De Mol 2022

De Mol 2022

Volgens mij is dit het einde van de mol. Er komt geen volgend seizoen meer. Weg reputatie, weg kijkcijfers en hoe vals positief men ook is, je schaamt je gewoon voor dit vertoon. In vergelijking hiermee met deze standaard zijn Manu en Nele fenomenale kandidaten.
Da’s toch flauwekul. Ik vind het net sterk. Hier, met zo veel druk op je, zeggen dat je het mentaal niet aankunt, is net heel sterk. Mooi ook dat ze het goed kaderen. We hebben wel respect voor die die eruitstapt met fysieke problemen, dan zeggen we: Ah, ja. Die kan dat niet verder doen. Met mentale problemen is dat toch niet anders…
 
Dus eigenlijk kunnen we gewoon opnieuw beginnen met onze redeneringen vanaf volgende week... choices.
Niks tegen Philippe, het was voor hem de juiste keuze. Maar toch een dikke blunder naar de productie toe.

Het was natuurlijk wel moeilijk om de afgelopen weken de mol te zoeken als hij niet effectief aan het mollen was.
 
Dus eigenlijk kunnen we gewoon opnieuw beginnen met onze redeneringen vanaf volgende week... choices.
Niks tegen Philippe, het was voor hem de juiste keuze. Maar toch een dikke blunder naar de productie toe.

Het was natuurlijk wel moeilijk om de afgelopen weken de mol te zoeken als hij niet effectief aan het mollen was.
Ze zullen wel Manu pakken. Zekerheid dat ze zal saboteren 😆
 
  • Haha
Waarderingen: math
Da’s toch flauwekul. Ik vind het net sterk. Hier, met zo veel druk op je, zeggen dat je het mentaal niet aankunt, is net heel sterk. Mooi ook dat ze het goed kaderen. We hebben wel respect voor die die eruitstapt met fysieke problemen, dan zeggen we: Ah, ja. Die kan dat niet verder doen. Met mentale problemen is dat toch niet anders…
Het blijft wel een spel over een week of 3 natuurlijk, moeten de situatie ook niet zwaarder maken dan ze is vind ik.
Mensen die hier mentale problemen van krijgen zouden bij de casting van de Mol toch al door de mand moeten vallen.
 
Wel, er is zeker 1 persoon hier die opgelucht adem haalt: Lifen. :p

Met het maagzuur dat em kreeg van Philippe zal dit dus goed nieuws zijn voor hem. :unsure:
 
Ik vind nu toch ook dat de kritiek op het productieteam en niet op Philippe gericht moet worden. Ik kan mij inbeelden dat de rol van Mol wel een zware om te spelen is, dan durven toegeven dat je niet in staat bent om die rol te vervullen omdat de praktijk stukken zwaarder uitdraait dan de voorbereiding...alle respect daarvoor.

Het is echt zo makkelijk om die jongen een zenuwpees of opgever te noemen vanuit de luie zetel.
 
Het blijft wel een spel over een week of 3 natuurlijk, moeten de situatie ook niet zwaarder maken dan ze is vind ik.
Mensen die hier mentale problemen van krijgen zouden bij de casting van de Mol toch al door de mand moeten vallen.
De Verraders duurde zelfs maar een week. Loïc is bovendien een TV-persoonlijkheid en toch ging die er ook aan onderdoor. Daar waren ze met 3. De mol is alleen tegen de rest. De situatie kan je ook totaal niet inschatten vanuit je zetel.

Zoals hierboven aangehaald zou ik het eerder toeschrijven aan de productie. Een totale miscast. Vreemd want daar komen sowieso psychologen aan te pas. Hij geeft aan nog nooit tegenslag gehad te hebben. Hoe weet je dan hoe zo iemand gaat reageren in een stressvolle omgeving?
 
En dan iedereen zo zijn "mentaal welzijn" applaudisseren.. nee jongetje, ge zijt gewoon zwak. Ze hadden dan gewoon hem even niet moeten laten saboteren
Ik begrijp niet wat dat met mentaal welzijn te maken heeft. Ik zelf heb daar ook problemen, maar ik schrijf me dan ook niet in voor de mol... Mentaal ziek zijn is iets anders dan niet de mol kunnen spelen.
Dat is exact wat mentaal welzijn is. Faalangst, druk…
 
De Verraders duurde zelfs maar een week. Loïc is bovendien een TV-persoonlijkheid en toch ging die er ook aan onderdoor. Daar waren ze met 3 waren. Bij de mol is alleen tegen de rest. De situatie kan je ook totaal niet inschatten vanuit je zetel.
Heb ook niets tegen Philippe of dat hij er niet mee om kan, hij is door de productie gewoon in een rol geduwd die hem totaal niet ligt.
Dikke blunder van de casting.

Kan zeker begrijpen dat bepaalde mensen er onder doorgaan, maar maak die mss geen Mol?
 
Blijkbaar zou hij zich in de 1e nacht versproken hebben in zijn slaap, werd hij daardoor nogal paranoia en durfde/kon niet meer slapen > vermoeidheid > tunnelvisie > odnerdoor.

Ik heb geen kritiek op de mol zelf, maar wel op de makers die toch duidelijk een miscasting gedaan hebben. Een goede mol zou zich eruit lullen van dat slaappraten en gewoonv erder gaan.

En ja, dit seizoen is gewoon zwak qua opdrachten.
 
Nu goed, als ge niet slaapt omdat ge u verraadt is dat wel een enorme factor.
Slaaptekort weegt op alles en zeker uw gemoed.

Maar idd als em daar zo zit ziet 't er wel echt ne brave, te braaf zelfs.


Er zijn maar 3 belangrijke factoren in de mol die 't seizoen bepalen: de kandidaten, de proeven en de mol.
En die waren allemaal ondermaats. Als er eentje minder is kan de rest dat terug recht trekken. Maar hier zijn ze alle 3 gebuisd.
 
Iemand die research wil doen? Zou het wel nice vinden dat ze de volgorde genomen hebben van de editie waar ze zonder mol gestart zijn. En dat de gekozen positie van de mol nu opnieuw hetzelfde zou zijn.
 
Terug
Bovenaan