De Kemelberg

In his defense: waarom is dit Britse trui zo´n schraal wit gedoe? Voor de Britten kan het vaak niet bombastisch genoeg en dan zo´n truitje... in plaats van een grote Union Jack te nemen...
Ik ben dan toch niet de enige die het wat raar vind dat de Britse kampioen met een Nederlandse vlag op een witte trui moet rondrijden. :unsure:

In een poging om te zoeken hoe ze daarbij gekomen zijn deze relevante quote tegen gekomen (bron):
“I was in Italy with three other team-mates, as national champion [in 1991], and we were on the startline for the GP Camaiore and some of the Italians were asking what the jersey was – I felt a wee bit embarrassed about it and had to tell them,” 1991 and 1994 winner Brian Smith recalls.
 
In een poging om te zoeken hoe ze daarbij gekomen zijn deze relevante quote tegen gekomen (bron):
Ik weet niet goed of ik hier met een lachende of trieste smiley op moet reageren... :unsure:

Ik ben sowieso van mening dat een kampioenentrui een tikje bombastisch mag zijn. De trui waren Felipe Orts deze winter mee rond reed is toch 20 keer mooier dan dat schrale bandje waar je bij Movistar altijd naar moet zoeken? :/
 
Ik ga het uitspreken: ik mis Wuyts
De Wuyts van de laatste jaren was toch ook irritant hoor. Het duo José/Carl vind ik nu pak aangenamer dan met Michel. En de fouten die Carl soms maakt.. maakt mij niet uit hoor. Dan voel ik me soms nog eens slim als ik het wel weet. :biglaugh:
 
In wielerclub Wattage.
Ruben "kan je eens uitleggen wat dat betekent 7W/kg trappen"
Jantje "ja dan duw je 7 keer je lichaamsgewicht"
 
Voor zij die ook soms voor de afwisseling de NOS opzetten. Ducrot stopt ermee.

Voor zij die Ducrot niet kennen: in hetzelfde bedje ziek als al de rest

Ik kijk de laatste weken zeer vaak op de Engelstalige Eurosport/GCN en ik moet zeggen dat ik mij daar veel minder erger aan het commentaar.

Is allemaal wel wat zakelijker en wrs minder geschikt voor de meer casual kijker (als ik het zo mag noemen) maar voor mij werkt dat wel. Zit ook nog commentator (ik denk Sean Kelly maar not sure) tussen met zo´n dik Iers accent, heerlijk :love:
 
Ik kijk de laatste weken zeer vaak op de Engelstalige Eurosport/GCN en ik moet zeggen dat ik mij daar veel minder erger aan het commentaar.

Is allemaal wel wat zakelijker en wrs minder geschikt voor de meer casual kijker (als ik het zo mag noemen) maar voor mij werkt dat wel. Zit ook nog commentator (ik denk Sean Kelly maar not sure) tussen met zo´n dik Iers accent, heerlijk :love:

Ik luister ook meestal naar het Engels commentaar (kan je zo instellen op je TV) en dat valt inderdaad best mee. Zijn natuurlijk wel even chauvinistisch als de rest dus als een Ier zoals Bennet of een Brit zoals Cav zijn gat nog maar opheft hoor je hun stem een paar tandjes hoger gaan maar voor de rest zeer tevreden mee. Zal straks weer 3 weken Giro worden met die gasten.

Wat vind je eigenlijk minder geschikt voor casual kijkers? De taal? Of het gebrek aan lyrische beschrijving van het plaatselijk kasteel?
 
Ik luister ook meestal naar het Engels commentaar (kan je zo instellen op je TV) en dat valt inderdaad best mee. Zijn natuurlijk wel even chauvinistisch als de rest dus als een Ier zoals Bennet of een Brit zoals Cav zijn gat nog maar opheft hoor je hun stem een paar tandjes hoger gaan maar voor de rest zeer tevreden mee. Zal straks weer 3 weken Giro worden met die gasten.

Wat vind je eigenlijk minder geschikt voor casual kijkers? De taal? Of het gebrek aan lyrische beschrijving van het plaatselijk kasteel?
Dat laatste. Tis toch allemaal wat meer koers georiënteerd.
 
Of het gebrek aan lyrische beschrijving van het plaatselijk kasteel?

Ook dat hoort er wel een beetje bij. Het is zeer lastig om 3u vol te praten als de vlucht weg is, het peloton rustig aan het bollen is.
Je kan dan weinig analyseren natuurlijk :p
 
Van Gramberen woensdag tegen Healy, na de Brabantse Pijl: "Can you present yourself to the Belgian people?!"

Die z'n Engels heeft toch ook een upgrade nodig 😅
 
Van Gramberen woensdag tegen Healy, na de Brabantse Pijl: "Can you present yourself to the Belgian people?!"

Die z'n Engels heeft toch ook een upgrade nodig 😅
Tis niet alleen zijn Engels. Zondag na de Amstel Gold Race had hij het over de Ijzerenbosweg :unsure:

Maar Maarten was niks vergeleken met het steenkolen-Engels van Vollering zondag. Ik durf bijna geld zetten op buitenechtelijke dochter van Louis Van Gaal :p
 
Tis niet alleen zijn Engels. Zondag na de Amstel Gold Race had hij het over de Ijzerenbosweg :unsure:

Maar Maarten was niks vergeleken met het steenkolen-Engels van Vollering zondag. Ik durf bijna geld zetten op buitenechtelijke dochter van Louis Van Gaal :p

Maar Vollering is wielrenster , MVGB is verslaggever/journalist/interviewer? . Toch een vrij groot verschil .

Daarom dat ik me bvb. ook niet stoorde aan het slechte Engels van Sagan, die jongen deed zijn best maar hij heeft daarvoor niet gestudeerd. Die zijn Italiaanse interviews waren wel goed omdat hij die taal wel machtig was.
 
Terug
Bovenaan