SilentDeath
Banned
Conclusie: Jens kon even goed de finale gespeeld hebben moest hij iedere test bliksemsnel ingevuld hadden?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat hele stuk over de reservemol vond ik precies een beetje onwennig. Ja, leuk dat Lennart hem persoonlijk heeft geraakt, maar dat is het ook.
.Iedereen heeft zijn kijk natuurlijk op de zaken. Annelotte heeft in mijn ogen te veel dingen gedaan die een mol niet zou doen, zij kwam veel meer als een kandidaat over dan als eventuele mol.Het is niet omdat je het niet kon weten, dat niemand juist kon gokken. Hoe iemand overkomt, is voor interpretatie vatbaar. Ik schreef ook mensen om die reden af, maar Annelotte smeet zich enkel de laatste afleveringen echt voor het geld. Het grappige is dat net de grote sommen die toen verdiend werden eerder op het conto van Lennart te schrijven waren.
- Aflevering 1 zat ze in linie 3.
- Aflevering 2 liet ze net als Lennart 2 glazen vallen, maar dan zonder hiervoor eerst mee de opdracht van anderen te laten slagen, leerde ze Kevin het nummer verkeerd aan en ging ze veel meer dan Lennart voor de codes in de bunker.
- In aflevering 3 ging zij voor de pasvraag en Lennart niet en werden bij de honden wel enkele dubieuze zaken gedaan. Ondertussen zat Lennart in een positie waarin amper geld te verdienen of uit de pot te halen was. De gelukte hypnose zou normaal een molactie geweest zijn, maar hierdoor kwam er net €750 extra in de pot omdat de kandidaten dit juist voorspeld hadden.
- Pas vanaf aflevering 4 begon Annelotte geld te verdienen (los van het gelukte pianospel eerder), maar ontzegde ze de groep €5000 door voor de (aanvankelijk 3) pasvragen te gaan.
- In de sprookjesaflevering (6?) zou ze zonder Lennart ook mogelijk €5000 minder verdiend hebben omdat hij haar daar twee keer iets cruciaal deed.
Ik wil niet veel zeggen, maar head to head met Lennart is er maar weinig wat in het voordeel spreekt van Annelotte.
En zaken als de puzzel, het vliegtuig en de dominoproef kon je gewoon niet opmerken op tv. Daar waren de Philips en Jasmiens van de wereld zodanig aan het knoeien dat zonder de acties van Lennart (die buiten beeld gebeurden) die proeven sowieso mislukt waren.
Ik spreek ook soms mensen vrij puur op gevoel. Jasmien en Philip waren het bijvoorbeeld voor mij sowieso niet om die reden. Als door de montage iemand geviseerd wordt, kan die het gewoon niet zijn. Maar daarmee zal ik ook ooit wel mis zitten.
Nu toch nog niet. Hoe oud is ze? 25?Annelotte is single, wil geen kinderen, niet trouwen en is aantrekkelijk.
Quasi de perfecte vrouw
Alleen woont ze in de verkeerde gemeente.

Dat is waar, maar diegene die op Philip zaten zijn wel het langste in dit seizoen gebleven...Er waren er evenveel die Sven verdachten hoor, dus dat Philip-excuus klopt niet.
Ze hadden hem beter laten meegaan ( ipv Isidoor) en hem subtiele dingen laten doen (zoals in dat hotel tegen Annelotte met die koffer).Het had wel tof geweest moest Martijn bvb als deel van de crew nog meegeweest zijn ofzo. Had nog wel een leuke dynamiek kunnen opleveren tussen Lennart en Martijn.

Die andere 9 reservekandidaten zaten in dezelfde situatie en die komen niet in beeld. En Jens was nota bene wel geselecteerd, en mocht uiteindelijk niet meedoen. Martijn wist dat zijn kans heel klein was.
Die reservemol hebben ze toch ook deels gedaan in verband met corona hè. Stel dat Lennart opeens besmet raakte vlak voor het vertrek, dan stonden ze daar schoon.
Die reservemol hebben ze toch ook deels gedaan in verband met corona hè. Stel dat Lennart opeens besmet raakte vlak voor het vertrek, dan stonden ze daar schoon.