De Mol 2022

De Mol 2022

en nu ne nieuwe mol alsof die nu niet gefucked zijn dan van gewone kandidaat naar mol.

De laatste opdracht vond ik juist leuker, maar met deze set kandidaten en andere discutabele opdrachten vind ik het een minder seizoen.

Persoonlijk vind'k het echt een zwak seizoen.

- Weinig tot geen fun kandidaten, andere jaren heb je echt leuke funny figuren.

- Opdrachten weinig spectaculair met flauwe humor (we drinken urine, de spaanse flauwe humor zinnetjes, de man moet zich verkleden als dragqueen, ...). Waar zit het avontuur? Waar zitten de mindfucks?

- En dan nu nog ne mol dat het niet aan kan. Echt wtf...

Persoonlijk vind'k het echt een zwak seizoen.

- Weinig tot geen fun kandidaten, andere jaren heb je echt leuke funny figuren.

- Opdrachten weinig spectaculair met flauwe humor (we drinken urine, de spaanse flauwe humor zinnetjes, de man moet zich verkleden als dragqueen, ...). Waar zit het avontuur? Waar zitten de mindfucks?

- En dan nu nog ne mol dat het niet aan kan. Echt wtf...

Weinig aan toe te voegen.

Heb het dit seizoen ook de tijd gegeven om er wat in te komen maar het "mol-gevoel" is er deze keer echt niet.
Niet met de kandidaten, niet met de meeste proeven,...
Jammer voor 't programma dat Jens er zo vroeg uit lag, was zowat de meest kleurvolle kandidaat.

En dan nu dit mol-debacle, kers op de vervallen taart.

Voor het 10de seizoen, die ze zo aan het hypen waren, had ik wel iets spectaculairders verwacht...

Als ze aan de 11de beginnen moeten ze toch echt een tandje bijsteken met de castings dat ze een mol hebben die het aankan en geen kandidaten zoals Nele.

Duizenden mensen die zich inschrijven om dan ene te zien vertrekken met een spierscheur na een sprintje van 2m en een mol die het afbolt omdat ie het niet aankan :laugh: slechtste seizoen ooit

Volgens mij is dit het einde van de mol. Er komt geen volgend seizoen meer. Weg reputatie, weg kijkcijfers en hoe vals positief men ook is, je schaamt je gewoon voor dit vertoon. In vergelijking hiermee met deze standaard zijn Manu en Nele fenomenale kandidaten.

Ik vond het seizoen dit jaar al vrij slecht, maar met een mol die zelf opstapt. Wtf is dees man...

Waar zijn de oprachten met wat pit, met mindfucks, met elkaar in het zak zetten, met dilemma's en keuzes. Sorry maar een drag showke opvoeren als opdracht, dan is uw inspiratie als mol-team toch wel echt op. Misschien tijd om de reeks weer voor een paar jaar in de koelkast te stoppen want het lijkt er nu echt niet op.

En nu zo achterlijk doen in dat cafe de mol. Lieven Scheire die het een zeer goede aflevering noemt... Spinnen op het hoogste niveau. Noem gefaal gewoon gefaal.

Zo onzelfzeker als mol van het eerste moment. Dat screenen ze toch? Pure vervalsing voor diegene die juist zaten.

Terug
Bovenaan