In Barcelona spreken ze niet noodzakelijk SpaansYens woont in Barcelona, de rest geen idee

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
In Barcelona spreken ze niet noodzakelijk SpaansYens woont in Barcelona, de rest geen idee

Je snapt dus niet wat ik probeer te zeggen. Het is toch volkomen logisch dat je niet meteen reageert op zo'n vraag als je al Spaans kunt?Als je al Spaans kunt , heb je meer kans om de opdracht te doen slagen dus meer kans op geld in de groepspot.
Dus ofwel mochten ze inderdaad niet deelnemen , maar dat zou wel heel belachelijk zijn de programmamakers, dan moeten ze maar geen dergelijke opdrachten insteken.
Emmanuelle kon toch duidelijk in aflevering 2 toch nog een lesje spaans gebruiken
Net zoals de helft van de vlamingen nog een lesje Nederlands kan gebruiken.
Die vraag was duidelijk gericht naar mensen die nog geen Spaans kunnen, dus stel dat Emanuelle gewoon mocht meedoen dan vind ik het niet meer dan normaal dat zij anderen voorrang geeft om deel te nemen aan die proef. Stel dat jij een schietbrevet hebt en men vraagt om te leren schieten. Ga jij daar dan direct op reageren: "Ik zou graag willen leren schieten?"Neemt ge het "wie wilt er Spaans leren" nu niet te letterlijk? Ik bedoel dat die personen ook wel weten dat ze geen Spaans gaan leren en het uiteindelijk gaat om geld in het potje te krijgen. Het is nu niet dat "Spaans leren" een once in a lifetime experience is dat je het aan iemand moet overlaten omdat je zelf al Spaans spreekt.Je snapt dus niet wat ik probeer te zeggen. Het is toch volkomen logisch dat je niet meteen reageert op zo'n vraag als je al Spaans kunt?Die vraag was duidelijk gericht naar mensen die nog geen Spaans kunnen, dus stel dat Emanuelle gewoon mocht meedoen dan vind ik het niet meer dan normaal dat zij anderen voorrang geeft om deel te nemen aan die proef. Stel dat jij een schietbrevet hebt en men vraagt om te leren schieten. Ga jij daar dan direct op reageren: "Ik zou graag willen leren schieten?"
Trouwens dat gedeelte met die Leon, dat had niks te maken met haar Spaanse kennis. Want iemand die nauwelijks Spaans kent kan woorden als "Leon", "Tigre" of weet ik veel wat dat er op lijkt ook wel vertalen. Mij leek het eerder dat ze niet direct een leeuw zag in die muurschildering en ik moet eerlijk toegeven, ik zag daar visueel nu ook niet meteen een leeuw in. Mijn frank viel zelf ook pas na een tijdje. "Leon" kon bv. even goed de naam geweest zijn van dat beest.

Tenzij er ergens iets over een leeuw in zat, dat ging ze het wrs niet geweten hebbenIemand die Spaans kan zoals Manu had gewoon na 1sec al die vragen vertaald en zag direct welke de juiste waren.
Heel die proef met 4 man (2 teams van 2) direct naar de klote. Ja dat mocht zeker van de regie![]()

Mor enfin jongens. Er is toch duidelijk gevraagd: "Wie wil er Spaans LEREN?" Niet: "Wie KAN er Spaans?" Waarom zou je u daarvoor direct opgeven als je al een grote kennis hebt van de Spaanse taal?
Nee. Duiken kan je overal doen waar je maar wilt, dat is niet iets super speciaal, een once in a lifeteam deal. Iedereen die duikt kan je zeggen als je niet durft om nog maar 1 minuut onder water te gaan, dan ga je jezelf niet ineens ompraten om dan 30 minuten 12 meter diep te duiken.heeft er al iemand aan gedacht dat Manu misschien nog nooit geduikt had, bij het verdelen van de opdrachten dacht van "dit is een levenservaring, dit moet ik doen", en het niet durven pas naar boven kwam bij het oefenen? ze was toch ook de hele tijd haar eigen aan't motiveren "dit moet ik kunnen"
geduikt

Dacht van niet, zeiden iets van: "iemand die van kunst houdt" ofzo als ik me nog goed herinner.Wisten ze dat ze moesten gaan duiken op dat moment? Heb dat precies gemist
Maar dat kan dus ook he, dat ze die opdracht kiest omdat misschien van kunst houdt, en haar dat op die moment meer interesseert dan dat Spaans.Dacht van niet, zeiden iets van: "iemand die van kunst houdt" ofzo als ik me nog goed herinner.
Je snapt dus niet wat ik probeer te zeggen. Het is toch volkomen logisch dat je niet meteen reageert op zo'n vraag als je al Spaans kunt?Die vraag was duidelijk gericht naar mensen die nog geen Spaans kunnen, dus stel dat Emanuelle gewoon mocht meedoen dan vind ik het niet meer dan normaal dat zij anderen voorrang geeft om deel te nemen aan die proef. Stel dat jij een schietbrevet hebt en men vraagt om te leren schieten. Ga jij daar dan direct op reageren: "Ik zou graag willen leren schieten?"
Trouwens dat gedeelte met die Leon, dat had niks te maken met haar Spaanse kennis. Want iemand die nauwelijks Spaans kent kan woorden als "Leon", "Tigre" of weet ik veel wat dat er op lijkt ook wel vertalen. Mij leek het eerder dat ze niet direct een leeuw zag in die muurschildering en ik moet eerlijk toegeven, ik zag daar visueel nu ook niet meteen een leeuw in. Mijn frank viel zelf ook pas na een tijdje. "Leon" kon bv. even goed de naam geweest zijn van dat beest.
Ge hebt gewoon wat "Philates" nodig!God, ik hoop dat Philippe er uit gaat. Die irriteert me zo hard.![]()
Ik vermoed dat je weinig duikervaring hebtMaar gratis duiken op een prachtige locatie zoals de Canarische eilanden is wél een "once in a lifetime deal", niet vergeten waarom de meeste mensen aan De Mol meedoen hé: voor de ervaring, de sfeer, de beleving... Slechts weinigen gaan daar naartoe voor het geld. Ik weet ook niet hoe je dat op zou lossen...
Af en toe de winnaar van een proef een deel van het gewonnen geld laten schenken aan een zelfgekozen goed doel zoals een paar jaar geleden? Maar dat gaat ook snel vervelen natuurlijk.
Ik zou wel minstens minder kwistig zijn met pasvragen of vrijstellingen in ruil voor geld, maar eerder die koppelen aan het binnenhalen van geld.
Voorlopig op dit punt dit jaar nog maar weinig reden tot klagen... maar dat komt vrees ik nog wel.

Idd, als duiker stelt de onderwaterwereld daar misschien teleur dan?Ik vermoed dat je weinig duikervaring hebt![]()
Heb niet veel vissen rond die beelden gezien in elk gevalIdd, als duiker stelt de onderwaterwereld daar misschien teleur dan?