comfort vind ik ook raarder dan Lancelot.
Ja, op zich misschien wel, maar da's voor haar afkomst niet zo'n gekke naam.
 
Geen idee wat met kandidaat 10 het ding gaat zijn. Ik hoop oprecht dat het een gewone kandidaat is en dus géén BV bijvoorbeeld. Voor de rest: afwachten zeker, het lijkt mij een rare groep, ben er nog niet helemaal uit wat ik er van moet denken.
 
  • Leuk
Waarderingen: math
Terug
Bovenaan