Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat is altijd al het concept geweest. Vanaf dag 1. Ik snap niet dat dat blijft terugkomen. Waar hebben jullie dan de afgelopen tien seizoenen naar zitten kijken?
Je bent geen bal met geld, als je niet wint. En je kan niet winnen, zonder te weten wie de mol is. De naïevelingen die zich puur focussen op het geld, die halen de finale gewoonweg niet.
En dat bewust verdacht maken is ook iets dat steeds door de kandidaten sterk wordt geminimaliseerd, als het al niet gewoon regelrecht weerlegd wordt. Iemand als Philip, die man is gewoon een olifant in een porseleinwinkel. Da's niet gespeeld en al hij zal het niet erg gevonden hebben dat mensen hem daardoor verdachten, was hij zelf ook stomverbaasd dat iedereen hem als Mol beschouwde. Dat had hij dus niet eens door. In al de seizoenen sinds de reboot kan ik me maar 1 kandidaat voor de geest halen die écht vollenbak zelf aan het saboteren was, en da's Cathy. En dat was dan nog het eerste seizoen van de reboot.
En de comeback van de onvergetelijke Jens niet vergeten.Nog ne laatste keer de Philip. Wordt epic
Njinwaarschijnlijk op zen west vloams ofzo
Heeft nu wel Lottepoes als baasje natuurlijk.Ik vond sowieso Isidoor helemaal geen meerwaarde. Integendeel zelf. Ocharme dat beest. Overal mee genomen naar onbekende plaatsen waar de kandidaten rare shizzle doen. Het leren en afleren van die rode knop. Efkes dat beest zot maken...
Wel grappig, is een gekend figuur hier uit de buurt (organiseert quizzen en optredens). Maar inderdaad wel heel veel aandacht voor iemand die niet in het programma zit.Al die aandacht voor de tweede Mol. Saai. Ik wil sabotages en clues zien
Noah kwam toch in beeldDie andere 9 reservekandidaten zaten in dezelfde situatie en die komen niet in beeld. En Jens was nota bene wel geselecteerd, en mocht uiteindelijk niet meedoen. Martijn wist dat zijn kans heel klein was.

Man stopt der nu is mee. Hij is onder de radar gebleven tot finale spel. Er is duidelijk getoond hoe hij te werk is gegaan (puzzelstukken, dominos..). Het vertrouwen winnen van de medekandidaten is ook een opdracht op zich.Zou het kunnen dat Lennard niet beste mol ooit was maar dat we gewoon de slechtste kandidaten ooit hadden?![]()
Ja, het lijkt net alsof dit forum uit meerdere individuen met allemaal verschillende meningen bestaat. Heel raar.Moltopic de vorige weken: "Amai, ik zou nu toch eens willen weten wie de tweede Mol was en hoe ver die nu in de eerste opdracht geraakt was..."
Moltopic vandaag: "Bah, ze geven langer dan tien seconden aan de tweede Mol! Boeh, stelletje amateurs! Puur tijdstrekkerij!!!"
![]()
Die andere kandidaten kunnen nog meedoen met andere reeksen, als mol niet meer.Die andere 9 reservekandidaten zaten in dezelfde situatie en die komen niet in beeld. En Jens was nota bene wel geselecteerd, en mocht uiteindelijk niet meedoen. Martijn wist dat zijn kans heel klein was.