De Kemelberg

Pieterjan94

Well-known member
Net als in Nederland, dromen we allemaal van een berg in VLaanderen. Maar itt het fiasco in Nederland zal die berg er wél komen in Vlaanderen.
José, Karl, Renaat, Christophe,... allemaal hebben ze hun schouders gezet onder dit project.
Dankzij hun (gebrek aan) deskundigheid kunnen we in deze thread hun kemels verzamelen waarmee we onze eigen Kemelberg kunnen bouwen!

Grappig, triestig, ongelooflijk, of ronduit incorrect. Alle kemels zijn welkom in deze thread.
 
Iedereen maakt fouten é gasten. Wees blij dat er nog mensen zijn die commentaar willen geven, lijkt me niet simpel om alles uit uw hoofd te weten. Sinds social media is het precies populair om fouten van andere mensen online te gooien, een jammer evolutie.
 
Iedereen maakt fouten é gasten. Wees blij dat er nog mensen zijn die commentaar willen geven, lijkt me niet simpel om alles uit uw hoofd te weten. Sinds social media is het precies populair om fouten van andere mensen online te gooien, een jammer evolutie.
Er zit daar iemand bij die betaald wordt om statistiekjes en weetjes aan te geven hé... je weet wel: you had ONE job...

En laat ons eerlijk zijn, als commentator hoor je toch te weten hoe vaak de grote 3 E3 gewonnen hebben. Dat was toch ne pijnlijke, niet?
 
Er zit daar iemand bij die betaald wordt om statistiekjes en weetjes aan te geven hé... je weet wel: you had ONE job...

En laat ons eerlijk zijn, als commentator hoor je toch te weten hoe vaak de grote 3 E3 gewonnen hebben. Dat was toch ne pijnlijke, niet?
Tuurlijk, dat zou hij inderdaad moeten weten, die wist ik zelf en ik heb het geheugen van een goudvis. Als ik fouten maak op mijn werk dan zal er na een tijd dit ook wel eens iemand vermelden maar het wordt niet op social media of forums gezet om likes te scoren :)
Ik stoor mij precies veel minder dan de meeste hier aan een fout hier en daar, als de koers maar goed is.
 
Er zit daar iemand bij die betaald wordt om statistiekjes en weetjes aan te geven hé... je weet wel: you had ONE job...

En laat ons eerlijk zijn, als commentator hoor je toch te weten hoe vaak de grote 3 E3 gewonnen hebben. Dat was toch ne pijnlijke, niet?
Maar om daar nu een thread voor te maken om die zaken in te posten? :unsure:

Bedenkelijk denk ik dan.
 
Iedereen maakt fouten é gasten. Wees blij dat er nog mensen zijn die commentaar willen geven, lijkt me niet simpel om alles uit uw hoofd te weten. Sinds social media is het precies populair om fouten van andere mensen online te gooien, een jammer evolutie.
Als er op het scherm een naam verschijnt: 'Davide Ballerini' én hij duidelijk niet op Alaphilippe trekt, waar ben je dan mee bezig als commentator om toch vast te houden dat het Alaphilippe is?
Na wat vijven en zessen en ongetwijfeld een klopje op de schouder van José, heeft hij wel ingezien dat het Davide was, maar zoiets zag ik Michel Wuyts niet doen.

Ineens heimwee naar Wuyts en De Cauwer in hun gouden tijden, tijdens de Tour.
 
Was er vroeger op 9L geen forumlid die commentator was bij Eurosport?

Ja. Jeroen of zo, Romelus was zijn nick. Was groot fan van Devolder. Ik denk dat die trouwens nog altijd commentator is. Dikwijls met Kroon denk ik. (Luister normaal naar het engels commentaar op Eurosport) Doet de Giro dacht ik.
 
Mag hier dat kwartiertje ook komen over die slagerij waar ze drie kilogram gehakt zouden krijgen (lamsgehakt? bestaat dat ook? ja, elk gehakt bestaat) als ze gratis sluikreclame zouden maken, met aansluitend het koffiekletsje over het drankje met Axel Merckx?
Of moeten we het beperken tot:
K: Dat was van de tijd van toen de dieren konden spreken.
J: Nu spreken de dieren nog dezelfde taal.
K: Die van de liefde en de warmte.
J: ...
J: Nee, die van de benen. Waar komt gij mee af?!
 
Was er vroeger op 9L geen forumlid die commentator was bij Eurosport?
Ja Romelus/Volderke, dacht dat hij de overgang had gemaakt naar hier, maar was de laatste jaren al minder actief.

Zijn naam is Jeroen van Belleghem afkomstig van bachten de kupe zoals ik :p en is nog altijd 1 van de vaste commentatoren bij Eurosport.
 
Mag hier dat kwartiertje ook komen over die slagerij waar ze drie kilogram gehakt zouden krijgen (lamsgehakt? bestaat dat ook? ja, elk gehakt bestaat) als ze gratis sluikreclame zouden maken, met aansluitend het koffiekletsje over het drankje met Axel Merckx?
Of moeten we het beperken tot:
K: Dat was van de tijd van toen de dieren konden spreken.
J: Nu spreken de dieren nog dezelfde taal.
K: Die van de liefde en de warmte.
J: ...
J: Nee, die van de benen. Waar komt gij mee af?!
Koffiekletsje? Negronikletsje zeker!
 
JAKOBSEN OF PHILIPSEN?



YWr5m8R.jpeg
 
Die Karl moet daar zo snel mogelijk weg. Wat een aanfluiting alsjeblieft zeg. Als presentator van VLV kan ik hem prima hebben, maar als commentator is het op z'n zachtst gezegd gewoon armoe troef.

Daarstraks ook zo'n moment dat ze live gaan naar de kabine van Karl & José en die man zit daar gewoon constant creepy in de cameralens te kijken. :unsure:
 
Ik dacht exact hetzelfde. Wss had hij aerodynamische Cavendish in de witte trui van G-B aanzien als Jakobsen in de Europese trui.
In his defense: waarom is dit Britse trui zo´n schraal wit gedoe? Voor de Britten kan het vaak niet bombastisch genoeg en dan zo´n truitje... in plaats van een grote Union Jack te nemen...
 
In his defense: waarom is dit Britse trui zo´n schraal wit gedoe? Voor de Britten kan het vaak niet bombastisch genoeg en dan zo´n truitje... in plaats van een grote Union Jack te nemen...

Nationale trui en de trui van kampioen van een land is vaak verschillend (zie ook België).
Met uitzondering van de laatste jaren zat daar wel meestal een Union Jack in verweven in de nationale trui.

En
Traditie ,is al enorm lang dezelfde trui...

Kwestie van smaak ook, ik vind dat een mooie opvallende trui 👍
 

Vond ik ook enorm opvallend , Valgren is toch bekend genoeg om te weten wat er is gebeurd.
Hem eerst Hundalh Noemen ( zijn vrouws naam):rolleyes:

Als ze het nu niet weten van een Wandalh kan ik nog inkomen.

En de mensen die enkel naar de kasseiklassiekers kijken hoeven dit ook niet te weten maar 2 wielercommentators zouden dit toch moeten weten.
 
Terug
Bovenaan