De hoek

Hit Hard

Well-known member
Crowdfunder FE
Dit is een plaats om forumgebruikers te zetten als ze weer eens offopic gaan in de fotoketting. Of als er andere stoute dingen gebeuren.

maxresdefault.jpg
 
shutterstock_710693533.jpg


Mag het ook zo (voor de zwaardere gevallen of de recividisten)?

Trouwens, Hit Hard (what's in a name???) het moet een straf en geen beloning zijn hé.
 
Bij deze wil ik Krikke nomineren om gemarteld te worden door 3 vestaalse maagden.
DEATH BY SNU-SNU.
 
shutterstock_710693533.jpg


Mag het ook zo (voor de zwaardere gevallen of de recividisten)?

Trouwens, Hit Hard (what's in a name???) het moet een straf en geen beloning zijn hé.
Ge hebt het over geen straf en dan toont ge een foto van iemand die ze vol bier kappen :unsure:

Ik ben ook tegenstander van straffen, naar 't schijnt werkt belonen beter. De volgende die ergens offtopic gaat mag 2 koffiekoeken eten.
 
Ge hebt het over geen straf en dan toont ge een foto van iemand die ze vol bier kappen :unsure:

Ik ben ook tegenstander van straffen, naar 't schijnt werkt belonen beter. De volgende die ergens offtopic gaat mag 2 koffiekoeken eten.
Neje, jong! Das kokende olie dat ze door die trechter gaan binnen kappen. Ziet ge ni dat er al een nieuwe levering is binnengebracht? Opdat de olie niet teveel zou afkoelen is de warme-olie-boer zelfs met zijn paard tot in de folterkamer binnengereden.

Zeggen dat dat bier is, is dat niet een beetje wishful thinking?
 
Neje, jong! Das kokende olie dat ze door die trechter gaan binnen kappen. Ziet ge ni dat er al een nieuwe levering is binnengebracht? Opdat de olie niet teveel zou afkoelen is de warme-olie-boer zelfs met zijn paard tot in de folterkamer binnengereden.

Zeggen dat dat bier is, is dat niet een beetje wishful thinking?
Zitten er patattenreepjes in die olie?
 
Neen, want dan spraken we over 'frit'. Maar de laatste restanten olie zullen wel over 'zijn patatten' gegoten worden.
Gebakken kluutjes, verstoaje?
 
We gaan met offtopic mosselen met frieten eten en een pintje drinken aan de zee na corona, ik trakteer


Niet
 
Laatst bewerkt:
Of we kunnen naar de Westhoek, dan staat ze daar toch al en dan is het enkel hopen dat ze de juiste persoon tegen komt.
 
Terug
Bovenaan