De Mol 2021

Play4 De Mol 2021

Ze hebben trouwens niet getoond hoe hij de hond probeerde af te leren op de knop te duwen! Stond wel in het voorfilmpje vorige week.
Was niet het voorfilmpje voor de laatste aflevering, maar in de aftiteling van de voorlaatste aflevering.
 
Gewoon eens een De Mol - All Star editie met alleen maar ex-mollen en/of winnaars als deelnemers. Zou ook wel tof zijn.
In Nederland hebben ze eens zoiets gedaan, maar niet per se winnaars of mollen, maar ook gewoon die al eens deelnemer waren.
Dat maakt het denk ik ook heel spannend voor de mol omdat je dan echt met mensen zit die het al eens meegemaakt hebben.
 
Morgen begint het nieuwe seizoen van de Nederlandse versie "wie is de mol".
Anders dan onze versie maar volgens mij ook zeker het bekijken waard.

 
Ik veronderstel dat de belgische versie ook reeds opgenomen is?
iemand een idee waar ze naartoe getrokken zijn?
 
Toen ik een Nederlandse vriendin had keek ik mee naar de NL versie en damn, is toch echt van een serieus lager niveau dan het onze.

Goh ik vind de Nederlandse beetje dubbel, het is veel meer een spelletje daar en de odprachten zijn dan ook soms echte spellekes. Maar of ik dat nu slechter vind... Ik vind de opdrachten in onze mol alvast jaar na jaar inspiratielozer worden terwijl in NL ik soms wel nog echt het gevoel heb: damn nice! Bij ons is het ook allemaal veel meer storytelling en character building heb ik de indruk.
 
Terug
Bovenaan